"Jimin-ah..kwaenchana?" Soal jungkook pula pada Jimin
"Naneun kwaenchana" Balas Jimin tersenyum and memegang dadanya."Benda apa yang jatuh tadi!?Bergegar rumah" Kata Jin bergegas turun.
"Jimin ngan Junhyeon jatuh tdi" Jelas Jungkook.
"Ooo" Balas Jin singkat.*Ting*
Aku bangun dan mengambil phone di setboard tv.(faham2 jalah)
kaiyjie:Junhyeon-ah!
JJunhV:Dae
kaiyjie:Siap tak lagi kerja sekolah?
JJunhV:Dah baru je siap Tae tolong aku.Kau plak dh siap ke?
kaiyjie:dah..okaylah aq nk tido dh ni bye.
JJunhV:ok bye to.
*Bluetick*
"Nugu?" Soal Jimin.
"Chingu" Balas aku.
"Nama?" Soalnya lagi.
"Kai" Balas aku lagi jimin membulatkan mulutnya
"Dia nak apa mesej kau malam-malam buta ni?" Soal Jimin.
"Dia tanya pasal kerja sekolah aku siap tak lagi?pastu aku balas la balik dah siap Tae tolong" Terang aku panjang lebar dan Jimin hanya mampu mengangguk.(Suga:Tak panjang pon)
(Author:Diam arrr...Sebok jaa...pi lena nuhh...hilang idea aku nk buat ff)
(Suga:K fine aku diam and nanti jangan tanya kenapa aku diam)
😑😑
Back To Story
Jimin POV
Kawan-kawan aku semua dah masuk tjdur tinggal aku ngan Junhyeon je yang belom tidur lagi.
"Junhyeon kau nak tengok cerita apa?" Soal aku kepada Junhyeon lalu mengambil remot tv dia atas meja di hadapan aku.
"Junhyeon!!Aku tanya ni!" Kata aku dengan nada tinggi sedikit lantas memandang Junhyeon di atas sofa.
"Larhh!!Dah tido.Buat habis air liur aku je cakap sorang2.Nasib baik takdak orang jawab soalan aku tadi,Junhyeon Junhyeon.Nak tido bukannya nak ajak aku sekali" Rengek aku seorang diri sambil memandang muka comel Junhyeon.Aku mengangkat Junhyeon ala-ala Bridal Style dan menutup tv yang masih lagi terbuka lalu aku mengatur langkah naik ke atas menuju arah bilik Junhyeon.
Aku meletak Junhyeon di atas katilnya dan aku sempat lagi memandang muka Junhyeon.
"Aku sayang kau Junhyeon.Aku betul2 sayang kau.Sayang...kau sangat2.Setiap kali aku dekat dengan kau jantung aku bagai nak pecah bila berhadapan dengan kau.Tapi...,kau sukakan Taehyung itu yang aku tak boleh terima.Tapi kalau betullah jodoh kau dengan dia aku rela,janji kau bahagia dengan dia" Kata hati aku sambil mengusap pipi Junhyeon.Tanpa aku sedar air mata aku mengalir laju di pipi aku segera aku mengelap air mata aku dan beredar dari bilik Junhyeon.
Sorry gais lambat update...Sokay bye Jumpa lagi
Saranghae❤
YOU ARE READING
Hatred At First
FanfictionJeon Jungkook: Abang kepada Jeon Junhyeon.Seorang yang penyayang,baik dan caring akan adiknya dan kawan-kawannya.#BTS Jeon Junhyeon: Seorang adik yang manja,comel dan suka akan Kim Taehyung atau nama samaranya ialah V.Bersekolah di Jepun tapi dia pi...