Zrobiłam głęboki wdech, wydychując bardzo powoli i prostując ramiona, patrząc na zimne brązowe drzwi prowadzące do sali gimnastycznej.
Po chwili stania tam, zrobiłam krok do przodu i pchnęłam drzwi, wchodząc do środka sali, gdzie właśnie leciał refren "S&M" Rihanny.
Stałam niezręcznie, oglądając się dookoła w poszukiwaniu, któregoś z moich znajomych lub chociaż kogoś, kogo względnie znałam.
Z wahaniem zrobiłam kilka kroków przed siebie na moich wysokich obcasach, ponownie rozglądając się wokół.
Właśnie zauważyłam Beccę tańczącą z Chazem i Leah i zdążyłam zaledwie zrobić kilka kroków w ich kierunku, kiedy ktoś podszedł do mnie od tyłu i dotknął mojego ramienia.
- Tutaj jesteś! - doszedł do mnie głos Natashy. - Wszędzie cię szukałam!
Odwróciłam się twarzą do niej z lekko uchylonymi ustami.
- O, hej! - powiedziałam, uśmiechając się do niej.
- Hej! - odpowiedziała. - Poszłam potańczyć z innymi ludźmi, kiedy leciała wolna piosenka, a gdy wróciłam ty i Greg gdzieś zniknęliście.
- Oh - rzekłam, śmiejąc się nerwowo. - Ta, musiałam pójść do toalety - rozglądnęłam się wokół, zakładając kosmyk włosów za ucho. - I nie wiem, gdzie poszedł Greg... - ucichłam.
Spojrzałam na nią, żeby spotkać się z widokiem jej stojącej ze skrzyżowanymi ramionami i z ewidentnym uśmiechem na twarzy.
- Co? - zapytałam.
- Fajne seks-włosy - skomentowała, dławiąc się parsknięciem.
Zamarłam, patrząc na nią.
- Co? - powiedziałam, unosząc dłonie do czubka mojej głowy. Zaczęłam szybko przeczesywać palcami włosy, zażenowanie starając się, żeby wyglądały perfekcyjnie.
- Taa... - ucichła, uśmiechając się z rozbawieniem.
- Mówisz poważnie? Dobrze już wyglądają? - zapytałam zmartwiona, wciąż przeczesując włosy.
Natasha zbliżyła się i przeczesała włosy na czubku mojej głowy.
- Tutaj - rzekła, odsuwając się. - Teraz wyglądają w porządku.
- Dziękuję - powiedziałam.
Pokiwała głową.
Minęła chwila zanim na jej twarzy pojawił się chytry uśmieszek.
- Więc mówisz, że poszłaś do 'toalety', heh? - powiedziała, szczerząc się do mnie.
Posłałam jej tylko zdziwione spojrzenie.