9.časť

119 8 4
                                    

Pozreli na mňa z otázkou v očiach. Nádych vydých July to zvládneš, si silná. ,,Viete prečo som vás tu nechcela a ani nechcem ?"....,,Nemáš nás rada?....,,Si tehotná ? ....,,Máš krámy?.." ... och bože....,,Louis sklapni radšej dobre!.....Dôvod je Jack."...Liam sa predklonil a zahľadel sa mi do očí, asi chcel zistiť či klamem alebo si z nich robím srandu. Nakoniec ai povzdychol a pozrel na mňa z otázkou. Je čas vysvetľovania. ,,Viete Jack má už asi dva roky zvláštnu chorobu. Vždy keď zaspí začína šalieť a mlátiť každého vo svojej blízkosti. Preto mám vlastne tie modriny a preto vás tu nechcem. Nechcem aby vám ublížil." Všetko som to zo seba dostala na jeden dych. Prešla som ich pohľadom a snažila sa zistiť či mi uverili alebo nie. No ťažko sa to povie. Z prvotného šoku sa dostal Niall...,,To je hlúposť, povedala si chorobu ale taká neexistuje. Proste priznaj ,že nás už nemáš rada a nechceš nás tu!" Kričal. Bolo to po prvý raz čo na mňa zdvihol Niall hlas. Viem,že to tak nemyslel ale tie slová mi vyhnali slzy do očí. Neveril mi, on, moja krv,moja rodina, neveril mi človek ktorý by mal pri mne stáť v dobrom aj v zlom. Už som chcela niečo povedať na svoju obranu no predbehol ma Zayn. ,,Niall, preboha ukľudni sa. Čo ak hovorí pravdu. A podľa mňa nám neklame." Niall naň Ho hodil ukrivdený pohľad,asi čakal,že Zayn bude na jeho strane. Vlastne aj mňa prekvapilo,že sa ma zastal. ,,Ale Ja si to nemyslím, neverím jej. Ona ma tu nechce." Aj jemu vytriskli slzy. ,,Vieš, čo proste počkáme do noci a uvidíme, fajn ?". Prebodol Ho pohľadom ale súhlasil.

********

Neodvratne sa blížila noc. Po tej menšej hádke a Niallom som sa schovala u mňa v izbe a jediný kto mi robil spoločnosť bola Eleanor. Bože to dievča som si strašne obľúbila. Pri nej letí čas strašne rýchlo a keďže je do nej zaľúbený Louis, po asi tak dvoch hodinách sa ku nám pridal tiež. Nehádzal na mňa žiadne zabíjacke pohľady ani po mne nekričal, skôr naopak usmieval sa a snažil sa mi zlepšiť náladu. ,, ľudkovia Ja idem na WC, hneď som tu." Po tom ako Ell odišla na toaletu zostala som tu s ním sama. Som zvedavá čo z neho vypadne. ,,Vieš čo Juls, Ja ti verím."....,,Vážne?"....,,Asi zato môže moje veľké ego ale mňa by si nevyhodila ak by si nemusela" svoj preslov zakončil potmehúckym úsmevom. ,,Áno Louis a Ja už som čakala,že z teba vypadne nejaká sprostosť." Načo sme obaja vybuchli do smiechu. Keď sa k nám pridala Ell začali sme znova blbnúť. Otočila som pohľad k oknu. Začalo sa stmievať, čo znamenalo len jednu vec. Blíži sa to. Významne som sa na nich pozrela.Asi pochopili načo myslím. ,,Nemali by sme sa pripojiť k ostatným?"....,,Asi máš pravdu Ell". Zodvihli sme kotvy a vidali sa dole za ostatnými. Najprv sme vošli do obývačky no tam neboli. Znepokojene som sa pozrela na Louisa a ten mi pohľad vrátil.  ,,Čo tak pozrieť sa do kuchyne ?" pošepky navrhla Eleanor. Iba som prikývla a vidala sa do kuchyne s nimi v pätách. Ako som sa chystala zatiahnuť za kľučku od kuchyne zhasli všetky svetlá v dome. El neunikol vystrašený výkrik, ktorý našťastie nebol tak hlučný. Louis jej stihol zapchať rukou ústa. ,,Nebojte v kuchyni by mali byť baterky." Neviem či prikývli ale počula som ich za sebou. Po ceste ku skrínkam som o niečo zakopla. Takže mi neuniklo pár nadávok načo sa Louis iba zasmial. Pretočila som očami čo on vsak nemohol vidieť. Zodvihla som sa a oprášila si gate od imaginárneho prachu. Otvorila som skrinku a vytiahla z nej 4baterky. Moju som zapla a prechádzala s lúčom svetla po miestnosti. Moje oči sa rozšírili strachom keď som zbadala o čo alebo skôr o koho som sa potkla.

Tak ľudia čo hovoríte na túto časť? Napadá vás o koho sa Júlia potkla?

koment&votes potešia. I LOVE YOU.

jo a tak veľa častí pridávam lebo vo štvrtok idem do tábora a tak bude 10-dňová pauza :D

Jackova choroba(story about Harry Styles)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang