Chapter nine

389 40 0
                                    

Justin Bieber

Życie jest cholernie skomplikowane.

To jest  niezrównoważony fakt, którego nauczyłem się przez wszystkie doświadczenia, które doświadczyłem przez  rok i 6 miesięcy.

A miałem ich kurwa mnóstwo.

Minęło kilka dni od tej cały sprawy z Mandy Nash, która miała miejsce w Toronto na imprezie Drake'a.

I... zatrzyma to wszystko w pamięci jako krótki i słodkie... nadal jestem zdezorientowany jak diabli.

Nie rozumiem tego. Nie mogę przestać myśleć o tym co się wydarzyło.

To nie jest tak,  że nie byłem w związku z  żadną dziewczyną wcześniej. W rzeczywistości. Byłem z dziewczynami cały czas, nie ważne czy był gorącymi fankami czy dziewczynami z mojej szkoły ( I tak.... kilka razy byłem pijany kiedy się z nimi obściskiwałem)

Ale myślę, że fakt, że była to Mandy Nash. Przerażało mnie.

Ja nienawidzę jej, a ona nienawidzi mnie.

To jest proste.

Znaliśmy się przez całe życie, ale nigdy naprawdę jej  nie znałem, dopóki nie wróciłem do Stratford w tym roku na ostatni rok szkoły. Ona i jej sztywna przyjaciółka zawsze pokazywały niechęć w stosunku do mnie i moich znajomych z ( z wyjątkiem Ryana, który jest kuzynem Mandy.), więc ja również pokazywałem jej niechęć.

Nie wiem nawet, dlaczego nie mogę przestać myśleć o  tej nocy, ale w ciągu ostatnich czterech dni. Było to praktycznie wszystko o czym mogłem myśleć.

Ciągle trudno było mi się skupić uwagę na cokolwiek kiedy byłem w studiu w Atlancie i pracowałem nad nowym materiałem, albo gdy byłem w stacjach radiowych udzielając wywiadów i to było śmiesznie denerwujące.

To znaczy, żadna dziewczyna nigdy nie była żadną wielką sprawą

I... Nadal nie jest.

Byliśmy na imprezie. Byliśmy pijani. Robiąc to.

I koniec historii.

Nie zrozumcie mnie źle ona jest gorąca jak diabli. Jej twarz jest śmiesznie wspaniała, a jej ciało jest zabójcze i jeśli nie była by taką snobistyczną suką. Zdecydowanie bym to wykorzystał.

Ale fakt, że my się nienawidzimy. Jesteśmy każdego rodzaju sprzecznością.

Będąc  szczerym. Myślę, że ona była bardziej pijana niż ja. Nie zdziwiłbym się gdyby ona piła już wcześnie, ale jestem prawi pewien że wychodzę na imprezy dużo częściej niż ona.

Dark BlueOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz