Vzrůšo

1.9K 80 2
                                    

Jace sedí na gauči v bytě na rohu Brooklynské a pročítá ranní noviny. Najednou do bytu vtrhne Izzy s nožem v ruce. Jace to natolik vyděsí, že zahodí noviny. ,,Iz co sakra děláš. Máme taky zvonek víš? Kdyby jsi zapomněla.'' odsekne sarkasticky blondýn. ,,Zvoním tu už asi hodinu, nikdo neotvíral.'' ,,Tak proto jsi musela vyrazit dveře?''zeptá se Jace s dotčeným výrazem na tváři. ,,Jo, někdo vás mohl třeba napadnout, a co já vím, třeba vás mučit.'' ,,Zlato, jsem až moc dobrý na to aby mě někdo dostal.'' ,,Taky jsem slyšela řev, jakto že jsi nic neslyšel?'' Izzy se stále nechápavě rozhlíží po obýváku zda tu doopravy není nějaký démon. ,,Haha, jo tohle. No Alec a Magnus jsou spolu v ložnici. Je to děs. Nemohl jsem to poslouchat, tak jsem si dal sluchátka.''řekne a zamává Izzy sluchátkama před obličejem. ,,Aha, oni, to jako, teď?''vykoktá ze sebe Iz a sedne si vedle Jace. ,,No, už to trvá hodiny.'' ,,Hodiny?'' ,,Jo, teda jen tak pro info, Alec ječí jako malá holka.''pošeptá sestře do ucha a zasměje se. ,,Oh, díky. Jsem velice ráda, že to vím. Jsem na něj hrdá...asi.'' ,,Hrdá? Jediný kdo se tam chová jako chlap, je Magnus. Doufám, že to tam nezboří.'' ,,Jaci, myslím, že vím dost.''zasměje se Izzy a poškrábe se nervózně na zátylku.'' ,,AAAAAH. Magsi. JO...Joo. Přesně tam. JOOO.'' ,,U Anděla'' křikne Iz a zacpe si uši.'' ,,Hele. Asi už ho dohonil.''konstatuje v klidu Jace a podívá se na k smrti vyděšenou Isabel. Jeho sestra se na něj tváří ještě více nechápavě než před tím a stále si drží své uši. ,,Iz, dobrý, už přestali.'' Oba se otočí, když uvidí modré jiskry, které otevřou dveře. Vyjdou z nich Alec s Magnus a vypadají spokojeně. ,,U Raziela to byla námaha.''procedí Alec a sedne si vedle své vyděšené sestry. ,,Námaha?'' vykulí na něj oči Magnus. Magií si udělá koktejl a sedne si lovcům naproti. ,,Vždyť jsem vše odmakal já.'' ,,Ale já řval, tím jsem ti dost pomohl.''lovec zkříží ruce na prsou ,,Alexandře, příště jen ukazuj tvým krásným prstíkem ano? Nechceme aby jsme vzbudili celý New York.'' ,,Ukazuj?''řekne Iz a vytřeští oči. Neví co to znamená a ani to vědět nechce, ale alespoň je její bratr šťastný. ,,Ano dýničko, sice miluji jeho krásný hlas, ale příště mi stačí aby na toho pavouka jen ukázal." ,,Jo pavouka. Jasně...pavouk. Honili jste tam pavouka. Jaci to byl jen pavouk.''oddechuje Izzy a směje se. Trochu šťouchne Jace do ramene, že jí to neřekl hned, ale on se jen nevinně usměje. ,,Já myslela, no, však víš.'',,Nechci vědět na co jiného jsi myslela Iz.''řekne Alec a podívá se na svou červenající se sestru. ,,Záleží na tom drahoušku?''šeptne svůdně Magnus a sáhne svému příteli na stehno. Alec se zakření a zčervená od hlavy až k patě. ,,Eeh. Tak u tohohle být nemusím. Nechcete jít někam kde neuvidím jak ošaháváš mého parabataie?'' ,,Jaci, zlato, víš že teď bydlíš u mě, že?''zeptá se Magnus, který ví už předem odpověď. ,,No?''nechápe Jace. ,,A víš, že ten tvůj zadek můžu kdykoliv vykopnout na ulici s batohem plným kachen, že?'' ,,Alecu? Máš vážně ďábelského přítele.'' ,,A proto ho tolik miluji.''

Trochu krátká na začátek, ale doufám, že pobavila.➰❤

➰Shadowhunters-oneshots➰Kde žijí příběhy. Začni objevovat