Na to se napijeme

701 34 7
                                    

Černovlasý lovec sedí u baru a s prázdnýma očima pozoruje zlatou tekutinu ve skleničce před sebou. Skleněných nádob je kolem hocha spousta. ,,Nemáš dojem, že to přeháníš? Když jsi tu byl naposledy s Magnusem, nevypil si skoro ani jedno pivo a teď do sebe házíš jednoho panáka za druhým.'' Byla to Maia, dnes měla šichtu, tak se svému kamarádovi plně věnovala. Popadla do ruky prázdné sklenky a rovnou je začala umývat. ,,Vím kolik si můžu dovolit, jsem přece dospělý.''škytl Alec a prsty ukázal na své pití a pokračoval. ,,A nevyslovuj to slovo, ty víš jaký.''řekl trochu zmateně, ale stál si za svým. Vlčice se na něj nechápavě podívala a opřela se o pult před sebou. ,,Na M.''snažil se pomoct Alek a protočil oči. ,,Morgenstern?''zasmála se. Chtěla ho trochu poškádlit. Lovec si jen povzdechnul. Normálně by mu došlo, že z něj Maia dělá idiota, ale míra alkoholu v jeho těle ho přesvědčovala o opaku. ,,V chemii se to podobá značce Mg.''zkusil znovu a chytře se při tom usmál nad svou obrovskou znalostí chemie. ,,Hořčík?'' ,,Do háje, všichni andělé spojte se. Myslím Magnuse!''zvýšil hlas a chytl se za hlavu. ,,Tak proč ses mi snažil napovědět Hořčíkem?''smála se Maia a kroutila hlavou nad svým zvláštním kamarádem. ,,Tak Hořčík se řekne latinsky Magnesium.'' ,,Aleku, příště prostě to jméno vyslov, on není Voldemort.''poplácala ho po zádech dívka, když šla odnést pití ke stolu, který byl plný víl. ,,On není kdo?'' ,,To ti povím, až se vrátím.'' Chlapec ji udiveně pozoroval a po chvilce se otočil zpátky ke svému drinku. Zamyšleně pozoroval jeho hladinu a vzpomínal na to, co se vlastně mezi nima stalo.

Debilní meč. Je to jeho chyba, měl mu o něm říct, ale zase Magnus by nemusel být takova drama královna, přeci se ho snažil ochránit, ale to on nepochopí. Měl v sobě moc vzteku, jak na sebe, tak na něj. Pomalu si ale začal uvědomovat, že je chyba na jeho straně větší, jenže kolikrát se mu už snažil omluvit, kolikrát se to pokoušel urovnat. Jenže si taky musí uvědomit, že nemůže vždy vše spravit pouhou omluvou a znovu něco podělat, není to vůči jeho čaroději fér, byl bezradný. Pomalu se otočil a sháněl se po své barmance. Dal si skleničku k puse a hodil do sebe posledních pár kapiček na dně skla.

Někomu zrovna nalévala. Dívce. Rezavé vlasy, které ji překrývali obličej a táhly se jako vodopád až k barovému pultíku. Mezi pramínky vlasů ji prosvítaly bledé lokty i trochu ruce na kterých ji ležela její svešená hlava. Taky nevypadala zrovna nadšeně. Najednou se narovnala a teď už Alec viděl její rudě namalované rty. Podle odezírání z nich, nejspíš poděkovala. Maia si všimla Aleka a kývla hlavou, ať přijde k ní. On se jen zamračil a vstal. Normálně by tam nešel, ale co on už může ztratit. Pomalu se doplazil až ke dvojici dívek a zkřížil ruce. ,,Vy dva si máte hodně co říct.''zasmála se a pokynula hlavou k židli vedle dívky. Slečna se otočila a zhluboka vydechla snad všechen vzduch co nosila v plicích. ,,Aleku.''řekla a pozorovala lovce jí známého, jak usedá vedle ní. ,,Frayová.''napodobil její hlas a otočil hlavu tak, aby se ji koukal do očí. ,,Co ty tady?'' ,,Měl bych se tě zeptat na to samé.'' ,,Ty první.'' ,,Ne,ty.'' Oba si odfrkli a nastejno řekli: ,,Trable v ráji?'' Clary se konečně trochu usmála a řekla: ,,Jace, ty Magnus. Mám pravdu?'' ,,Bohužel.''zvedl trochu koutek Alek. ,,Tak byli jste sourozenci a už ne co?''snažil se probořit trapné ticho Alek. Ještě nikdy se s Clary nebavil, pokud nešlo o misi, stále ji sice úplně neobdivoval, ale už se alespoň nezabíjeli pohledem. ,,Radši bych o tom nemluvila, je to na nic. Je špatné, že k němu pořád něco cítím?'' ,,Podle mě ne Clary, mám stejný problém.'' ,,Cože? Vy jste s Magnusem taky byli sourozenci?''zasmála se Clary, ale když Alek dlouho neodpovídal, začala se trochu bát. ,,U Raziela ne. Jen máme taky problémy ve vztahu.''zasmál se. Konečně měl trochu méně starostí, nakonec ta zrzka nebude tak špatná. ,,Tady to je.'' Oba zvedli hlavu, když jim přijeli další dva panáci. ,,Blonďáci jsou na nic.'' ,,Čarodějové taky.'' ,,Naše vztahy jsou na nic.'' ,,Tak na to se napijeme.''uchechtl se Alexandr a hodil do sebe panáka, Clary ho hned následovala. Oba se znechuceně zatvářili a zaklepali hlavou. ,,Drama královny.''pronesli lovci naráz. ,,Platíš mi další rundu.''usmála se opile Clary a pobaveně udeřila Aleka do ramene. On jen zakroutil hlavou a objednal další.

,,Hele, Aleku!''zaječela Clary, když šli po chodníku směr institut. ,,Coooo?''řekl protáhle Alek a trochu se zasmál nad tím, co se stalo, že se zrovna oni dva baví. ,,Znáš tuhle písničku.''zeptala se zrzka a přiběhla k první lampě co uviděla. Chytla se jí a udělala asi tři kolečka kolem. ,,U Anděla hlavně nespadni.''uchechtl se Alek. ,,To by jsi chtěl, co?''řekla podezřívavím tónem a dala si ruku k puse, aby to vypadalo, že drží mikrofon. ,,Jace a Magnus jsou na nás zlý, proč jsou vlastně takový.'' Začala Clary zpívat a pobízela Aleka ať se přidá. ,,Já mu přece ublížit nechtěl.''přidal se trochu posmutněle chlapec. ,,Může ti třeba políbit prde...'' ,,Clary!''okřikl ji a začal se smát. Clary se jen usmála a chytla se za pusu. Nikdy ho neviděla se ani usmát, natož zpívat a smát se.

,,Díky za tenhle večer. Potřebovala jsem odreagování.''usmála se Clary a už chtěla vlézt do pokoje. Alek ji, ale zastavil a přiblížil se k ní.

Autorka: ,,Teď si všichni určitě myslíte, že dojde na to co si myslíte, že dojde. Jenžeee...''

,,Clary?''zašeptal opile Alek. ,,No?''zasmála se rudovláska. ,,Budu toho sice litovat, ale...'' ,,Už nic neříkej.'' ,,Ty víš co chci?'' ,,Jo...pojď dovnitř.'' Alek se posadil na její postel a Clary sáhla do šuplíku. ,,Ty to nenosíš u sebe?''ptal se trochu udiveně Alek. ,,Samozřejmě, že nosím, ale dnes jsem to zapomněla.
Konečně to našla, svou stelu. Začala tvořit portál. ,,Jak jsi věděla...'' ,,Bylo mi to jasné.''usmála se a dodala ,,Příště se neboj tolik zeptat, teď jsme přece kamarádi, ne?'' ,,To si ještě rozmyslím Fray.''zasmál se a pomalu vcházel do portálu. ,,Vyřiďte si to mezi sebou, ty a Mags, patříte k sobě.''řekla a zamávala mu. On jen kývl hlavou na důkaz vděku a vešel do portálu.

Vy jste si mysleli, že tam budou nějaký prasárničky co?xD Za prvé, Clalec jako OTP...tak to ani náhodou, ale jako BROTP, určitě. Doufám, že pobavilo a děkuji za každou podporu.❤➰

➰Shadowhunters-oneshots➰Kde žijí příběhy. Začni objevovat