Chapter 14

30 5 0
                                    

Jimin POV

Aku membuka mata dan melihat Junhyeon yang nyenyak tidur sambil memegang tangan oppanya.

Aku mengusap pipinya perlahan dan menyelak rambutnya ke belakang kerana menutup matanya.

   "Aigooo kyeopta" Kata aku dengan perlahan sambil mencubit pipinya.

Aku membuka mata dan melihat Jimin sedang melihat aku.Aku senyum ke arahnya dan dia membalas senyuman ku dan sambung tidur balik.

Taehyung POV

   "Yaa!!bangun!" Jerit aku dari jauh kepada mereka yang tidur dalam van.

   "Ooo..taknak bangun ehhh.nanti korang" Kata aku lalu  pergi ke dalam khemah dan mengambil pembesar suara dan berjalan menuju arah van.

   "Woi bangun!!!" Jerit aku menggunakan pembesar suara kepada mereka yang sedang tidur.

   "Yaishh jinjja!Ya Taehyung-ah kau memekak apa pagi2 buta ni hah??" Marah RapMon.

   "Kepala hotak kau pagi,dah tengah hari kau tau tak!"marah V pula.

   "Hahh dah tengah hari!!weyhh weyhh bangun" Gerak RapMon menggoncangkan bahu semua orang.Tapi sorang pon tak bangun.

Jimin bangun dan mencuit bahu aku.Aku membuka mata dan melihat Jimin tersenyum.Aku bangun dan menggosok kedua-dua mata aku.

Aku melihat Jungkook pula yang sedang nyenyak tidur sambil memeluk pinggang Suga.

   "Oppa bangun" Kata aku sayu meletakkan kepala aku dekat pinggang Jungkook dan memeluknya pula.
   "Oppaaa!"panggil aku sekali lagi.

Jungkook melihat aku sambil mengusap rambut aku.

   "Suga bangun!!"gerak Jungkook pula.

•••••

*Ting*

Aku menghiraukan phone yang di tangan aku.Jimin merampas telefon aku.

   " Nugunya?"soal Jimin menyuakan phone aku di muka aku.
   "Kawan" Balas aku merampas phone aku balik di tangan Jimin.
   "Nama?" Soal Jimin.
   "Kai" Balas aku balik.
   "Kai EXO tu ke?" Soal Jimin lagi.
   "Haah" Balas aku.
   "Jangan rapat sangat tau dengan dia nanti ada orang cemburu" Kata Jimin aku mengangguk kecil.

Jimin meletakkan kepalanya atas bahu aku.

   "Korang nak pergi makan dulu ke?" Soal Jin.
   "Nakk!!" Jerit V.
   "Woi!kalau ya pun tak yah la jerit"kata Suga.
   " Hihi"gelak V.

   "Junhyeon-ah kau nak pergi makan kan?" Soal V sambil mencuit hidung aku.

Aku mengangguk laju.

Jimin menggenggam tangan aku kuat ketika dia sedang tidur.

    "Aah ah yaa!tangan aku" Kata aku lalu Jimin melepaskan tangan aku dan dia tergelak kecil.

Hatred At First Where stories live. Discover now