27.časť

75 2 0
                                    

Na minulú časť som nedostala ani jeden votes :O Napísala som niečo zle. Niečo čo sa vám nepáčilo. Povedzte čo nech viem kde som urobila chybu. :(((((((((( 

Prechádzala som hlučnnými ulicami Londýna. Chalani sa sem presťahovali a mňa vzali so sebou. Sme tu asi týždeň a Harry si na nič nespomína. Podľa mňa sa mi skôr vyhýba. Zastavila som na moste aby som sa poriadne pozrela na London Eye. Ako malej mi mama rozprávala,že ju otec vzal presne sem na prvé rande a keď ju chcel pobozkať bola taká vynervovaná,že sa prekotila cez most a padla do vody. Zozadu ma niekto poklepal po plecy. Otočila som sa a zazrela príjemnú tvár blondínky. Nemám im to už za zlé proste sa zamilovali ale vždy ma pichne pri srdci keď pomyslím nato,že si vybral ju namiesto mňa. ,,Je už trochu tma nato aby si sa prechádzala sama po uliciach."pobavene som zodvihla obočie a premerala si ju pohľadom....,,Ty máš čo hovoriť." Ja som tu so Zaynom. Vyplazila jazyk na znak výťzstva. A znova to pichnutie pri srdci. S hraným úsmevom som sa vidala na kraj chodnika a zastavila si taxík. Perrie som ešte zamávala na rozlúčku a nasmerovala milého pána do vili. Prešla som chobou a hodila na zem kľúče. vyzliekla som si kabát a zamierila do kuchyne po šálku mlieka. ,,Je tu niekto?"....dvere od chladničky sa zavreli a ja uvidela zelené dúhovky ktoré ma prepalovali pohľadom. Kĺzala som pohľadom dolu po jeho nahej hrudi až som zastala na boxerkach (zdôrazňujem úzkych boxerkách) ktoré presne obkreslovali jeho pýchu. Musela som prehltnúť lebo som začala mať sucho v ústach.  Pobavene sa uškrnul ,,Nebýval náhodou Liam ten po kom si slintala v kuchyni?"

Pohľad Harry:

 ,,Nebýval náhodou Liam ten po kom si slintala v kuchyni?" začal som sa uškŕňať pri pohľade na ňu. Teraz by som prisahal,že jej vytieka slina.  ,,Ale ja som neslintala" povedala a urazene našpúlila pery. Prišlo mi to rozokošné. ,,nie a hento čo ti ešte teraz tečie po brade je čo?"  Prekvapene na mňa pozrela a potom smutne sklonila hlavu. ,,Vieš presne takýto rozhovor sme mali u mňa v kuchyni." Nepozrela sa na mňa a tak som k nej pomaly kráčal. Prstom som zodvihol jej bradu aby sa mi pozrela do očí. Pri jej pohľade som sa začal roztápať. Pomaly som sa k nej začal nakláňať. Už som cítil jej dych na tváry, predstavoval som si jej sladké pery ako sa obtierajú o tie moje keď sa zrazu všetko ponorilo do tmy. Potichu som zaklial načo sa ona uchechtla. Hodil som na ňu ubížený pohľad a zašepkal,že asi vypadli poistky. Prikývla a vidala sa do pivnice. Samozrejme som ju následoval, čo by som to bol za džentlmena bez vychovania. na každý schod čo stupila potichu zaškrípal. Musel som sa smiať lebo vždy povedala nejakú nadávku. ,,Fúj !!! Práve mi po nohe prebehla myš" vystrašene vypískla a začala cúvať. Telom sa nalepila na to moje. Cítil som ako stuhla a ako sa jej zrýchlil dych. Keď sa pohľa dotkla sa svojim zadkom môjho rozkroku a ja som neudržal jeden vzdych. Vzdychol som jej do ucha. Táto situácia mi niečo pripomína. Ale čo?

Votes a koment poprosím.

Jackova choroba(story about Harry Styles)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang