"Junhyeon!!" Panggil Jimin berlari untuk mendapatkan aku.
Aku terduduk di satu kerusi sambil menangis.
"Yaaa Junhyeon!!waegurae??cuba cerita dekat aku,Taehyung buat apa dekat kau sampai kau menangis macam ni.hah??" Soalnya sambil mengusap air mata aku.
"Kenapa masa aku dah move on baru dia nak luahkan perasaan dia?wae??waee??"kata aku kepada Jimin teresak-esak.
"Biasalah orang dah terlebih SWAG kan memang macam tu.Dah2 jangan nangis,aku tak suka la kau menangis macam ni sebab namja" Kata Jimin meletakkan kepala aku atas dadanya.
"Aku faham perasaan kau Junhyeon.Tapi kenapa kau tak pernah nak faham tentang perasaa orang yang tercari cari cinta kau selama ini,orangnya itu ialah aku.Aku sayang kau Junhyeon.Aku akan tunggu kau sampai kau faham siapa yang tercari cari cinta kau selama ini"kata hati Jimin mengusap rambut Junhyeon.
"Dah jom balik bilik,kita kemas barang kau nak balik" Kata Jimin aku mengangguk.Kami berjalan berpegangan tangan.Sampai di bilik aku,aku melihat Jungkook yang berdiri betul2 di hadapan aku sambil merenung aku.
"Kwaenchana,huh?"soal Jungkook mengusap rambut aku.
"Tak de pe lah"balas aku.
"Betol ni?" Soalnya lagi aku mengangguk."Dah jom.Aku ngan Suga dah siap kemas" Kata RapMon.
"Hah??Menyusahkan korang jer" Kata aku.
"Ish ape cakap macam tu.Kita kan kawan so kenalah tolong" Kata Suga aku senyum.
"Ya la encik SWAG" Balas aku Suga smirk."Putuskan" Kata J-hope meleraikan pegangan tangan aku ngan Jimin.
"Yaaishh..sakit kau tau tak jebon" Kata Jimin.
"Hehe mianh" Kata J-hope."Bambam-ah,korang balik la dulu..nanti jumpa korang dekat sekolah balik k.." Kata aku mereka mengangguk dan berlalu pergi.
"Jaga diri tau!!" Jerit Yuen Joo.
"Dae!!"jerit aku pula sambil melambai mereka.K aku tau mesti hambar kan chapter ni..
Bye mmuah
YOU ARE READING
Hatred At First
FanfictionJeon Jungkook: Abang kepada Jeon Junhyeon.Seorang yang penyayang,baik dan caring akan adiknya dan kawan-kawannya.#BTS Jeon Junhyeon: Seorang adik yang manja,comel dan suka akan Kim Taehyung atau nama samaranya ialah V.Bersekolah di Jepun tapi dia pi...