Dalam kereta.
"Yeayy,kita tak bosan dh la..Junhyeon dh balik ru..mah" Kata jhope.
"Bising la kau ni" Kata Suga.
"K fine aku diam" Balasnya.
Aku ketawa kecil.Aku melihat Jimin yang leka bermain ML.
"Yaa!!best ke game tu?" Soalku.
"Hmmm" Balas Jimin.
"Yaaa Jimin!!" Panggil aku.
"Waee!?" Balasnya.
"Hishh..penting sangat ka fon tu hah!" Kata aku menyilangkan tangan aku merajuk.
"Hmmm" Balasnya lagi.Jin memberhentikan kereta di Petronas untuk mengisi minyak kereta.
"Oppa!!Junhyeon pergi tandas jap" Kata aku pada Jungkook yang sedang mengacau Suga tidur.
"Dae.Jaga diri tau.." Balasnya.
"Dae" Balas aku.Sedang aku berjalan ingin keluar dari tandas.
"BHAAAAA!" Datang 2 namja yg mengejutkan aku.
"Aaa!" Jerit aku lalu tertendang bahagian sensitive namja itu."Aghhhh..yaaa yaaa..a..aappo" Katanya nada serak.
"Huhhhhh..oppa mianhae2...siapa suruh oppa bagi terkejut Junhyeon macam tu...kwaenchana?" Kata aku.
"Yaa kookie ahh kwaechana?" Kata Jhope pula.
"Kwaechana kwaechana" Balasnya.Aku dan jhope memapah Jungkook menuju ke kereta.
"Yaaa!!dah kenapa dh tu?" Kata Jin.
"Ntah" Balas Jimin leka main ML.
"Kau ni Jimin..tak habis2 ngan fon..Junhyeon tanya kau tadi kan..hmm je kau jawab...kesian aku tengok dia macam tunggul kayu dia tanya kau" Kata Jin.
"Ntah kau ni Jimin kesian aku tengok dia tadi" Kata RapMon.
"Ye la2" Balasnya."Yaa Jungkook-ah wae geurae?" Soal Jin selepas aku dan jhope membawa masuk Jungkook dalam kereta.
"Terkejut" Balas aku.
"Terkejut??" Soal Jimin."Dah jom" Kata aku.
"Dae" Balas Jin dan meluncur laju meninggalkan kawasan Petronas.SKIP
Jungkook menolong aku membuka pintu dan memimpin tangan aku masuk rumah.
"Oppa!awalnya Taehyung balik?" Soal aku.
"Entah kat dia" Balas Jungkook.Jin membuka pintu rumah dengan beg plastik yang penuh di tangan.
"Ishh budak Tae ni tak kunci pintu.." Kata Jin.
"Yaaa TAEHYUNGGGG...Yaa ireonaaa...kenapa tak kunci pintu kalau pencuri ka perompak ka penyamun ka perogol ke masuk macam mana.Dah la kau sorang dalam rumah ni.Nanti aku yang susah tau" Marah Jin tercungap-cungap kpeada Taehyung yang sedang tidur.
"Hmm mianh" Balasnya lalu sambung tidur."Junhyeon-ah jom la aku tolong kau angkat beg kau" Kata Jimin.
"Huhh..tak nak merajuk 5 minit" Balas aku.
"Alololo...sorry la pasal dalam kereta tadi tu..a..aku...takdak niat pun nak palau kau..mianh" Jelas Jimin.
"Dae dae...dah jom" Ajak aku menarik tanga Jimin.
"Yess" Soraknya."Yaa!!kenapa kau kunci pintu tu?" Soal aku kepada Jimin yang tiba2 mengunci pintu bilik aku.
"Saja" Balasnya.Sedang tangan aku leka melipat baju Jimin memegang tangan aku.
"Wae?" Soalku.
"A..ani" Balasnya.Jimin tiba merapati aku.
"Ya!!n...nae mwohani?"soalku tergagap-gagap.
" Aku..nakk"semakin dekat Jimin menghampiri muka aku.
"Aku..nak apa?" Soalku lagi apabila Jimin dah dekat dengan muka aku.
"Aku..nak..ambil penyangkut baju la" Kata Jimin menghulurkan tangannya ke belakang aku untuk mengambil penyangkut baju.
"Hishhh!!kau ni..buat takut aku ja" Kata aku memukul dada Jimin dan dia ketawa mengekek."Yaaa!!JIMINNNN JUNHYEONNNN korang buat apa dalam bilik tu...TURUN MAKAN" terpik Jin dari dapur.
"DAE!!"terpik aku dan Jimin pula.Bye..hehehe
SESI MENAYANG GAMBAR JUNGKOOK
It's begin now..
AIGOOO😌
(Huhu)
YOU ARE READING
Hatred At First
FanfictionJeon Jungkook: Abang kepada Jeon Junhyeon.Seorang yang penyayang,baik dan caring akan adiknya dan kawan-kawannya.#BTS Jeon Junhyeon: Seorang adik yang manja,comel dan suka akan Kim Taehyung atau nama samaranya ialah V.Bersekolah di Jepun tapi dia pi...