15.časť

107 7 1
                                    

Nech sa páči nová časť :D

V ruke držal Liam hnedú knihu posiatu rôznymi znakmy. Presne toto je jej denník. Vzala som ju a rozhodla sa,že na dnešok to zabalíme. Nemáme šancu nájsť ani jednu z nich.Nemyslite si, že mi to nie je ľúto. Chcela by som tu byť a hľadať ďalej ale to hold nemôžem. S povzdychnutím som sa otočila a nasadla do auta. Viem, že chalani išli za mnou no nejak som ich nevnímala. Doma som si spravila kávu a sadla v kuchyni za stôl. A čo sa týka Jacka tak odvčera som ho ešte nevidela. Otvorila som denník a zažrala sa doň. Jediné čoho som si vedomá je, že Niall bol pri mne. Teda aspoň na začiatku.

Milý deníček,

zasa začínam tou otrepanou frázou no čo už. Rozmýšlam či to mám Julie povedať alebo nie.Predsa len je mi ako sestra a toto je dosť vážna vec ktorá sa týka aj jej. Ale nechem aby Jack skončil tak ako aj Jonathan......

Čože Alica mi niečo tají ale čo??? Zdvihla som zrak od knihy aby som sa mohla podeliť z mojimi myšlienkami aj s Niallom ale ten tu nebol. Asi ho to prestalo baviť. Uznávam ani ja by som sa na mňa nedokázala kukať nejako extra dlho. Pretočila som na druhú stranu keď vtom niečo buchlo. Rýchlo som sa otočila za zvukom a za mnou stál Zayn. ,,Prepáč, ono mi to vypadlo z ruky.".....Ty si ale pako. Prívetivo som sa na Zayna usmiala a znova začala čítať. ,,Môžem si k tebe prisadnúť"....,,Ak budeš ticho tak áno".

12.8.2012

Znova ma udrel. Už je to takto rok a pol. Prečo mi to John vôbec robí. Zaspí a je z neho monštrum. Bije ma a týra či už slovne ale fyzicky, bolí to rovnako. Jediné svelo tohto všetkého je ten nádherný chalan čo je s nami na dovolenke. Myslím, že sa volá Jack. Ten jeho úsmev a to ako sa na mňa pozerá. Či som zaľúbená. Na sto pro áno. Milujem ho len....John neche aby som s ním trávila čas.

Tak počkať.Alica má brata??? Ako to, že o tom neviem ani hovno. Ako na tej dovolenke bol s ňou nejaký chalan ale myslela som,že to nie je nikto podstatný.On ju bil. Zaspí a je z neho monštrum. To znamená, že JACK NIE JE JEDINÝ Z TOU CHOROBOU. Musíme nájsť Alicu čím skôr. Ak jej brat má tu chorobu možno vie ako sa jej dá zbaviť. ,,Zayn neuhádneš načo som prišla!!" celá nadšená som sa na neho pozrela no on mi opätoval vystrašený pohľad. Čo to dopekla....,,Aj ja by som chcel vedieť načo si prišla sestrička." slizký hlas môjho brata mi zaznel pri uchu a čepeľ noža ma chladila na krku. A dopiče....

Dúfam,že sa vám táto časť páčila. Pravdu povediac neviem čo si o nej budete myslieť vďaka tým deníkovým záznamom, takže vážne vás poprosím aby ste sa vyjadrili či to môže byť aj takto. I hope you like it. Prosim komentíky a votes. Milujem vás všetkých. A začnem znova vydierať. Aspoň dva komentíky inak nebude ďalšia časť. Som asi zlá no čo už inak ich nedostanem :(( :*

Jackova choroba(story about Harry Styles)Where stories live. Discover now