ľudia čo je s vami??? Už dve časti žiadne votes? Prečo? Povedzte čo je zle!!!
pohľad Harry:
Pomaly otočila svoj pohľad na mňa. Zastrčil som jej neposlušný prameň vlasom za ucho. Pri dotyku jej pokožky mnou prebehla vlna elektriny a mravčania ktoré sa roznieso po celom tele. Čelo som oprel o to jej a stratil sa v jej hnedých dúhovkach. ,,Harry ja, nemyslím si,že je dobré to čo robíme." Zakrútil som hlavou. Viem,že to nie je dobré ale zároveň viem,že ju chcem neskutočne pobozkať. Ovláda ma nejaká túžba a pocit po poznaní. Obtrel som sa o jej pery len na skúšku, no keď sa nevzdialila plne som sa do toho vložil. Ten bozk bol nádherný,provokatívny a zároveň známy. Odtiahol som sa až keď mi dochádzal dych. Oprel som sa o jej čelo a zhlboka dýchal. Zrazu sa mi pred očami objavil nejaký obraz a začul som hlasy. ,,Ako chceš aby to medzi nami bolo, Harry?" Pozeral som sa na mňa a Juls pred nejakou spráchnivelou chatrčou....,,Chcem vravieť každému, že si len a len moja, chcem ťa bozkávať na verejnosti a kašlať na každého nech si myslia čo chcú, chcem počuť ako vyslovíš tie dve najkrajšie slová na svete a chcem aby som ťa mohol volať "mojou priateľkou"......Sledoval som jej tvár či nezachitím čo chce povedať. Hltal som ju pohľadom.,,v tom prípade ma tak volaj" Bol som prekvapený nad všetkými slovami čo som povedal a zároveň neskutočne šťastný keď povedala tie slová. Akoby mi zo srdca odpadol kameň. Sladko som sa na nich dvoch usmial a oni pokračovali dnu do toho domu. Následoval som ich. Prežíval som znova každý jeden momenť. Uvidel som mŕtvu Alicu na zemi alebo som zacítil ako ma poranil Jack a ja som od seba odtisol Juls aby utekala preč. Taktiež som sa znova ocitol v cele s chalanmi. Predo mnou sa škeril Jack a rozprával ako sa teší keď zabije Juls. A ten strach ktorý mnou lomcoval keď som uvidel červenovlásku ako odchádza do kuchyne za nimi sa nedal ani popísať. Každý ten strašný moment som zažil znova. Dokonca aj tú hlúposť keď som dostal po hlave u Julii doma a keď o mna zakopla. Ak by som vedel,že stačí jediný bozk aby som si na všetko spomenul pobozkal by som ju už dávno predtým. Namoment sa všetko stratilo v černote a v momente som ležal na zemi a nado mnou sa skláňala Julia s vystrašeným výrazom na tváry. Jemne som ju pohladil po vláskoch a potom si ju pritiahol do sladkého bozku. Prevalil som sa nad ňu a bozkami jej vytváral cetičku po krku. Pričom zalapala po vzduchu. Tričko som jej bez žmurknutia roztrhal a pokračoval v práci. Nemusím vám vlastne opisovať čo sa stalo veď to si viete domyslieť aj sami. keď bolo po všetkom zvalil som sa celý udýchaný vedľa nej a prikril nás jej tričkou keďže ja som mal len boxerky. Dal som jej ešte bozk do vlasou a zaspal som. Ja viem romantika nadovšetko. Sex v pivnici. Ale tak to začalo a tak to malo asi aj skončiť.
Vážne ľudia aspoň jeden votes prosím.
YOU ARE READING
Jackova choroba(story about Harry Styles)
FanfictionTento príbeh je o Julii Reminson ktorá ma brata s vážnou chorobou ...je jediný človek na svete a nikto nevie ako sa lieči. Čo sa stane keď do jej života stúpi 5 známych chalanov a dozvedia sa o Jackovej chorobe ? Zostane s nimi alebo sa bude ďalej s...