"Taehyung-ah!!ppali" Kata aku.
"Changkaman!" Balasnya."Dah jom" Ajak V.
"Khaja" Balas aku.Aku melihat Jimin yang dari tadi perhatikan aku.Aku senyum ke arahnya tapi dia tidak membalas senyumanku.
(S.E.D.I.H)DALAM KERETA
*Ting*
"Yaishh,sapa pulak yang mesej aku malam2 buta ni" Kata aku perlahan.
Aku mengambil telefon aku yang sedang cas dalam kereta Taehyung.
YnJe:Annyeong Jeon Junhyeon!!!!Mana kau pergi??Dah dua hari tak datang sekolah!!R.I.N.D.U.
*Bluetick*
"Gilaa"Kata aku.
" Kau kata dekat aku ke??"Soal V.
"Takdelah.Aku kata dekat kawan aku la"Balas aku.
"Ooo"V membulatkan mulutnya.V memegang tangan aku semasa dia sedang parking kereta dia hadapan kedai alat tulis.
"Kau dah kenapa tiba2 pegang tangan aku" Kata aku.
"Dah sampai.Khaja"balas V aku keluar dari perut kereta menuju arah kedai alat tulis.
"Pilihla pen mana yang kau nak.Aku bayar" Katanya aku senyum lebar.
.....
Aku keluar dari perut kereta tapi V menarik tangan aku masuk semula.
"Kau kenapa dari tadi lagi?" Soal aku dia memandang aku.
"Saranghae" Balasnya aku terkaku lalu dia keluar dari kereta.Aku tersedar dri lamunan dan keluar dari perut kereta.
"Annyeong!"Kata aku tersentak mereka yang sedang makan aiskrim di ruang tamu kecuali Jimin yang tiada di situ.
"Yaaa!!nasib baik aku tak tertelan sudu ni" Marah Jin aku ketawa.
"Mian" Kata aku lalu duduk di sebelah Jungkook."Nak??" Tanya Jungkook aku mengangguk dan dia menyuap aiskrim dalam mulut aku.
"Mashitaa" Kata aku senyun gembira.
"Kyeowo" Kata Jungkook mencubit pipi aku dengan kuat.
"Aahhh appo" Kata aku muncungkan mulut aku dan Jungkook menyumbat aiskrim dalam mulut aku."Mana Jimin??" Tanya aku.
"Ntah.Dalam bilik kot"balas Jungkook lalu aku bangun menuju arah bilik Jimin.Aku masuk dalam bilik Jimin dan melihat Jimin sedang duduk atas kerusi.
"Jimin!"kata aku memeluk leher Jimin.
Jimin menolak aku lalu dia bangun dan dia terus tidur di atas katilnya.
"Yaa wae??"soal aku lalu duduk di birai katil.
"Seronok pergi date dengan Taehyung" Kata Jimin.
"Mana ada date"balas aku.Jimin bangun dari tidurnya dan melihat mata aku.
"Khaja" Ajaknya menarik tangan aku keluar daripada biliknya.
"Nak pergi mana ni??" Soal aku.
"Makan aiskrim" Balas nya lalu menarik tangan aku duduk di sofa dan mengambil aiskrimnya yang dah separuh cair itu masuk dalam mulut aku.Vote tau dapat pahala😂💕
YOU ARE READING
Hatred At First
FanfictionJeon Jungkook: Abang kepada Jeon Junhyeon.Seorang yang penyayang,baik dan caring akan adiknya dan kawan-kawannya.#BTS Jeon Junhyeon: Seorang adik yang manja,comel dan suka akan Kim Taehyung atau nama samaranya ialah V.Bersekolah di Jepun tapi dia pi...