Είναι 3 η Ναταλία γυρισε από την Έλενα. Κατεβαινω κατω.
Ε: Γεια.
της ειπα γεματη ζωντάνια και χαρά
Ν: Γεια.
μου ειπε καπως κουρασμενα
Ε: Τι κανεις;
Εγώ θα το παω ωστε να μαθω που ηταν.
Ν: Αν θες να μαθεις που ειμουν δεν θα σιυ πω. Απλα θελω να ξερεις πως δεν θα σε ξαναενοχλησω λεω να γυρισω Ελλάδα...
Τιιιιιιιιιιιιι;;; Αυτη εκανε τα παντα να ρθει και τωρα θα γυρίσει πίσω;
Ε: Γιατι;
ειπα νευριασμενα
Ν: Να... βαρεθηκα....
Ε: Ναι μα... εγω δεν σε ειδα καθολου! Ολο με την Έλενα εισαι και εγω δεν προλαβαίνω να σε δω και οταν είσαι εδώ εγω ειμαι με τα παιδια.
Ν: Ελπιδα... Πρέπει να σου πω κατι....Ηταν ετοιμη να κλαψει!
Ν: Την Δευτέρα την πρώτη ωρα θυμάσαι που κάθισα με την Έλενα;
γνεφω καταφατικα
Ν: Μου ειπε πω αν δεν την κανω παρεα θα πει σε ολους κατι πολυ κακό! Το τι θα ελεγε δεν μου ειπε! Απο τοτε ειμαι μαζι της και με διαταζει τρις και λιγο! Εγω βαρεθηκα να ειμαι το παιχνίδι της και ειπα να γυρισω πισω!
Ε: Λοιπον εσυ δεν θα γυρισεις πισω! σε λίγο καιρο τελειωνουν τα σχολεια μέχρι τοτε θα είσαι εδω!!!Χτυπαει κουδουνι! Τωρα βρήκε;
Ε: Ναι;
Τ: Γεια. Ενοχλώ;
Ε: Εεεεμμμμ περίπου...
Τ: Καλα εγω ηρθα απλα να σου δωσω αυτο!Μου δινει ενα κουτι!
Ε: Τι ειναι αυτο!
Τ: Ενα μικρο δωρο.
Ε: Όπως;
Τ: Ανοιξετο!!Το ανοιγω και η Ναταλια πλησιάζει. Βλέπουμε ενα κολιέ με.... με... αχ ηταν απλα τελειο δεν μπορώ να το περιγραψω!!!!
Μα οι καημενοι αυτοι που διαβαζουν την ιστορία, ας την κανει δηλαδή ο Θεός, δεν θα καταλαβουν τιποτα!!!
Λοιπον θα μου κανεις μια μικρη χαρη;
Εξαρτάται
Να εξαφανιστείς απο την ιστορία ΜΟΥ!!!!
Καλα ρε ηρεμισε. Δεν σου φαγαμε τον γκομενο!!!
Μην τολμησεις!!!!!
Επιστρεφεις στην ιστορια;;; Το "κοινο" βαρεθηκε....
Αντε πια με αποσυντονισες!!! Να μου το θυμιθειτε απο εμενα θα πάει αυτη!!!!
Τεσπα το κολιε ηταν τελειο!!!! Η Ναταλία μου ψιθύρισε πως ειμαι ο πιο τυχερός άνθρωπος στο κοσμο. Εγω δεν μπορουσα να μιλησω ξαφνικα του λέω.
Ε: Ευχαριστώ παρα πολυ!!!! Ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ !!!!!
Τ: Εμμμμ τίποτα ειναι της μητερας μου το είχε δωσει ο πατέρας μου σε αυτην και αυτη το εδωσε σε εμενα και στον Marcus εδωσε κατι δαχτυλίδια...
Ν: Εμμμ εγώ να σας αφηνω...Ειπε και το εκανε πειρε ζακετα και κινητο καο εφυγε αρων αρων για το παρκο.
Ε: Εεεε συνχωρ...
Πριν προλαβω να τελειώσω την πρόταση μου με φιλαει!!! Καλα δεν ειναι και η πρώτη φορά... Οταν επιτέλους σταμάτησε...
Τ: Εεε εγω να φευγω...
Ε: Τα λεμε στις 5.
Τ: Αν θες πες και την Ναταλία.
Ε: Θα το σκεφτω...
Τ: Οκ.Και έφυγε...
Πείρα την Ναταλία
Ν: Έλα μωρη.
Ε: Στις 4:30 εδώ θα βγουμε θες δεν θες!!!
Ν: Αλήθεια;;; Με ποιον;;; 😏😏😏
Ε: Σκασε!!!! Αντε πια! Γυρνα γιατι θα πρέπει να ετοιμαστεις... Θα στα πω απο κοντα...Και το εκλεισα για να μην πει οχι.
Σε 2 λεπτα μπαινει στο δωμάτιο μου.
Ν: Εξηγήσεις!
Ε: 1.Θα βγουμε στις 5 και ειναι 4:30!
2. Με τους Marcus and Martinus!!!!
3. Θα ρθουμ μετα τις 11!
Ν: Αυτη ειναι η κολλητή μου!!!!
Ε: ΧαχαΕτοιμαστηκαμε και στις 5 ηρθαν τα αγορια. Ναι!!!!
أنت تقرأ
My life with Marcus and Martinus!!!!
خيال (فانتازيا)Εισαι η Ελπίδα μια μερα ξυπνας και βλεπεις πως θα ερθουν στο σχολείο σου ο Marcus and Martinus τι θα εκανες; Αν επρεπε να τραγουδησεις μαζι τους; Να εισαι μαζι τους στην Γερμανία στην Αγγλία και στην Δανια να εισαι πλεον μεσα στην ζωή τους... Μια ισ...