...Skip...
J-hope masuk dalam bilik aku.
"Junhyeon-ah!"panggilnya sambil menggoncangkam bahu aku.
"Mmm..aku nak tidor la!" Kata aku menolak badan J-hope lalu dia terjatuh.
"Yaa Junhyeon bangun la!!" Panggilnya lagi dan melajukan tanganya menggoncang bahu aku.
"Wae!?" Soal aku lalu bangun mengahadapnya.
"Teman aku pergi makan!" Katanya.
"Kau ni dh malam ni!" Balas aku.
"Ala cepatla pergi siap..aku lapar nak mampos dh ni" Katanya lagi.
"Tak nak lah..nanti Jungkook oppa marah" Balas aku lagi.
"Kalau kau tak bagitau dia yang kita keluar..dia takkan tau kita keluar" Katanya lagi sambil menggenggam tangan aku.
"Yela2..jap aku pegi siap" Balas aku lalu bangun berjalan menuju bilik air.
"Eh kejap..nah" Dia menggapai tangan aku dan menyuakan baju dress.Aku memandangnya.
"Kau ni susah2 je..tu dalam almari tu hah belambak lagi baju yang aku tak pakai" Kata aku lalu mengambil baju di tangan J-hope lalu aku berjalan masuk dalam bilik air.
(Ambik jugak😂)
Untung jadi adik Jungkook..huhu
.....
Erkkk...
"Tak senonoh" Kata aku lalu menghirup air minuman J-hope.
"Hihi..dah jom balik" Ajak J-hope.
"Khaja" Balas aku.Semasa kami sedang berjalan pulang kami melihat 2 orang namja yang mabuk.
"Hai sayang!" Kata seorang namja yang mabuk itu lalu memegang tangan.
"Eh eh apa ni pegang2" Kata aku lalu melepaskan tangan namja itu.Tapi namja itu enggan melepaskan tangan aku.
"Alaa rilek la sayang..jom ikut saye" Kata namja yang mabuk itu menarik tangan aku.
"J-hope buat la sesuatu!" Jerit aku kepada J-hope yang sedang berdiri tegak macam tokong cina.
"Hahh..bbuat ssesuatu..."Terketar2 suara J-hope.Tiba-tiba muncul seorang namja yang berhodie hitam menolong kami.
2 orang namja yang mabuk itu lari lintang pukang selepas namja yang berhodie hitam itu menerajang namja yang enggan melepaskan tangan aku.
Last update ye sebab sis ade exam..hbis exam ni sis smbung balik k..bye
YOU ARE READING
Hatred At First
FanfictionJeon Jungkook: Abang kepada Jeon Junhyeon.Seorang yang penyayang,baik dan caring akan adiknya dan kawan-kawannya.#BTS Jeon Junhyeon: Seorang adik yang manja,comel dan suka akan Kim Taehyung atau nama samaranya ialah V.Bersekolah di Jepun tapi dia pi...