My jsme lovci a kdo jste sakra vy?

593 24 13
                                    

,,Držte se za mnou.''zavelel Alec a popadl do ruky šíp. Celá skupinka se pomalu blížila k místu nejnovější vraždy v Queens. Magnus se držel blízko svého přítele a jeho medově zbarvené kočičí oči svítili do temné uličky. Clary a Izzy se drželi více vzadu a Jace s Simonem skákali po vrcholech nižších budov místní čtvrti. ,,Lidi.''řekl udýchaně upír a chytl za rameno Isabel s Clary. Dívky se lekly a ve stejný okamžik pěstí narazili do Lewisova obličeje. Sice je to upír, ale ani jeho reflexi nestačili lovecké obratnosti. ,,Au, sakra co děláte?'' ,,Zlato mrzí mě to, ale..'' ''..ale nemáš se za námi tak plížit.''dokončila větu zrzka a zaklepala si na čelo, aby asi dodala svým slovům větší důraz. ,,Vždyť jsem upír, jak jsem se měl asi plížit, když běhám rychle jako závodní formule.''vyhodil ruce do vzduchu a nechápavě se podíval na Clary. ,,Když už mluvíme o autech, moje Spidey smysly zachytili černou Impalu.'' ,,Kde?''řekli všichni naráz. ,,Tady, dělejte!!''byl to Jace a zněl naléhavě. Celá parta se rozběhla za zvukem Jaceova hlasu. Prudce zastavili. Alec natáhl luk a zamířil na cizince u těla oběti. Byli dva. Jeden modrooký menší muž s dlouhým kabátem a druhý o trochu větší s džínovou bundou a v ruce svíral kolt. ,,Kdo jste?''zařval Jace s nataženou rukou ke krku cizince svírajíc meč. ,,A co jste sakra vy potetovaní maniaci?''řekl trochu výsměšně muž, jenž držel zbraň. ,,My jsme lovci a kdo jste sakra vy?''přidal se Alec.

         
                    O 20 minut dříve.

,,Casi.'' řekl netrpělivě Dean a prohrábl si vlasy. ,,Ano Deane?''prohlédl si ho anděl a znovu začal věnovat pozornost mrtvole před nimi. ,,Už to zkoumáš dva dny. Teď jsme tu asi 3 hodiny a já mám hlad.'' ,,Tak se najez.''odpověděl nechápavě Castiel a ani neuhnul pohledem od mrtvé kočky. ,,Koláč Casi. Nemám koláč, ani blbej burger, takže přísahám bohu, že..'' ,,Proč by jsi přísahal bohu, když zmizel?''otočil se Cas a naklonil hlavu na stranu, což dělal velmi často, když něčemu nerozuměl. ,,To se jen tak říká, chápeš?''vydechl utrápeně všechen vzduch co měl v plicích a promnul si jednou rukou oči. ,,Debilní kočka. Nechápu proč tu zkoumáme debilní kočku zatímco Sam jel pro jídlo. Je tu síra...což znamená démon...je to kočka...což znamená, že si ten démon v pekle asi něco šlehnul, protože jsem v životě neviděl, že by někdy posedli kočku a to jsem viděl podobných zvrhlých sraček dost. Dedukce hotová Sherlocku, jedeme.''plácl si sám se sebou Dean a už byl na odchodu. ,,Proč jsi tak netrpělivý Deane?''měl stejný neutrální výraz jako před pár minutama. ,,PROTOŽE MÁM HLAD. Hele vím, že je můj život zbytečný, ale můžu být zbytečný jinde, někde kde nebudu marnit čas s blbou kočkou.'' ,,Mně kočky přijdou chytré.'' ,,Ale tak jsem to nemy...'' ,,Samy se myjí a jsou velice vynalézavé.'' ,,Casi, takhle jsem to nem...'' ,,Dokonce jsou i užitečné pro lidi. Loví myši a tak.''zapřemýšlel se anděl. Dean chtěl něco říct, ale vzdal to, protože věděl, že Castiel ještě neskončil. ,,Vlastně projdou i zkulinami kam se lidé nevejdou.'' ,,Ty vole Casi, že já idiot jsem nejel pro ty burgery se Samem...moment, řekni to ještě jednou.'' ,,Mně kočky přijdou ch...'' ,,Ne celé od znovu. Jen tu poslední větu.''zaskučel Dean a opřel se o zeď budovy co byla hned vedle jejich zaparkované Impali. ,,Ale vždyť jsi mě slyšel Deane. Nechápu.'' ,,Ale...vole...to je jedno. Dělají to tak ve filmech.'' Cas se trochu pousmál a chtěl něco dodat. ,,Nemyslím ''filmy'' s pizza chlápakama Casi. Ježiši.''zakročit rychle lovec. Anděl jen kývnul hlavou, že rozumí a opět se zadíval na tu kočku. ,,Říkal si, že vejdou tam, kam lidé ne.'' ,,Třeba dírou v plotě.''řekl zamyšleně  Cas ,,Nemyslím nějakou díru Castieli. Myslím místo, kam by člověka, nebo démona nepustili. Klub, nebo dům, či něco podobného.'' ,,Také pravda. Třeba se tam dostali přes ten plot.'' Dean se jen bezduše podíval na Case a zavrtěl hlavou. Poté se odmrštil zády od zdi a došel ke Castielovi. Poplácal ho po zádech a vyloudil ze sebe něco jako smích. ,,Dnes jsi zmatenější víc jak normálně.''uchechtl se. ,,Děkuji.''řekl s kamenou tváří dotyčný a pokusil se o úsměv. ,,To ještě dopilujeme.'' Najednou se ozvaly kroky z temné uličky hned u první budovy vedle jejich auta. ,,Za mě Casi.''šeptl Dean a vzal do ruky kolt. ,,Je to zvláštní Deane. Cítím andělskou energii.'' ,,Co by tady sakra dělaly ty okřídlený bestie.'' Castiel se zastavil a na chvilku zavřel oči, aby se mohl lépe soustředit. ,,V pohodě?''zeptal se trochu ustaraně Dean a lehce se ohlédl na svého dobrého přítele. ,,Ta energie...je jen poloviční.'' ,,To znamená zase co? Druhou polovinu zapomněli doma?''vykulil oči Dean a naléhal na Case, ať se už vymáčkne. ,,Nefilim.''řekl tak potichu, že ta slova málem odnesl vítr a Dean zpozorněl. ,,Nefi co?'' ,,Napůl andělská krev.'' ,,Výborně...hybridi. Je tu ještě něco co bych měl vědět?'' ,,Není jeden.'' ,,Já mam taky nábojů víc.''uchechtl se egoisticky Dean a otočil se přesně na něčí meč, který se dotkl jeho krku. Namířil pistoli na hlavu dotyčného a dal prst na spoušť.

Po dlouhé době delší kapitola...jednodílovka, nebo jak to mám nazvat. xD Ve zkratce jsem na dovolené a Wifi je pouze v recepci. Omlouvám se za případné chyby a děkuji za veškerou podporu.❤➰

➰Shadowhunters-oneshots➰Kde žijí příběhy. Začni objevovat