Tak ľudkovia máme tu poslednú časť dúfam,že sa tešíte. Ale nebojte ešte píšem príbeh Please change US a potom možno začnem z daľším.
Pohľad Juls 9mesiacov po tom:
Tak čo vám mám povedať. Ani netušíte aká som šťastná. Harry si na všetko spomenul a miluje ma ešte viac ako predtým. Možno detail je,že nepoužil ochranu a tak som teraz tehotná s mojou láskou. A hneď ako sa malá Laura narodí budeme mať svadbu. No nie je to super. Narodiť by sa mala asi každú chvíľu. Som trochu nervózna no on je stále pri mne.
,,Julia neviem ako ti to mám povedať?"....z otázkou som sa pozrela na Louisa a čakala čo z neho vypadne.
,,Asi si trochu pribrala. Všetko v tebe mizne." prekvapene som otvorila ústa a zostala naň ho zarazene hľadieť.
,,Keď už o tom hovoríme nezjedla si aj Nialla? Neviem ho nájsť." Liam prišiel k nemu a jednu mu tresol po hlave, načo Louis hodil ublížený pohľad. Usmiala som sa nad jeho debilitou a chcela sa postaviť keď som zacítila obrovskú bolesť v bruchu. Všetci ku mme nahrnuli a nejako ma odviezli do nemocnice.
********************************************po troch dňoch:
,,Tak princezné a sme doma."....sladko som sa usmiala a chystala sa mu dať bozk keď naň ho skočil Louis.
,,Ó Harry toľko romantiky si si pre mňa ušetril za tie tri prekliate dni v nemocnici vďaka." Nepil náhodou ten chalan. So smiechom som vošla dnu a nechala tam prekvapeného Harryho v Louisovom objatí. Zayn ku mňe pribehol a zasnene pozrel na malú....,,Vieš,že ak by tam nebola Eleanor je možnosť,že by ho Louis pretiahol?"
************pohľad Mii
Vživote nezabudnem tej svine,že mi zabila Jacka. Moju lásku. Čakám už 9mesiacov na správnu príležitosť kedy sa im pomstiť. Konečne ale prestávajú byť taký pozorný. Toto si všetci odpikajú aj keby som mala zomrieť.
***********Pohľad Sophie
,,Liam počul si to?"strhla som sa zo spánku a vystrašene pozrela na Liama. Ten sa pomrvil na posteli a spal ďalej. ,,Liam preboha zobuď sa!!!" Nič. Nahlas som si nad ním povzdychla a zhodila ho z postele. Hodil na mňa vraždiaci pohľad ale viac nič nepovedal. Postavil sa a mieril ku dverám a ja s ním. Prešli sme až dole do obývačky kde som uvidela Miu mláti Juliu hlava nehlava zatiaľ čo ona ma v náručí skrytú Lauru. ,,TY si ma pripravila o všetko a teraz ťa o všetko pripravím ja!" Liam sa okamžite rozbehol dole a odhodil tú kurvu dozadu niekoľko metrov. Zrazu sa spoza rohu vynoril Harry s pásom krvy stekajúcej mu po tváry a vzal si Lauru do náruče. Prešiel okolo mňa takmer bez povšimnutia a ju odniesol do detskej. Zišla som pár schodov aby som sa presvedčila,že je Juls v poriadku keď som zacítila pulzujúcu bolesť v chrbte. Od prekvapenia som skríkla a tým upútala pozornosť Liama. Neviem ako ale zrazu som sa ocitla na zemi a Liam ma držal v náruči.
,,No nie je to sladké, držíš ju v náručí ako by ti mohla utiecť a pri...."vetu nedokončila ale padla na zem. Za ňou som zbadala Juliu ktorá mala celú tvár pokritú od Miinej krvy čo ešte teraz stekala všade okolo. Prekvapene a vystrašene som na ňu pozrela no ona len nad tým mávla rukou a pokúsila sa utreť si krvy no rozmazala ju ešte viac. Vôbec by som sa nečudovala ak by sa jej dostala aj do úst. Len pri pomyslení na to som skrivila tvár v divnej grimase. ,,Láska poď vezmeme ťa do nemocnice."pomaly som prikývla a nechala sa viesť Liamom. Julie som ešte zaželala dobrú noc.
**********Pohľad Julie
Ráno som pomaly a bolestivo otvorila oči. Pár krát som zažmurkala a rozhliadla sa po izbe. Bola som v obývačke v jednom kúte bol Harry s malou Laurov a dlhou reznou ranou na ruke a v druhom bola Eleanor ktorá plakala Louisovy do náruče. ,,Čo sa to tu deje?" Všetci sa strhli pri mojom hlase. Nechápala som vôbec čo sa deje. A keď Eleanor zdvihla tvár ku mne od prekvapenia som si zakryla rukou ústa. Bola celá dobytá. Každučký kúsok jej tváre zdobila modrina. Odniekiaľ sa vynorili všetci ostatný až na Sophiu a Liama ktorý boli zrejme v nemocnici aj cz noc. Posadali si na sedačky a zahľadeli sa na mňa. ,,Povie mi už preboha čo sa to tu deje?" V izbe sa rozhostilo trápne ticho ktoré prerušil Laurin plač. Vystrela som ruky,že si ju vezmem a pochovám keď som zamrzla v polke pohybu. Celé ruky som mala od krvy. Ale to nie je možné šak som išla do sprchy po tej bitke s Miou. Vystrašne som pozrela na Harryho ktorý smutne povedal......,,Juls, máme problém"
Tak toto bola posledná časť. Netuším či to všetci pochopili tak to poviem v skratke. Juls dostala Jackovu chorobu ktorá sa roznáša krvou. Vtedy keď bojovala s Miou na nej skončila jej krv a práve vtedy sa nakazila. Koniec som nechala taký aby si mohli všetci domyslieť ako to skončí. Takže by som chcela všetkým poďakovať,že toto čítali som vám vážne zaviazaná a dúfam,že budete čítať aj ďalšie moje príbehy. Taktiež chcem poďakovať každému kto zanechal nejaký votes či koment. Všetkým zo srdca ďakujem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jackova choroba(story about Harry Styles)
FanficTento príbeh je o Julii Reminson ktorá ma brata s vážnou chorobou ...je jediný človek na svete a nikto nevie ako sa lieči. Čo sa stane keď do jej života stúpi 5 známych chalanov a dozvedia sa o Jackovej chorobe ? Zostane s nimi alebo sa bude ďalej s...