Ειναι Πέμπτη χτες τακτοποιηθηκα. Τώρα ειμαι εξω στο γήπεδο μπασκετ! Απο την τριτη ταξη ηθελα αλλα ποτε δεν καταφερα να παω! Το σχολειο για μενα αρχιζει την Δευτέρα. Τα αγόρια είναι σχολείο. (12:00)
Ωρα 3:00 θα πάρω την Ναταλία.
Ελληνικα
Ε: Γεια
Ν: Ναι;
Ε: Έλα η Ελπίδα είμαι!
Ν: Ελπιδα!!!
Ε: Δεν πηγές σχολείο;
Ν: Αρρωστη!!!
Ε: Οκ. Εκλαιγες;Την ακουγα εδω και ωρα για αυτο και ειπα να την ρωτησω!
Ν: Οχι! Πως σου περασε απο το μυαλο;
Καθ αρχθσε να κατ; σπαραζει στο κλαμα!
Ε: Ναταλια; Εκλαιγες σωστά;
Ν: Κλεινω λίγο.Το έκλεισε αμεσως και εγω αρχισα να κλαιω!!! Ξερω. Ξερω γιατι εκλαιγε!!!! Εγω φτεω!!!! Εγω!!! Και μονο εγω!!!Εγω εφυγα! Της ειχα υποσχεθει θα μεινω εκει για παντα! Τωρα εφυγα!!! Πότε δεν θα το συνγχωρησω αυτο!!!
Ναραλιας pov (σχόλια αμα το περιμενατε)
Ειμαι αρρωστη και για αυτο δεν πειγα σχολείο. Ειπα να δω τις φωτογραφίες μου. Περνω τοτε ενα αλμπουμ. Ηταν το αλμπουμ με την Ελπίδα!!! Εξω εχουμε μια φωτο μαζι!!!! Άρχισα να δακριζω! Δεν κρατήθηκα!!! Στο σχολείο ολοι μου λενε:Που ειναι η κολλητη σου τωρα που την χρειάζεσαι;
Ανοιγω την πρωτη σελιδα. Είμαστε εμεις στην πρώτη οταν εβγαλα το δοντακι μου και ολοι με κοροϊδευανε! Και η Ελπιδα με προστατευε! Παντα το εκανε ελεγε"Δεν θα σε αφησω ποτε μονη" ή "Σαν εσενα καμια αλλη". Τοτε με πειρε μιλήσαμε με ρώτησε αν κλαιω της ειπα όχι ειπα πως έπρεπε να κλείσω. Τοτε σπαραξα στο κλαμα!!!! Ποτε δεν ειχα νιωσει έτσι!!!! Εσπασα ηταν λες και δεν αναπνεα! Τοτε ο Δημήτρης φωναξε.
Δ: Ναταλία;;;;
Ν: Έχω δουλεια.ειπα σκουπιζοντας τα δάκρυα που δεν ελεγαν να σταματήσουν
Δ: Αδερφουλα; Εισαι καλα;
Ν: Ναι! Επειδή είσαι 10 μηνες μεγαλυτερος δεν σημαίνει κατι!
Δ: Εσυ κλαις.ειπε και ειδε το αλμπουμ
Δ: Πάλι; Είπαμε πως πρέπει να κανεις μια καινούρια αρχη!
Ν: Δεν θελω!!!!ειπα και πηρα ζακετα,κινητο, κλειδια, λεφτα και εφυγα!!!
Πηγα σε ενα γηπεδο μπασκετ. Η Ελπιδα παντα εδω ερχοταν. Εδώ την εβρισκα αμα την ήθελα κατι! Παντα ηθελς να μαθει μπασκετ. Και ας λεει πως ηθελε απο την τριτη! Η μαμα την δεν ηθελε να παει. Ελεγε πως το ωδειο, ο στιβος, ο μοντερνος, το χιπ χοπ, το καρατε και το βόλεϊ ολα ηταν πολλά. Τοτε πειρα μια μπαλα και προσπαθησα να βάλω καλαθι . Εριξα μα δεν κατάφερα να πετυχω! Ομως ηρεμισα λιγο. Ξανα εριχνα οσπου εβαζα! Αρχισα να χαλαρωνω. Ειμουν πολυ καλύτερα. Τοτε ειπα να πάρω την Ελπίδα ομως ειδα τον Τακη και ετραξα εκει.
Ελπιδας pov
Εδω και μιση ωρα ηρθα σπίτι. Είπα πως δεν εχω ορεξη να φαω και κοιμήθηκα. Ξυπνησα στις 2 είδα εφιαλτη! Ηταν λεει η Ναταλια και εγω και εγω εφυγα για παντα μακριά και η Ναταλια ξαφνικά ηταν στο νοσοκομείο και εγω γυρισα πισω και αυτη ηταν ετοιμοθανατη και ξαφνικα πέθανε. Εκλαιγα!!! Επεσα κατω και εκλαιγα. Τοτε το πειρα αποφαση! Θα παω πισω!! Θα το πω και στον Tinus.
Me
HiTinus bby<3
Hi.Me
Θα παω πισω στην Ελλάδα.Tinus bby <3
Τιιιιι; Γιατί;Me
SorryΓια την Ναταλία!
Το έκλεισα και πηγα στην μητέρα μου.
Ε: Γεια μανουλα.
Μμ: Τι θες;
Ε: Τιποτα σημαντικό. Αν γίνεται να παω πίσω στο σπίτι!!!!!!
Μμ: Για ποσο καιρο;
Ε: 1-2 μηνες.
Μμ: Οκ. Θα πας το Σάββατο.
Ε: Εισαι η καλύτερη!Ηξερα οτι θα πει ναι. Ειχα εντελως κοκκινα ματια!!! Και εγω ποτε δεν εδειχνα κλαμμενη δτην μαμα μου!
KAMU SEDANG MEMBACA
My life with Marcus and Martinus!!!!
FantasiΕισαι η Ελπίδα μια μερα ξυπνας και βλεπεις πως θα ερθουν στο σχολείο σου ο Marcus and Martinus τι θα εκανες; Αν επρεπε να τραγουδησεις μαζι τους; Να εισαι μαζι τους στην Γερμανία στην Αγγλία και στην Δανια να εισαι πλεον μεσα στην ζωή τους... Μια ισ...