Nazywam się Blanka mam 11 lat. Moje oczy są tęczowe, włosy bląd z niebieskimi pasemkami, jestem zgrabna wysportowana niestety nie znam swoich rodziców, ale obiecałam sobie że dowiem się kim są. Wychowywałam się w domu dziecka z resztą wam opowiem.
Mam 7 lat, jak codziennie wstaje o 6:30. Zabrałam ubrania i poszłam do zniszczonej łazienki. Patrzyłam wprost w stłuczone lustro i zaczęłam do siebie mówić.
- Nie chce znowu słyszeć tych przykrych słów jak codziennie. Nienawidzę ludzi oni niczego nie rozumieją, przecież to nie moja wina że mam takie włosy a nie inne (w tedy jeszcze miałam ciemno brązowe oczy). Dobra czas iść na śniadanie a potem obowiązki.
Wyszłam z łazienki i zaczęłam się kierować w stronę jadalni, po drodze zaczepiła mnie grupka chłopaków "o nie znowu to samo" -pomyślałam, chciałam ich jakoś ominąć ale nie wyszło.
-Ej patrzcie to ten dziwolong.
-Haha widzę, mam dla ciebie radę idź się zabij,
-No każdemu na dobre wyjdzie,
-Haha przynajmniej twojego krzywego ryja nie będziemy oglądać.
Chciałam coś powiedzieć, lecz wiedziałam że to nic nie da i jeszcze raz zrobią mi cięcie na brzuchu. Tak dobrze słyszeć jeszcze raz, już tak zrobili bo się im postawiłam.
Chciałam już iść na śniadanie ale mnie popchneli ja upadłam na ziemię i jeszcze mnie kopneli a następnie poszli w swoją stronę. Ledwo wstałam. Po otrzepaniu się poszłam na stołówke.
Szłam już z tacą na rękach do mojego stolika kiedy poczułam że się Potknęłam upadłam a całe jedzenie spadło na mnie, wszyscy zaczęli się śmiać, ja się nerwowo rozglądałam.
Poczułam bardzo dziwne uczucie, a wszystkie przedmioty zaczęły latać spojrzałam na swoje ręce a wokół nich była czarna mgiełka i kiedy podniosłam wzrok moim oczom ukazała się łyżeczka przyjrzałam jej się a dokładnie swoim oczom. Zamiast ciemnego brązu który podchodził pod czerń były tęczowe. Szybko wstałam i wybiegłam ze stołówki kierując się prosto do mojego pokoju kiedy spojrzałam w lustro zobaczyłam nadal tęczowe tęczówki. Zaczęłam się pakować nie było tego dużo.Witam jestem tutaj nowa a to jest moje pierwsze opowiadanie na wattpada mam nadzieję że się spodobało.
CZYTASZ
Iniemamocni i ja [ZAKOŃCZONE]
Fantasynazywam się Blanka a to moja opowieść. Nie jest kolorowa. Serdecznie zapraszam