Baby Alec? #3

1K 65 15
                                    

Lovci a čaroděj vejdou portálem do obývacího pokoje v Brooklynu. Magnus dojde ke gauči, kde naposledy malého Aleca nechal, aby se ujistil, že je v pořádku. Dojde až po okraj a všimne si, že tam už nikdo nespí. ,,Není tady.''lekne se Magnus a začne se rozhlížet všude okolo. ,,U Raziela doufám, že je v pořádku.''přidá se Izzy ,,Já myslím, že je v pohodě.''zasměje se Clary a ukáže na rám dveří u ložnice. Stojí tam malý kudrnatý capart s oblečením, do kterého by se vešel nejméně 6x a vypadá vyděšeně. ,,Ahoj prcku.''řekne Clary a natáhne k němu ruku, on se ale schová za roh ještě víc, už vykukuje jen polovina jeho andělského obličeje. ,,Ahojky velkej bráško. Poznáváš mě?'' ,,IZZY!''zapiští nadšeně chlapec a vrhne se sestře do náručí.,,No ahojda, ty jsi ale velkej kluk. Rekneš ségře kolik ti je?'' ,,Tolik.''řekne Alec a ukáže na prstech číslici 3. ,,Ty jsi ale už velkej co?''řekne Clary a pohladí ho po vlasech. Alec nejdřív trochu cukne hlavou, ale pak se nechá pohladit. Očividně se cítí  bezpečně. ,,Tak malej a už má všechny baby. Smůla, že až vyrosteš, tak spíš budeš na potřpytkovaný hezouny.''řekne Jace a zasměje se. Alec se na něj jen otočí a vyplázne jazyk. ,,Wow a prej já jsem dětinský. Ale odpustím ti to, jednou.''řekl Jace a dělal uraženého. Alec nejdřív jen zakoulel očima, ale potom ho to stejně rozesmálo. ,,Budeš hvát?''zeptal se Alec, když zatahal Magnuse za džíny. ,,Broučku, Magnus je unavený víš? Co kdyby jsme si s tebou hráli my? Až se unavíš, půjdeš hajat taky, ano?''zeptala se malého kloučka Iz. ,,Ale já rád Magnuse. On je moc hodný. Mijuju ho.'' Všem se v ten moment rozteče srdce, hlavně Magnusovi. Klekl si k němu a pohladil ho po tváři. ,,Zlatíčko, taky tě moc miluji, ale teď se půjdu na chvilku prospat, oni tě taky mají moc rádi. Neboj, čas uteče tak rychle, jako mávnutím kouzelného proutku.''usmál se čaroděj a luskl před jeho obličejem prsty. Modré jiskry se roztančily kolem Aleca, který se je nadšeně snažil chytit. ,,Dobrou lásko.''šeptl mu do vlasů a políbil ho na tvář.

Hned jak Magnus odešel tak ho chytla do náručí Izzy a zatočila s ním dokola. ,,Tak co? Zvládneš to s námi? Máš svou sestru rád že?'' ,,Moc, i Claly je fajn, ale Jace požád zlobí.'' ,,To je ale zlý Jace, viď?''zasměje se Clary a šťouchne do Jace loktem. ,,Co s ním budeme asi tak dělat?''zeptal se Jace a sedl si na červenou pohovku naproti televizi. ,,Víte co by byla prča? Naučit ho střílet z luku.'' ,,Jaci!''okřikly ho obě slečny a nechápavě nad tím nápadem zakroutily hlavou. ,,Co je? S váma není žádná sranda.'' ,,Chci aby můj bratr do zítřka přežil, děkuji.'' ,,A to s ním nemůže být sranda?''nechápal Jace. ,,Jaci, je rozdíl mezi srandou a dělat si z někoho srandu.'' ,,Mně to přijde jako jedno a to samé.'' ,,Uhh.''povzdechla si Izzy a odnesla svého bratříčka do kuchyně. ,,Dal by sis něco dobrého?''zeptala se kloučka natěšeně Isabel. ,,Noo, jestli ty nebudež vařit Izzy''řekl Alec a začal se smát, stejně jako dva lovci v obývacím pokoji. ,,Něco k smíchu?''zařvala do místnosti Iz a oba najednou ztichli. ,,Hele, Magnus tady má cereálie. Dáš si je s mlékem?''zeptala se mile Iz při prohledávání šuplíků v kuchyni. ,,Jooo.'' Malý Alec vypadá velice nadšeně. ,,Ale ne že to na mě práskneš.''usmála se sestra a podala mu, už plnou misku. Alec popadnul lžičku a začal s ní zápasit. Nedošlo jí, že malý Alec asi ještě neví, jak se ta věc ovládá. ,,Jaci, mohl by jsi?'' ,,Bude mi ctí nakrmit tohohle malého rošťáka''usmál se. ,,Já nejsem rošťák, já jsem hodnej kluk.''zamračil se mrňous. ,,Jo? A kdo žere po půlnoci ovesný vločky, když má spát?'' ,,Možná máš plavdu, ale ne že to na náš pláskneš.''vykoktal ze sebe Alec, čímž rozesmál všechny tři.

,,No tak Alecu, už jen poslední lžička.'' ,,Už nemůžu.''zakňoural Alec a odstrčil jeho ruku pryč. ,,Poslední, no tak, éro letí.''řekl Jace a začal dělat zvuky napodobující letadlo. Nakonec Alec přijmul porážku a snědl poslední lžičku ovesných vloček.

Po zbytek noci s ním všichni blbli. Clary na něj dělala vtipné obličeje, div se smíchy nezakuckal. Jace s ním létal všude po pokoji a dělal, že je letadlo. A Izzy mu vyprávěla pohádku na dobrou noc.

Ráno se Magnus probudil a šel hledat svůj malý uzlíček štěstí a jeho tři kumpány. Ustlal postel lusknutím prstu a vešel do obýváku. Nejprve se chtěl smát nad tím co spatřil, ale nakonec se nad tím jen blaženě usmál. Izzy seděla spící na gauči a na klíně ji podřimoval už dospělý Alexandr. Clary seděla hned vedle spící dvojky a v ruce svírala plyšového medvídka. Na křesle, které bylo naproti jim, seděl Jace který objímal krabici cereálií a něco si mluvil pod vousy. Bylo to tak okouzlující, že jim kouzlem udělal deky a přikryl je. Než zase odešel do ložnice dal ještě pusu na čelo Alecovi a pošeptal: ,,Sladké sny, můj malý nephilim''

Tak, toto je konec tří-dílové ''jednodílovky''. Děkuji za každý vote a komentář. Do komentářů můžete napsat, jestli máte raději knižní podobu lovců, nebo seriálovou.❤➰

➰Shadowhunters-oneshots➰Kde žijí příběhy. Začni objevovat