26.časť

92 2 0
                                    

A je to tu konečne sa dostali preč z domu a Jack je mŕtvy. :D dúfam,že ste radi . Ale nebojte príbeh ešte nekončí.

Držala som jeho ruku a obsypávala ju drobnými bozkami. Pocítila som cudziu ruku na pleci. ,,Zlato, daj si oddych."záporne som zakývala hlavou. ,,Nemôžem Louis, ako to,že spí už sa mal dávno prebudiť." pohladil ma po vlasoch a odišiel. Dvere som nepočula takže sedí na sedačke v rohu. ,,Harry, no tak preber sa. Všetci sa o teba boja, ja sa o teba bojím. Nemôžeš ma tu nechať. Ja ti to nedovolím. Konečne sme sa zbavili Jacka a ty si len tak umreš to nemôžeš!!!! Proste nie!" ucítila som Louisove ruky obmotané okolo môjho vysíleného tela. Neuvedomovala som si ani len, že kričím. Tak som radšej začala šepkať. ,,On ma tu nemôže nechať Louis"....pobozkal ma na temeno hlavy a začal kolísať v náruči. ,,On ťa tu nenechá to ti slubujemm." vtiahla som do seba sopel a nebadane prikývla. Sadla som si naspäť k nemu a chytila ho znova za ruku a čakala. Nič iné som ani robiť nemohla. Dovtedy do miestnosti došiel Zayn, mal na hlave obväz a ruku v sádre. Keď na tým rozmýšlam tak som sa ešte nezamýšlala ako sú natom ostaný. ,,Viete čo? Idem si pre kávu hneď budem späť."...odpoveďou mi bolo Zaynove prikývnutie lebo Louis už zaspal. Pichla som pár drobných do automatu a čakala na teplý nápoj ktorý ma udrží pri zmysloch. Pomaly som sa vracala dnu keď Louis splašene vybehol. ,,Harry sa prebral!!!! Zavolajte niekto doktora!"...Káva nekáva zahodila som ju do koša po mojej lavici a rozbehla sa do miestnosti. Uvidela som ho v sede ako sa usmieva na Zayna. Pribehla som k nemu a vrhla sa mu do objatia. Prekvapene ma objal a potom pozrel na Zayna. ,,Zayn, mám pocit,že sa sem dostala fanynka." zamrzla som. Slzy sa mi začali tlačiť do očí a ja som sa od neho odtiahla. Pozrela som prekvapene na Zayna ktorý tiež vyzeral nechápavo. ,,Kámo ty nevieš kto to je?"....hlavne nepovedz nie Harry. Ak to povieš všetko sa vo mne zlomí a ja to nezvládnem. Otočil sa na mňa a začal si ma skúmavo prezerať. ,,A vlastne áno viem, Niallova sesternica nie? Ale čo tu robí šak na návštevu k nej máme ísť až za dva dni?" Vedel kto som ale nepamätal si čo sme spolu prežili. Nepamätal si tie dlhé dva týždne čo sme sa navzájom strachovali o svoje životy. Nepamätal si ako ma v pivnici pobozkal a nepamätal si ani čo mi povedal predtým ako sme vošli do toho prekliateho domu. Zrútila som sa na zem v záchvate plaču. Zayn okamžite ku mne dobehol a vzal ma do náručia. Dnu vbehli všetci vrátane Perrie ktorá na nás podozrievavo pozrela. ,,Juls čo sa deje?".....Doktor došiel k jeho posteli a začal sa pýtať Harryho pár vecí. ,,Pán Styles,čo si ako posledné pamätáte?"...jediná otázka ktorú som zachytila. ,,Ako mi Niall povedal že pôjdeme prevapiť jeho sestrnicu a prečo ona plače na zemi? Povedal som niečo zle?" Zachytila som Perriin pohľad. Nebol podozrievavý ale ľútostivý. Len to nie. Nepozerajte sa na mňa s lútosťou!!!!!  

Jackova choroba(story about Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin