"Junhyeon-ah,bangun!!!" Jerit Jungkook dari luar.
"Dah!!" Balas aku.
"Kalau dh siap keluar makan!" Kata Jungkook lagi.
"Dae!" Balasku lagi.Aku keluar dari bilik dan melihat 7 namja yang sedang menunggu aku makan.
"Eh, awal pulak korang bangun" Kata aku.
"Mestila awal kitorang nak hntar kau" Kata Suga.
"Skolah je kot bukannya airport" Kata aku.
"Dah duduk tak yah berleter dh pukul brapa dh ni,kang lmbt pulak" Kata Jungkook menarik tangan aku duduk......
Jin memberhentikan kereta di dalam kawasan sekolah.Jungkook keluar dan membantu aku membuka pintu.
"Belajar elok2 tau" Kata RapMon aku mengangguk
Haera POV
"Weyh tu Juhyeon kan.Dia datang dengan sapa tu" Kata Yoon Haera.
"Tu...tu...tu BTS!!"jerit Kim Sie Yal.
"Taehyung oppa!!!" Jerit Sie Yal apabila ternampak V dalam kereta.Aku memandang ke arah Sie Yal yg terloncat-loncat beruk.
"Erkkk gediknya" Kata V.
Aku ketawa mendengar kata-kata V itu.
"Annyeong,Junhyeon masuk kelas dulu" Kata aku melambai ke arah mereka.
"Annyeong!!!"kata mereka serentak.Kereta itu meluncur pergi meninggalkan kawasan perkarangan sekolah.
Aku berjalan menuju ke arah kelas menghiraukan Sie Yal yang terloncat macam beruk itu.
"Tu oppa kau ke?"kata Kai yang tetiba memegang tangan aku.
"Dae" Balas aku dia melepaskan tangan aku mengangguk faham dan dia pergi."Tu ja tanya..baik tak yah tanya,ayoo ini namja" Kata aku perlahan.
Aku menjejak kaki masuk kelas dan melihat Yuen Joo dan Bambam rancak membawang.
"Annyeong!" Kata aku.
"Dae annyeong" Kata Yuen Joo dan melihat aku.
"Junhyeon!!! Kau pergi mana??aku rindu tau tak" Jerit Yuen Joo dan memeluk aku.Aku membiarkan Yuen Joo memeluk aku kerana aku pun rindu dia jugak.HIHI"Korang ni ada ape2 ke" Kata Bambam yang tak berlapik.
Aku memukul kepala Bambam perlahan dan melepaskan pelukan Yuen Joo.
"Yaah!appo" Kata Bambam acah gedik.
"Yahh kenapa kau pukul kepala namjachin aku hah" Marah Haera.Bambam memandang ke arah Haera dan berjalan menuju ke arah Haera.
"Kwaenchana?" Soal Haera Bambam menepis tangan Haera yang ingin menghinggap ke kepalanya.
"Sapa namjachin kau hahh!?" Kata Bambam sambil menolak kepala Haera dihadapannya.
"Sampai hati awak tolak kepala saya" Kata Haera dengan air mata yang mengalir dan dia berlalu pergi."Haera!!Haera!" Panggil Yumi tapi panggilannya diendahkan.
Yumi memandang arah aku tidak puas hati dan dia menjeling aku sebelum dia pergi mengikuti jejak Haera.Bambam melihat aku dengan Yuen Joo dan senyum acah comel.
"Kau ingat comel ke senyum macam tu"Kata Yuen Joo.
"Mestilah comel,kalau tak comel takda nya si Sehun Exo tu cubit pipi aku tu hari-hari" Kata Bambam panjang berjela.
"Dah2 diam takpayah nak bergaduh.Korang ni takdak aku pandai pulak diam" Kata aku.....TBC...
WAIT FOR THE NEXT CHAPTER OK.
ANNYEONGGG!!💕
YOU ARE READING
Hatred At First
FanfictionJeon Jungkook: Abang kepada Jeon Junhyeon.Seorang yang penyayang,baik dan caring akan adiknya dan kawan-kawannya.#BTS Jeon Junhyeon: Seorang adik yang manja,comel dan suka akan Kim Taehyung atau nama samaranya ialah V.Bersekolah di Jepun tapi dia pi...