Pohľad Zayn:
Prebral som sa v nejakej špinavej cele. No hnus a ešte irónia keď to vezmete,že patrím medzi 5najbohatších deciek na svete. Opatrne som sa obzrel po miestnosti. ,,Eleano!!!! O môj bože ty žiješ."
Unavene sa na mňa usmiala. Až teraz som si všimol aká je vysílená a dobytá. No Jack ľutujem ťa keď sa stretneš s Louisom. Ale niečo tu nesedí. ,,Ako môžeš byť taká dobytá keď celé dve noci bol Jack u Juls doma a snažil sa nás dostať?"....,,Zayn on...on je monštrum aj cez deň." Čože? Aj cez deň? Ako je toto všetko možne,veď Julia hovorila,že monštum začína byť až večer. ,,Je chorý a to dosť, musíme sa odtiaľto dostať a varovať ich."
Pohľad Julie:
Ráno som sa prebrala v izbe sama. Prišla som do kuchyne kde boli všetci až na Zayna. Dokonca aj Louis tam sedel z bolestami. ,,Julia kde je Zayn?"....,,Ja neviem, povedal,že si mám pospať a to je všetko.".....,,Super stratili sme ďalšieho."...nenávistne zasyčal Niall. Jeho a mňa asi najviac bolelo čo sa tu deje, veď je to naša rodina. A čo ak to máme v krvy. Nie to je blbosť šak s Alicininím bratom nás nič nespájalo a tiež ju mal. ,,Tak tu ste, Juliia nevieš...preboha čo sa vám všetkým stalo???"....s hrôzou som sa pomaly otočila na človeka ktorý stál v nebezpečnej blízkosti za mnou.,,Jack, čo tu robíš?"....,,Ty bastard!!!!"..nestihla som zareagovať a už ho Louis bil hlava nehlava. Dokelu. ,,Louis prestaň, si predsa zranený!!!"....ešte raz mu vrazil a potom odišiel na druhú stranu miestnosti. ,,Takže teba trápy Louis a nie tvoj vlastný brat?!"....,,Môj vlastný brat toto všetko spôsobil, pozri sa Louis ma prebodnuté brucho,Niall dorezanú nohu,Harry otras mozgu a Zayn s Eleanor zmizli a všetko je len a len tvoja vina!!!" jeho oči stmavli a zloste zaťaľ päste,,ale ty a Liam ste ešte stále v poriadku nie!?" podišiel tesne ku mne a zloste zavrčal. Potom pár krát zažmurkal a jeho oči sa vrátili donormálu. ,,asi viem kde tì dvaja sú.
Tak a máte novú časť. I hope you like it. Ľúbim vás. <3 <3 <3
BINABASA MO ANG
Jackova choroba(story about Harry Styles)
FanfictionTento príbeh je o Julii Reminson ktorá ma brata s vážnou chorobou ...je jediný človek na svete a nikto nevie ako sa lieči. Čo sa stane keď do jej života stúpi 5 známych chalanov a dozvedia sa o Jackovej chorobe ? Zostane s nimi alebo sa bude ďalej s...