WOHOA JE TU 20 ČASŤ!!!! :D :D Znova pokračujeme. Popravde ak vám mám povedať netuším koľko to bude mať častí. Ale asi to už bude aj pomaly končiť. Uvidíme ešte.
pohľad Julia:
Podlomili sa mi nohy a ja som so slzami v očiach padla na zem. Celé telo sa mi triaslo pod náporom sĺz. Práve sme našli Alicu. Dievča ktoré som brala ako súčasť mojej rodiny. To ona mi pomáhala držať sa nad vodou keď som to už s Jackom chcela vzdať. A teraz...teraz leží predo mnou jej telo. Ani vám radšej nepoviem v akom stave sme ju našli pretože už len pri myšlienke na to sa mi chce zvracať. Ale aspoň viem,že svojho brata som nadobro stratila. Už nie je žiadna možnosť aby sa mi vrátil a jediná možnosť ako to všetko zastaviť je....je zabiť ho. Neverím,že som nato práve pomyslela no je to pravda. Nemôžem dopustiť aby sa niečo stalo Niallovy,niekomu z chalanov, Eleanor či dokonca Harrymu. Toto nie. Utrela som si slzu a postavila sa zo zeme za pomoci Harryho. Ten si ma pritiahol do obrovského objatia a šepkal mi slová útechy. ,,Neboj sa princezná,všetko bude vporiadku, sľubujem."....,, Do-dobre, verí-rím ti." Venoval mi jeden dlhý a upokojujúci bozk. ,,LOUIS!!!" obaja sme sebou trhli hneď ako sme započuli Liamov krik. Rozbehli sme sa po schodoch hore. Predo mnou sa odohralo niečo neskutočné. V jednom momente som videla Louisa ako sa snaží vytiahnuť z nejakej izby Liama a v druhom momente sa tam objavil Jack a udrel Louisa po hlave. Jeho nehybné telo dopadlo na studenú zem a ja som mala čo robiť aby som udržala výkrik v sebe. Chcela som sa rozbehnúť za nimi ale Harry ma schmatol a zadržal. Prekvapene som na neho pozrela. ,,Ak tam vbehneš aj ty nepomôžeme im."...,,Ale on a-a on-ni sú"...,,Julia ja viem ale musíme počkať."Opatrne som prikývla a otočila pohľadom opäť naňho. Jack a ani Louis tam už neboli. Vydala som sa teda smerom k dverám kde predtým bol Liam. Nakukla som dnu no nič som nevidela. Obzrela som sa späť aby som sas uistila,že je Harry stále za mnou a potom znova pokračovala v ceste. V tmavej miestnosti bolo obrovské okno ktoré však bolo zastreté a ešte som rozoznala obrysy ostatného nábytku. Vydala som sa teda ku oknu a odostrela závesy. Bola tu veľka postel, niekoľko skriniek a pás krvy ktorý smeroval ku knižnici. Nasledovala som krvavú stopu až ku knižnici ale čo ďalej? ,,Harry, čo-čo mám robiť?"....,,Rozmýšlaj zlato,no tak mysli." Má pravdu. Prstami som pohládzala konce kníh až som narazila na jednu z názvo "V mysli sú skryté tajomstvá.",chcela som ju vybrať ale keď som za nu zatiahla otvorila sa nejaká miestnosť. Neváhala som ani minútu a znova sa vybrala po stopách krvy. Bežala som. Nevedela som ako je Liam natom....počkať Liam. Liam a ja sme boli jediný dvaja ktorým sa nič nestalo. Teraz som na rade ja. ,,Julia!!!"....,,Julia no tak!"....kričal za mnou Harry ale aj tak som nezastavovala musela som proste najsť Liama. ,,JULIA POMOC!!" Toto ma prinútilo zastaviť. Zo strachom som sa otočila späť a bežala za Harrym. Našla som ho v kaluži krvy pri jednej dohasinajúcej lampe. ,,Harry-Harry čo sa stalo?! Hovor so mnou!!!"...odlepil viečka od seba a zahľadel sa mi do očí. ,,Be-ež Jac-ck je tu."...,,Nie, ja ťa neopustím,nie!"....záporne som zakrútila hlavou a pohľadila ho po spotenom čele. No on schmatol moju ruku a silno ju stlačil..,,POVEDAL SOM BEŽ!!" silno ma od seba odsotil. Váhavo som sa postavila a rozbehla sa ďalej po chodbe. Bola som už strašne unavená a tak som sa oprela o chladnú stenu. A zrazu som ho začula. Hlas ktorý som predtým tak milovala a teraz ho zduše neznášam. ,,Vidíš to sestrička,teraz si už sama. Nikto ti nepomôže. Sme tu totiž len my dvaja."
TAK A JE TU ĎALŠIA ČASŤ. VYJADRITE SA ČI MÁM PRÍBEH UŽ UKONČIŤ ALEBO POKRAČOVAŤ!!!
YOU ARE READING
Jackova choroba(story about Harry Styles)
FanfictionTento príbeh je o Julii Reminson ktorá ma brata s vážnou chorobou ...je jediný človek na svete a nikto nevie ako sa lieči. Čo sa stane keď do jej života stúpi 5 známych chalanov a dozvedia sa o Jackovej chorobe ? Zostane s nimi alebo sa bude ďalej s...