Chapter One

800 44 4
                                    

Stłumiłam ziewnięcie, starając się okazać choć trochę zainteresować tym, co mówił bacznie mój nauczyciel od angielskiego. To był zaledwie trzeci tydzień szkoły, a ja zaczęłam już odliczać dni do wakacji.
Usłyszałam lekki "kaszel" w ławce obok mnie
Zerknęłam i ujrzałam moją najlepszą przyjaciółkę Natashę. Odgarnęła swoje blond loki sięgające aż do pasa z twarzy, po czym subtelnie rzuciła w moją stronę zgniecioną kartkę papieru with her knee-high-boot-clad *
Patrzyłam na nauczyciela i sprawdzałam czy przypadkiem nie patrzy prosto na mnie, kiedy powoli przesuwałam stopę wprost na liścik. Kiedy poczułam pod moją stopą kawałek kartki, przyciągnęłam ją do siebie. Udając, że upuszczam ołówek, schyliłam się i sięgnęłam po karteczkę. Spojrzałam na Natashę i uśmiechnęłam się.
Ona odwzajemniła uśmiech.
Powoli zaczęłam odwijać liścik, a po chwili zaczęłam czytać, to co było w nim napisane miękkim ołówkiem:

Przygotuj się na wymiotowanie. Ostatni rząd, najdalej na prawo.

Drapiąc nos zerknęłam w wyznaczonym przez nią kierunku.

Aubrey Woods, stereotypowa kapitanka cheerleaderek (i najbardziej popularna dziewczyna w szkole), siedziała tam w jeansowej miniówce i w różowym topie. Chichotała obrzydliwie, a ręką wodziła po ramieniu swojego chłopaka.

On figlarnie położył rękę na jej talii i wyszeptał coś do ucha.

Wywróciłam oczami, zanim zaczęłam odpisywać na liścik Natashy:

Obrzydliwe. Wciąż nie mogę uwierzyć, że ten arogancki dupek, będzie tu przez rok. Co stało się z domowym nauczaniem? Ten dzieciak jest na tyle bogaty, że wystarczyłoby mu na takie coś.

Natasha uśmiechała się, kiedy czytała to co jej napisałam. Szybko odpisała:

Masz rację. Przypomnij mi jeszcze raz, czemu twój kuzyn i on są najlepszymi przyjaciółmi?

To było coś, co mnie ciągle zastanawiało. Czemu Ryan Butler, mój drogi kuzyn, wybrał sobie bycie najlepszym przyjacielem, największych dupków, którymi byli Justin Bieber i Chaz Somers. To mnie gnębiło. Spotkałam Justina zaledwie kilka razy, zanim dostał, ogromną szansę w branży muzycznej w Stanach Zjednoczonych i tak naprawdę nigdy go nie poznałam. Nigdy nie wydawał się być dla mnie kimś specjalnym, bez względu na to, co reszta świata teraz o nim myśli. Teraz on był sławny, sądzę, że jego ego wzrosło dziesięciokrotnie i jego postawa była coraz gorsza.

To wyglądało jakby on i Chaz byli przyjaciółmi. Mimo wszystko, Chaz był ogromnym graczem - był peny siebie, a jego priorytetem było spanie z tyloma dziewczynami ile się dało.

Justin był podobny, zachowywał się tak jakby był królem wszechświata, ale za to podzielał obsesje Chaza na punkcie dziewczyn. Przynajmniej miał postawę gracza i tak śmiesznie ogromne ego.

Jak na popularną dziewczynę w szkole, Aubrey była, jakby to delikatnie powiedzieć - zarozumiała, a plotki głosiły, że miała tak wysoką notę punktacji w jej łóżku, że czyjaś babcia po prostu zemdlałaby słysząc to. Innymi słowy, ona nie była najpopularniejszą dziewczyną w szkole, ona była szkolą dziwką.

Kiedy przyszedł do szkoły, nie będzie niespodzianką dla nikogo, że nawet nie w tydzień Justin Bieber, gwiazdro, który wrócił do zwykłego liceum w Stratford, żeby dostać dyplom, jako zwykły uczeń, niemal natychmiast zaczął spotykać się z Aubrey Woods - a wkrótce potem, ta dwójka była oficjalnie "parą"

Powiedzmy, że Ryan i Chaz, jako gwiazdy hokeja w licealnej drużynie w Stratford, byli dwoma najpopularniejszymi chłopakami w szkole. Tak jak ich przyjaciel (najsławniejszy nastolatek na świecie), Justin natychmiast dołączył to krągu popularnych, a do szkoły wrócił trzy tygodnie temu. Aubrey and i jej dwie przyjaciółki - cheerleaderki - Elise Iman i Christina Palmara, natychamiast zaczęły kręcić się koło Ryana Chaza i Justina.

Dark BlueOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz