Árulók klubja

1.5K 145 6
                                    

- Jobb, ha eltűnsz. - szólt hirtelen Loki, és mielőtt bármit mondhattam volna, hozzáért a képmásom karjához. Pillanatok múlva eltűntem onnan. Kíváncsian álltam fel, immár a saját cellámban. Értetlenül néztem Lokira, aztán megláttam Thort besétálni a kapun, majd egyenesen Loki cellájához sietni.
Próbáltam feltűnés nélkül hallgatózni, sikertelenül. Sokáig beszéltek, végül Thor odakiáltott valamit az őröknek, mire azok elsiettek. Thor kinyitotta a cellát, majd odasétált az enyémhez és azt is kinyitotta.
- Üdv az árulók csapatában. - mondta szárazon. - Csak semmi trükk. És ha minden úgy megy, ahogyan elterveztük, akkor már mehet is vissza Midgardba.
Értetlenül bámultam rá. Fél pillanattal később csatlakozott hozzánk Loki.
- Mégis hová megyünk? - kérdeztem.
- A Sötét Világba.
- Minek?
- Majd útközben megtudja. - Thor gyors léptekkel megindult, mi meg utána siettünk.
- És én minek megyek?
- Tényleg, öcsém, miért is?
Felcaplattunk a lépcsőn.
- Valld be, nem jön rosszul még egy ember, főleg ha harcra kerülne sor. - mondta Loki. Már nem látszott rajta a gyász, de tudtam, hogy csak Thor előtt rejtegeti a valódi arcát. . - Te is láttad, hogy jól bánik a tőrrel.
Amikor végre felértünk, egy nagy csarnokon vágtunk át.
- Egyébként ez nagyon nem vall rád, bátyám. Ezzel kihúzod a gyufát. Nem akarod inkább kiverekedni magad innen?
-Ha így folytatod fontolóra veszem.
-Jó, ahogy akarod, már itt sem vagyok. - Loki pillanatok alatt egy asgardi katonává alakult át.
-Így már jobb? - kérdezte.
-A társaság mindenképp.
Csendben hallgattam, ahogyan oltogatják egymást. Magamban már nevettem rajtuk.
-De lehetnénk kevésbé feltűnőek is. - mondta Loki, mire Thor átváltozott egy vékony, sötéthajú nővé, aki páncélt viselt, vörös köpennyel, Loki pedig visszaváltozott Lokivá.
-Hmm bátyám lenyűgözöen festesz - mondta Loki hízelgő hangon.
-Ki ez? - szóltam közbe féltékenyen.
Thor végignézett magán.
-Kevésbé fog fájni, ha így ütlek meg.
Lokin látszott, hogy elemében van.
-Rendben van, talán jobban örülnél az egyik új cimbidnek... úgy tűnik, őket jobban kedveled...
Átváltozott Amerika Kapitánnyá.
-Ez már sokkal jobb! A cucc egy kicsit túlzó és szűk, de ez az önbizalom... Érzem ahogy szétárad bennem a magabiztosság. Kértek egy eszmefuttatást az igazságról? A becsületeől? A hazafiságról? - Ekkor már nem bírtam tovább, elnevettem magam. -Isten áldja Ameri...- Thor nem hagyta, hogy befejezze. A kezét a szájára tette és szótlanul biccentett két őr felé.- Legalább egy fegyverrel dobj meg. A tőrömmel vagy valamivel.
- Nekem is jól jönne valami... Főleg, hogy még mindig nem tudom, mit művelünk. - szóltam közbe. Thor úgy nézett rám, mint aki épp azt fontolgatja, hogy visszavisz a börtönbe, majd Lokira pillantott és leakasztott valamit az övéről.
- Na végre. Megjött a jobbik eszed... - épp, hogy Loki kimondta, csattant a bilincs zárja a csuklóján.
- Azt hittem, szereted a trükköket - mosolygott elégedettem Thor. - Sajnos csak egy van nálam, de magában még mindig jobban bízok, mint benne. - mondta nekem.
Vajon mivel érdemeltem ki ezt a bizalmat...
Thor tovább indult. Lokival összenéztünk, majd utána mentünk.

Get Loki'd 2 - A múlt keresése és felejtéseWhere stories live. Discover now