Γυρναω σπίτι και χτυπάει το τηλέφωνο ποιος είναι τέτοια ωρα το ανοιγω και ξαφνιαζομαι.
Ε:Ναι;
??:Ναι, γεια σας ειμαστε απο την δισκογραφική εταιρία. Ο Διονύσης (επιθετο). Με ποιον μιλαω;
Ε:Ααα γεια σας με εμενα την Ελπίδα η μαμα εφυγε για ενα μηνα.
Δ:Ααα. Ωραια ας σε ενημερώσω ότι σήμερα θα πρεπει να ρθεις να το τραγουδισεις ετσι ωστε να προχωρήσουμε στο vibeo. Okei?
E:Καλα. Τι ωρα;
Δ:Κατα τις 5:30.
Ε:Ταλεμε εκεί.Το κλείσαμε και εγω ανυσιχουσα η μαμα λυπει η θεια λυπει πως θα παω; Αααα ναι ρε...Η Ναταλι εχει αδερφο. Και πειρε μηχανη θα μπορούσε να με παει ως εκει και μετα θα γυρισω με τα ποδια. Πηρα τηλ. την Ναταλία.
°°°°°°
Ε:Συκοσετο.
°°°°°°
Ε:Αντε...
Ν:Ελα;Τι θες;
Ε:Ελα ο μπρο σου εκει;
Ν:Οχι... Στη Βραζιλια, στα δαση του Αμαζονιου. Εφυγε προχθες ρε⚡(ειπε καπως εκνευρισμενα)
Ε:Ααα ναι. Σορρυ.
Ν:Το τον ήθελες;
Ε:Στις 5:30 πρέπει να πάω στην δισκογραφική εταιρία.
Ν:Ααα.
#σιωπη#
Ν:Το βρικα! Πάρε την Μαρια.
Ε:Ουτε καν! Ασε θα παω με τα ποδια καλυτερα κατα τις 4:30 ξεκιναω μαλλον.
Ν:Εεμμμ ναι. Να ρωτήσω κάτι; Ε:Ο, τι θες ματια μου.
Ν:Θα 'ναι και ο 19;
Ε:Οχι.Ειπε θα παει για 3 βδομάδες Ιαπωνία...
Ν:Αρα σωθηκες.
Ε:Ναι μα θα ειναι τα δίδυμα...
Ν:Λογικο! Με αυτους τραγουδας.
Ε:Ομως τι να φορέσω;
Ν:Ακου ειναι 2:20 σε 10' ειμαι εκει.Και έκλεισε. Ομως με περνει ξαφνικα ενα νουμερο το σηκώνω και...
Ε:Ναι;
?? :Girls, girls, girls, girls🎶...
Ε:Ποιος ειναι;
?? :I like it like it🎶
E:Okei. Το κλείνω (έμεινα 10 δευτερόλεπτα)
?? :What? Elpi..
Ε:Martinus?
T:Yes.
E:What happen?
T:Mmm... I dont know.
E:Okei bye.Μολις άκουσα τον Τinus ΝΕΥΡΙΑΣΑ περιμενα να μου δωσει εξήγηση αλλα μου απανταει δεν ξέρω!
*Κουδούνι *
Ε:Τωρα...
Ν:Ηρθα...
Ε:Τπ βλέπω....
Ν:Ας ρωτήσω τωρα η κολλ μου έχει κρας;
Ε:Η κολλ σου εχει πρόβληματα. Αντε περνά.
Ν:Οκ αυτο για σένα.
Ε:Πως με ξέρεις; Παγωτο!!!!
Ν:Οκ. Ειναι φράουλα σοκολάτα.
Ε:Οκ. Λοιπον πρωτον αργησες!!!
Ν:Είχε κοσμο στο μαγαζί.
Ε:Δικαιολογίες, ειπα και αρχισα να γελαω...
Ν:Χαχαχα. Το πες πάλι το αστείο σου...
Ε:Προχωράμε, ειναι 2:50.
Ν:και;
Ε:Στις 4 παρα φεύγεις.
Ν: Οχι!!! 3:30. Η Χριστίνα θα με παει σε ένα παρτυ του σχολείου της.
Ε:Τοτε ας βιαστουμε.Υστερα από κανα 20' βρικα ενα σορτακι και μια απιθανη μπλουζα. Φορεσα και την κοντομανικη ζακετα με την σημαια την Αγγλίας. Και η Νάταλι πειρε τον λογο.
Ν: Κουκλα και στο οριο 3:25.
Ε: Χαχαχα
Ν: Οkei, bye...έφυγε και πηγα να φαω κατι πηγα κουζινα στον κατω οροφο και ειδα πως υπηρχαν λίγα πράγματα. Κυριος φρουτα.Και αφου δεν είχε κατι αλλο έφτιαξα φρουτοσαλατα. Μεχρι να τηβ φαω η ωρα πηγε 4:30 Ωχ. Θα αργησω. Και εφυγα περασα από το παρκο Ζυνθεο. Εκεί ειδα τον Δημήτρη και το Σταυρο τους χαιρετισα και μιλησαμε λιγο.
Ε: Hey.
Σ: Τι νεα;
Ε: Ολα καλα.
Δ: Που πας;
Σ: Μήπως βιαζεσαι
Ε: Οντως βιάζομαι. Ααα Δημητρη στις 7:15 μπες ίσως στο βγάλει.Εφυγα και πηγαινα στην εταιρεία. Ηταν 5:00 ημουν κοντα, σχεδόν 20' δρομος.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
493 λεξεις. Παιδια κανω ο, τι μπορω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My life with Marcus and Martinus!!!!
FantasiaΕισαι η Ελπίδα μια μερα ξυπνας και βλεπεις πως θα ερθουν στο σχολείο σου ο Marcus and Martinus τι θα εκανες; Αν επρεπε να τραγουδησεις μαζι τους; Να εισαι μαζι τους στην Γερμανία στην Αγγλία και στην Δανια να εισαι πλεον μεσα στην ζωή τους... Μια ισ...