,,Lidi, mám úžasný nápad!''zaječela nadšeně Izzy, která právě přiběhla do Magnusova obýváku, ve kterém byli všichni nashromážděni. ,,O co jde Iz?''zeptal se jako první Alec a dělal, že ho to velice zajímá. Isabel se jen zasmála a dala si jednu ruku v bok. ,,Co se děje lásko?''zeptal se Simon se srdíčkama v očích. ,,Kontroluj svoje pocity upíre.''okřikl ho jako vždy ochranářský Alec. ,,Vždyť s ní chodí chlape.''namítnul Jace. ,,Stejně ho nemám rád.'' ,,I v tomhle se shodneme parabatai.''řekl Jace a mrknul na svého bratra. ,,Můžete toho nechat? Chováte se jako děti.''odsekne Clary a podívá se zle na Alexandra, aby toho už nechal. ,,A ty zase vypadáš jako pomeranč a říkám snad něco? Zrzka by už po Alecovi hodila stélou, kdyby ji čaroděj nechytl něžně za rameno. ,,Clary má pravdu, tak mluv broskvičko.''řekl souhlasně Magnus a mile se usmál na Isabel, která už frustrovaně podupávala svou malou nožkou na podpatku. ,,Jak jsem říkala. Mám úžasný nápad. Co udělat přespávací párty? Holky a kluci samostatně.''jako odpověď dostane jen nesouhlasné vzdechnutí všech přítomných okolo. ,,Ale notaaak. Nedělali jsme to už...no nikdy. Prosím, bude to zábava.'' ,,Vždyť jsme lovci stínů, ne civilové.''odvětví Alec a jako obvykle, zvedne oči v sloup. ,,Já jsem upír a nepřijde mi to jako špatný nápad.'' ,,A já jsem Jace a nehodlám strávit svůj drahocenný čas se Simonem. Líbí se ti to jen proto, aby ti sestra večer da..'' ,,Nedokončuj tu větu Jaci Herondale Waylande Lightwoode.''okřikne ho Clary. ,,Zapomněla jsi Morgensterne.'' ,,Kdo si to má pamatovat, máš víc jmen, než Amerika státu.''přidal se Simon. ,,Poprvé s těma dvouma souhlasím.''promluvil Alec a zkřížil paže na hrudníku. ,,Oh...byl jsem zrazen svým vlastním parabataiem.''vzdechl bolestně Jace a chytk se dramaticky za srdce. ,,Já si myslím, že to je přímo úchvatný nápad. Já, Isabel, Clary a Maia a Alec plus vy ostatní.''ukáže prstem po chlapcích čaroděj. ,,Proč by jsi byl s holkama a ne se mn- s námi. Proč by jsi nebyl s námi?''zakoktal se Alexandr. ,,Zlato, přiznejme si to. Já rád probírám módu a piju roztomilé koktejly. Vy zase rádi řešíte to nezajímavé okolo rvaček a toho kopání do míče.'' ,,Fotbal, říká se tomu fotbal.''opravil Jace Magnuse. ,,Kdo se tě ptal blonďáku?''pohlédl čaroděj jedovatě na lovce. ,,Pokud to nebude dámám vadit,''pokračoval ignorujíc naštvaného lovce. ,,rád se k nim připojím.'' ,,Takže jsme domluveni. Tak vy tady u Magnuse a my v institutu.'' ,,Broučku a nešlo by to obráceně? Já těm neandrtálcům moc nevěřím.'' Alec se při těchto slovech uraženě podíval na Magnuse. ,,Ale o tobě nemluvím zlato, neboj.''řekl Mags a políbil Aleca do vlasů, jelikož jeho lovec sedí a on u něj postává. ,,Tak tedy naopak.''usmála se Iz a odtancovala vesele zase pryč. ,,To bude noc.''posteskl si Alec. ,,To teda.''přidal se Jace. ,,Přestanete už brečet? Děcka.''ozvala se poprvé Maia. ,,Ty žiješ?''optal se Jace, který byl překvapen z náhlé konfrontace od Maii. ,,Já jo, o Simonovi se to moc říct nedá fake blond.''usmála se Maia a Clary se lehce zasměje. ,,Ha ha, moc vtipný, řekl bych něco velice vtipného na psy, ale urazila si i Jace, tak ti to prominou.''všichni začnou odcházet z pokoje s Jacem v patách. ,,Říkám to už naposledy, jsem pravý blonďák.''
Tak to by byl nápad, ale jak dopadne párty? Tu jsem raději dala do druhé jednodílovky, aby to nebylo tak dlouhé.xD Omlouvám se za případné chyby. Děkuji za každý vote a koment. ❤➰
ČTEŠ
➰Shadowhunters-oneshots➰
FanfictionJste fanoušci Shadowhunters? Absolutně milujete postavy, a Cassandru Clare(které patří všechny postavy a příběh)? Jste šílený shippeři Maleca, Clace a Sizzy? Tak jste tu správně. Budu psát jednodílovky, které někdy budou rozděleny na více částí a je...