Tento den začal jako každý jiný. V New Yorku bylo chmurné počasí a lidé se mezi mrakodrapy předháněli, kdo asi bude doma první. Pro lovce stínu normální chaos...jestli se to tak dá říct.
,,Máme tu tři mrtvé.''ohlásil Jace a položil obrázky obětí na obrovský stůl v Institutu. ,,Kde?''řekl rázně Alec a opřel se o stůl. ,,Jeden tady...blízko Brooklinu, druhý u Manhattanu a ta kočka u Queens.''blondýn hned schytal vražedný pohled od Clary a kopanec do holeně od Izzy. ,,Au sakra...ne já fakt doslova myslím kočku. U Anděla!''řval Jace a skákal po jedné noze z jedné strany na druhou. ,,Proč mě má zajímat blbá kočka?'' ,,Alexandře?'' ,,Eeeh...teda co se tomu roztomilému bacilonosiči asi tak stalo? Chudák kočička.''znervózněl Alec a nevinně se usmál. ,,Co mají společného?''zeptala se Izzy. ,,Konečně nějaká užitečná otázka. Všude kolem obětí se našla síra.'' ,,Síra? To je zvláštní. Nikdy jsem neviděla v bestiáři ani zmínku o síře.''připojila se rezavá dívka do hovoru. ,,No...já ano. V jedné knize se píše, že to značí přítomnost démona.''zkusil Magnus. ,,To nedává smysl.'' ,,Hele Alecu. V naší práci nedává nic smysl.'' ,,Fajn. Všichni se tu sejdeme v 19:00, to už by tam nemuseli být civilové. Připravte se a o každé novince mě kontaktujte.''zavelel černovlásek a každý se dal do práce.
,,Něco mám.''zaklepala Izzy bratrovi na záda a ukázala mu fotku. ,,Auto...co s tím.'' protočil očima. ,,To ti nepřijde divný, že to auto je u každé oběti?'' ,,Tak to je policie, nebo FBI.'' ,,Taky jsem si to myslela, než jsem uviděla tohle.''ukázala tmavovláska na třetí fotografii auta, které tentokrát mělo otevřený kufr. ,,Jaký policista má takovýhle arzenál v kufru?'' ,,Jé Chevy Impala...myslím, že 1967.''byl to Simon. Zrovna přišel navštívit Isabel, tak se zapojil do konverzace. ,,Impala říkáš? Možná jsi byl poprvé v dějinách užitečný upíre.''řekl Alec a zasedl za počítač. ,,Řekl jsem něco?''nechápal Simon. ,,Možná jsi nám našel podezřelé.''
Neumřela jsem. Eeej. Vážně dlouho jsem nic nenapsala, ale mám dva důvody proč ne. Spisovatelký blok a zrušení seriálu. Docela mě to vzalo. Každopádně se omlouvám za neaktivitu. Tato jednodílovka bude rozdělena asi na tři části.😂➰
ČTEŠ
➰Shadowhunters-oneshots➰
FanfictionJste fanoušci Shadowhunters? Absolutně milujete postavy, a Cassandru Clare(které patří všechny postavy a příběh)? Jste šílený shippeři Maleca, Clace a Sizzy? Tak jste tu správně. Budu psát jednodílovky, které někdy budou rozděleny na více částí a je...