Schopnosti

581 21 4
                                    

Stáli před zničenou školou a lapali po dechu. Jace jen zmateně zíral na rudé plameny vycházející z učeben a pevně držel Clary za ruku. Clary vyděšeně pozorovala školu a vyhýbala se jakémukoliv očnímu kontaktu s Jacem. Ten vyžadoval vysvětlení. Bál se toho zvláštního kluka co jim zachránil život, bál se svých schopností, bál se sám sebe. ,,Clary!''ozval se dívčí hlas. Nějaká tmavovlasá, pohledná dívka běžela přímo k nim. Chytla Clary za ramena, rychle ji obejmula, prohlédla si Jace, ale hned se odtáhla. ,,Kde je můj bratr, Clary, je ještě uvnitř?''dostala vyděšeně ze sebe. ,,Jo, pomohl nám, ale zůstal tam, aby mohl pomoct dalším.'' ,,U Anděla.''lekla se dívka. Rozběhla se k místu kde bývaly dveře. Jedním pohybem prstů rozepla své šaty, které ji spadli ke kotníkumům. Odhodila své boty a její tělo se začalo pomalu měnit ve vodu. Jace nemohl uvěřit ničemu co se právě dělo. ,,Ta holka se právě změnila ve vodu!''zařval nechápavě, ale Clary jen přikývla. Dívku obalila průzračná voda, stoupala od jejich prstů na nohách, po konečky havraních vlasů. Po zvláštní přeměně se rozutekla do ohnivého pekla. Jace už to nezvládal. Pustil její ruku a sedl si na tvrdou asfaltovou zem. Chytl se za své blonďaté vlasy a nervózně je pevně držel. Clary si ho všimla. Sedla si naproti svému příteli a konejšivě ho pohladila po kolenech, které měl přitisklé k sobě, jako by na tom závisel život. ,,Jaci. Ti lidé. *ukázala ke škole* Znám je. Znám je, protože když jsem objevila své schopnosti, pomohli mi, přijmuli mne do své rodiny, pomohli mi ovládat své schopnosti, stali se mou druhou rodinou. Tak dlouho jsem se to snažila od tebe držet dál, nechtěla jsem aby ses do toho zapletl, aby ses mne štítil, jako ses štítil jich, když jsme koukali na zprávy.'' ,,Jak dlouho?''promluvil blondýn, jako by mluvil se zemí, ani se na ni nepodíval. ,,6 měsíců.'' ,,Půl roku? Půl roku jsi to ode mě držela, proč?''nechápal a konečně se na zrzku podíval. ,,Nechtěla jsem, aby jsi mě nesnášel, do háje.''zařvala Clary a pustila se Jacových ramen. ,,Clary, já bych tě nemohl nesnášel, taky jsem takový, jsem podělaná nemesis.''pokusil se o smích a chytl ji za ruce, ona se zády opřela o jeho hruď. ,,Kde jsou tak dlouho?''strachovala se dívka a tulila se k Jacovi. ,,Půjdu tam.'' ,,Nezbláznil ses?'' ,,Zbláznil.''zasmál se a políbil ji na čelo. Postavil se a nechal tam vyděšenou Clary sedět samotnou na zemi. Také by šla pomoct, už dávno, ale nemá na to správné schopnosti. Alec ovládá telekinezi, Izzy živly a ji ovládali emoce. Láska, hněv, strach. Měli nad ní kontrolu. Strach ji umožnil si hrát s myslí ostatních, hněv řev co ničil vše okolo ní a láska, lásku zatím neobjevila.

Jace se blížil k tělocvičně a držel si dlaň blízko nosu a pusy, kolem něj se vířil  popel a všude okolo leželi trosky. Uslyšel prudký kašel a smutné vzdechy, možná i slabý hlásek co volal o pomoc. Doběhl k místu, kde byl kašel nejsilnější. Stálá tam dívka, celá popálená a jen ve spodním prádle, na jejích hubených rukách ji vysel ten chlapec, kompletně v bezvědomí. ,,Pomoc, prosím.''zakňučela dívka, celá se klepala. Jace jen kývl a pokusil se použít své schopnosti, ale selhal. ,,Nemůžu, nejde to.'' ,,Zkus to znovu.''žadonila. ,,Soustřeď se...Jace že?''Jace jen kývl. ,,Dobře, Jaci, pokus své schopnosti přesměrovat na něco co máš rád, na někoho.'' On přesně věděl na koho. Napřáhl ruce k troskám na zemi, které jim bránili v průchodu a zavřel oči. Vše se začalo chvět a dívka si jen oddechla. Z trosek se staly malé třísky a on doběhl ke dvojici. ,,Je v pořádku?''ptal se, když si všiml krve u jeho nosu. ,,Doufám, přecenil své schopnosti, musíme jít.'' Oba ho silně ze stran podepřeli.

Clary si začala dělat starosti, nikdo se dobrých 20 minut nevracel. Postavila se ze země a chytla se za ruku. Byla nervózní, měla strach. Co když se nevrátí? Nemůže bez něj být, nemůže být ani bez své druhé rodiny. Všimla si stínů, vycházeli ze zříceniny. ,,Jaci!''běžela k nim. Všichni tři vyšli ven a udýchaně položili Aleca na trávu u příchozí cesty. Jace chytl Clary za boky a přitáhl si ji blíž. Oba starostlivě pozorovali Sestru jak lomcuje se svým bratrem. ,,Aleku, Aleku! Brácho no tak, no tak! Prosím Aleku.''vzlykala Iz a držela svého bratra za paže. Z hluboka se nadechla a položila své ruce na kolena, poté je zvedla. Její ruce přistály na Alekově hrudi a z jeho pusy začal vycházet černý kouř. Trochu zakašlal a podíval se na svou sestru. ,,Izzy?''

Celá skupinka odcházela od místa činu. ,,Co teď budeme dělat?''tázal se Jace. ,,Máme odvoz.''zasmála se Isabel a poplácala starší Jeep po kapotě a podala ruku Jacovi. ,,Mimochodem, jsem Isabel, ale můžeš mi říkat Izzy, tohle je můj bratr Alek.'' ,,Jace.''představil se. ,,Tak, když už se všichni známe, můžeme už jet?'' ,,Aleku, já vím, že spěcháš, protože se nemůžeš dočkat, až zase uvidíš našeho okouzlujícího řidiče, kterého jsme vzali s sebou z lochu, ale dej jim chvilku, malém umřeli.''usmála se Iz a koukla na černovlasého hocha. Jeho tváře změnili barvu na červenou a podotkl. ,,Jmenuje se Magnus.'' ,,Uuu Magnus.'' ,,Nemluv Clary.''řekl Alek a nastoupil do auta. ,,Taky tě miluju.''uchechtla se Clary. ,,No, připojím se k těm dvoum hrdličkám.'' Isabel nastoupila do vozu a Clary automaticky obejmula Jace. ,,Co teď budeme dělat?'' ,,Musíme odjet, policie nás nenechá být, ne po tomhle.'' ,,Clary, bojím se.'' ,,Neboj, já tě nenechám.'' ,,Ne, bojím se o tebe, nechci, aby se ti něco stalo.''zrzka se celá štěstím rozzářila. A to doslova. Její vlasy, jako slunce, začali zářit a celé její tělo obalilo oslnivé světlo. ,,Co tohle znamená?'' zasmál se Jace a pohladil ji po tváři. ,,Nevím, tuhle emoci jsem ještě necítila.'' ,,Co to asi znamená.'' ,,Netuším.'' ,,Je to láska, drahoušci, dejte si rychle pusu a jedeme, rád bych na vás hodil pár třpytek, ale nestíháme.''ozval se z okýnka Magnus a ušklíbl se. Jace se na Clary podíval a řekl. ,,Asi by jsme ho měli poslechnout, vypadá jako chytrý chlap.'' ,,Asi jo.''usmála se a chytla Jace kolem krku. V momentě kdy se jejich rty dotkly, doslova oslepila září celé město. Chtěla tuto schopnost používat, protože už o Jace nechtěla přijít, ani o lásku co k němu cítila, už nikdy.

Omlouvám se za slabší jednodílovky. Znáte to. Myslíte si, že to bude ÚŽASNÝ, ale nakonec to jsou už jen nesmysly. Doufám, že alespoň trochu zaujala. xD Děkuji za každou podporu.❤➰

➰Shadowhunters-oneshots➰Kde žijí příběhy. Začni objevovat