Ľudia Ja vám neskutočne ďakujem za komentáre, ste strašne zlatí :D Užite si ďalší diel. A votes&hviezdičky potešia.
Po dvoch rokoch zasa tie city vyplávali na povrch. Ako sa môže ženiť. No ako asi ty trúbka, čo si čakala, že bude navždy milovať len a len teba? Dosť jasné ti dal včera večer najavo,že si nikto. Nepodstatná osoba v jeho živote, presne tak sa musíš správať aj ty. Je nepodstatný a nechcený v tvojom živote. S týmito myšlienkami som vstala z postele a išla si napustiť vaňu. (Veľmi veľa bubliniek, nie som malé decko len občas mám take chvíľky). Opatrne som si tam ľahla a zavrela oči. Áno presne toto mi chýbalo čistý relax. Asi so zaspala, keďže ma vyrušilo klopanie na dvere ktoré stále silnelo a ešte ai voda bola studená. ,,No tak Juls Ozvy sa mi, prosím nepokúšaj sa zabiť, je tu veľa ľudí ktorým na tebe záleží.!" WTF, kde ten pako zobral,že sa chcel zabiť. Vypustila som vaňu a len z uterákom obmotaným okolo môjho tela som otvorila dvere. ,,Ja sa nechcem zabiť ty pako moje". Chudák Niall si naozaj myslel,že sa chcem zabiť. Tvár mal celú červenú a tiekli mu slzy. Podišla som k nemu a tuho Ho objala. ,,Mna sa tak ľahko nezbavíš". Pošepkala som mu do ucha predtým než som sa odtiahla a poobzerala po izbe. ,, Fajn ste tu všetci takže to poviem jasne, tu žiadna svadba nebude a vy ešte dneska odídete preč, moje posledné slová." Pozerali na mňa jak vyorané myši, ale tak Zayn mi dal odvahu na to ich vyhodiť. ,,A teraz láskavo choďte preč chcem sa obliecť." Smutne vstali a odišli asi pobaliť si.
*******
Keď som prišla dole sedeli v obývačke a s nimi aj Jack. ,,Jack preboha čo tu robíš šak si bol u Alici ??" ...Pozrel na mňa s úsmevom. ,,Al ešte večer odišla z mesta za bábkou do Prahy". (Alica je pôvodom Češka, stáva sa pár krát, že jej nerozumieme ani slovo ale to je detail). Louis znudene prepínal kanály až zastal na správach. ,,Dneska ráno spadol most ktorý slúži ako cesta z Burles do sveta. Tým pádom sú obyvatelia na taký týždeň odtrhnutý od sveta. A teraz daľšie správy...." Počkať čo? Padol Brulesský most...ale to znamená, že.....,,No takže to vyzerá, že tu predsa len týždeň ostaneme." Áno Harry, to mi asi doplo. Usmievaj sa pretože večer sa strhne peklo. Musím im to povedať. Mali by vedieť čo ich čaká inak to môže mať strašné následky. S prosbou som sa otočila na Jacka a pritom sa snažila zakryť smútok ,,Jack zlato, prosím choď do obchodu upečiem tvoje obľúbené koláče." Iba prikývol a odišiel, za necelú minútu sok začula buchnutie od dvier. Tak buď teraz alebo nikdy.,,ehm....chalani musím vám niečo povedať...
KAMU SEDANG MEMBACA
Jackova choroba(story about Harry Styles)
Fiksi PenggemarTento príbeh je o Julii Reminson ktorá ma brata s vážnou chorobou ...je jediný človek na svete a nikto nevie ako sa lieči. Čo sa stane keď do jej života stúpi 5 známych chalanov a dozvedia sa o Jackovej chorobe ? Zostane s nimi alebo sa bude ďalej s...