Okej som veľmi rada, že aspoň zopár ludí tento príbeh číta :33333
**************
Prečo dokelu na mňa tak divne kukajú. No možno je to vďaka môjmu novému účesu ale aj tak naháňajú mi strach.,, Hej vy paka nezízajte tak na mňa".... ,,My by sme radi ale.."...vážne sa zasekne v polke vety ach ako som s ním mohla niečo mať, aha no možno to bude tým že som bola doň ho buchnutá ale on si moju lásku nevážil a moje srdce potrhal a odhodil ako nejaký odpad.....a nie necítim k nemu už nič iné ako čistú nenávisť, takto ma ešte žiadny chalan nepotopil :/ ,,Ale čo, zdrevenel ti jazyk, alebo načo sa starám môžem byť len rada, že držíš hubu -_-...... Ako dovol?....Dovoliť ti čo, vstúpiť ku mne do domu o tom ešte premýšľam, pretože ani jednoho z vás som sem nevolala.". Som až moc hnusná? Nechcem aby si o mne začali myslieť, že som nejaká primadona alebo namyslené decko no ale on mi dokáže zvýšiť tlak behom sekundy....a ešte ten detail zvaný môj brat. Tak skúste byť zlý keď sa pozriete na Niallove smutné očičká. Prečo som mala pre jeho šteňací pohľad vždy slabosť???Ešte jeden hlboký nádych...predsa nemôžem mať až také zlé vychovanie, že Zaynovy dám nahubu len čo mi zaklope na dvere.... ,,Choďte sa zohriať do obývačky šak drkocete zubami ako strýko Majky keď Ho Greg zhodil do jazera na farme :D...... Bože to vážne máte v rodine či čo, aj Niall nám vkuse kecá nejaké trápne historky z detstva.... Louis ty si celý trápny a pokiaľ necheš zostať tu a mrznúť tak sklapni." Radšej už bol konečne ticho a pobral sa rýchlo dnu akoby sa bál, že ho naozaj nechám v tej zime. ( no zime ako sa to vezme je 10 stupňov, tu ešte počasie na kúpanie, ale tak oni asi nie sú moc otužilý). Po jednom okolo mňa prechádzali a snažili sa so mnou nejako zvýtať, no až na Louisa ktorý prefrčal dnu kôli tej vyhrážke a Zayna ktorý len keď sa na mňa usmial už som ho zabíjala pohľadom. Liam sa ku mne naklonil a dal mi pusinku na líčko (on bol vždy taký zlatučký, môj malý macko), Harry no ten si ma vzal do náručia a na môj vkus ma obýmal trochu dlhšie ale nič som radšej nevravela. A Niall to je téma sama o sebe, skočil na mňa a nechcel zo mňa zliezť až kým som nezačínala byť mierne modrá v tváry. Už som chcela zavrieť keď si niekto odkašlal. Nazrela som von a tam stála neznáma bruneta. ,,Poznáme sa?"....ona sa vážne červená? Nebodaj sa predo mnou hambí, to ma podrž nejaká hamblivka....,,no ja som Eleanor, frajerka toho paka čo vbehol dnu akoby mu v riti horelo". O dievča ak by som vás nemala vyštvať z domu rozumeli by sme si. Škoda to prídem o ďalšiu možnú kamarátku a to všetko kôli Jackovy. Vbehla dnu objala ma a spoločne sme vošli do obývačky. Eleanor si utekala sadnúť ku Louisovy a Ja som si sadla na kreslo pri okne. Mala som perfektný výhľad na každého z nich. ,,Nechcete mi už konečne vysvetliť čo sa stalo, že ste sa nasrali ku mne domov a ešte bez pozvania....Nechcem byť nejaký hrubý ale nie je to len tvoj dom a pozval nás sem Jack.....Malik ty už drž hubu lebo prísahám, že ti jednu uvalím." Takže toto mám znášať len kôli môjmu dementnéme bratovy, on je fakt sprostý alebo áno. Pozve ich sem a pritom dobre vie, že hneď večer ako zaspí sa nás pokúsi všetkých zabiť. Debil sprostý.
BINABASA MO ANG
Jackova choroba(story about Harry Styles)
FanfictionTento príbeh je o Julii Reminson ktorá ma brata s vážnou chorobou ...je jediný človek na svete a nikto nevie ako sa lieči. Čo sa stane keď do jej života stúpi 5 známych chalanov a dozvedia sa o Jackovej chorobe ? Zostane s nimi alebo sa bude ďalej s...