,,Pamatuješ na ten den kdy ses mi poprvé podíval do očí? Pamatuješ na sny, které se staly reálnými, když jsi mne poprvé chytl za ruku a já tvůj stisk opětoval. Pamatuješ na náš první spor o naší tajné lásce? Pamatuješ si na všechna ta zlá slova co jsme si vyměnili a přesto po sobě toužili? Pamatuješ na ten dav lidí co byl proti naší lásce a ty jsi ho poslal k čertu? Pamatuješ na ten jedinečný moment kdy se naše rty spojily v jedny a my potvrdili naši lásku? Pamatuješ jak jsi mne poprvé pozval na drink a poprvé se mnou mluvil jako s přítelem? Pamatuješ tvá slova o našich rozdílech, ale přesto ses mne odmítal vzdát? Pamatuješ na ten strach co jsi cítil, když jsi mne nemohl najít a na ta slova které jsi poprvé odvážně vyslovil: ''Miluji tě.'' Pamatuješ na ten první dar co jsi mi s láskou dal do rukou a já ho štěstím ochraňoval, až doteď? Pamatuješ na naši první hádku, jak jsme se rozdělili a nemohli bez sebe dýchat? Pamatuješ jak jsi mi změnil pohled na svět a řekl, že beze mne nedokážeš žít? Pamatuješ si naše první spojení v jednoho v mé ložnici? Pamatuješ na ty slzy ať byly šťastné či smutné? Pamatuješ si na prstýnky, které nám zdobily ruce náš celý společný život? Pamatuješ na ty radostné dětské krůčky, co běhaly denně po pokoji a dělaly nám radost? Pamatuješ si mou neumírající lásku? Pamatuješ si to? Pamatuješ si mne?''
,,Magsi.''řekne 85-letý Alexandr Lightwood chřaplavým hlasem a natáhne svou ruku k tváři svého milého.Magnus jeho ruku položí na svou tvář a ucítí jak se mu slzy hrnou do očí.
,,Ano drahoušku?''zeptá se rozklepaně a chytne druhou ruku svého nádherného, sic starého manžela, kterého tolik miluje.
,,Pamatuji.''vydechne Alec a pomalu zavře víčka, která pro něj byla už tolik těžká.
,,Aku cinta kamu.''řekne Magnus a naposledy svého lovce políbí se slzami v očích.,,Vždy si najdeme cestu k sobě.''
,,Magnusi, já tě miluji.''
,,Nezajímá mne kdo byl tvůj otec, zajímá mne kdo jsi ty.''
Věřím ti, nevím proč, ale jo.''
,,Magnusi, jsou krásné, ty jsi krásný.''
,,Až zestárnu, budu pro tebe akorát přítěží.''
,,Jestli budu mít štěstí, tak v té tvé krabici možná jednou skončí hrot mého šípů.''
,,Nemůžu bez tebe žít.''
Pamatuji...
Wow. To bylo hodně depresivní, tak to dopadá, když mi nejde usnout a mám depky. Děkuji za každý vote a komentář.❤➰
Ps : Prosím, nezabíjejte mě.
ČTEŠ
➰Shadowhunters-oneshots➰
FanficJste fanoušci Shadowhunters? Absolutně milujete postavy, a Cassandru Clare(které patří všechny postavy a příběh)? Jste šílený shippeři Maleca, Clace a Sizzy? Tak jste tu správně. Budu psát jednodílovky, které někdy budou rozděleny na více částí a je...