25.časť

104 5 2
                                    

Chcem toho naozaj tak veľa keď prosím o jeden koment? Pekne prosím,smutne koukam. Jeden komentík :3

pohľad Juls:

Otočila som sa na dvere ktoré sa otvorili. Z nich sa vynoril Jack spolu s Harrym. Zmätene som sa pozrela na Sophiu. Naklonila sa ku mne a zašepkala mi do ucha. ,,Asi ako poistka."...,,Ty choď do miestnosti a ja pojdem za nimi."..... s hlavou zakrútila zľava doprava. ,,Nie, šak je tam ona."...,,Ma postrelenú nohu a prebodnutú ruku, ju porazíš!"....pretočila som nad ňou očami. Chtiac,nechtiac prikývla. Dala som jej ešte do ruky nôž a počkala som kým tí dvaja nevídu úplne hore a ptm som sa vydala za nimi. Sophiu som stratila z dohľadu hneď ako som opatrne otvorila dvere. V poslednej sekunde som uvidela Jacka ako zabáča do schodiska.

Pohľad Sophia:

Hlasno som preglgla. Pohľad mi zablúdil k noži v mojej ruke. Otočila som pohľadom na schodisko kde som uvidela už len zatvárajúce dvere. Chcela by som mať takú odvahu ako Julia. Postavila som sa a prešla ku knižnici. Potiahla som za veľkú zelenú knihu a stena sa okamžite pohla. Ocitla som sa v bielej miestnosti s munícou,elektronikou, veľkou sedačkou a mojimi kamarátmi. Zrazu som zbadala tie jeho nádherné oči ako sa na mňa pozreli s nádejou,šťastím a úlavou. Sladkou som sa usmiala. ,,Ty tu čo robíš?!" predtým ako som sa otočila na zrzku som zbadala,že aj ostatný sa pozreli na mňa. Nič som jej nepovedala keď sa za mnou rozbehla.(teda snažila sa o to) Skočila na mňa a začala ma udierať. Počula som povzbudzujúce slová od chalanou. Viem,že ak sklamem tak sme v prdeli.Jack určite nespravý ďaošiu chybu ako túto. Spoza chrbta som vybrala nožík a zabodla jej ho do brucha. Spadla na dlážku vedľa mňa a následne sa začala plaziť ku dverám. Nechala som ju s hentým na krku dlho neprežije. Rozbehla som sa za Liamom a skočila mu do náručia. Silno ma obial. Odtiahla som sa a odpútala ho. To isté som neskôr spravila s každým. 

Pohľad Juls:

,,Ešte jeden krok a odbachnem ťa ty parchant!!!!" Jack prekvapením stuhol na mieste. ,,Začni sa pomaly otáčať inak strelím." otočil sa na mňa spolu s Harrym. Tomu na tváry začal pohrávat povzbudivý úsmev. ,,Moja malá sestrička začína byť nejaká drzá." pozdvihol obočie a nahodil arogantný úsmev. Zdvíhal sa mi žalúdok. ,,Ak strelíš ty strelím aj ja."...povedal to bez štipku emócii. Zložila som zbraň.,,Čo sa to preboha s tebou stalo. Toto hovoríš, ubližuješ luďom ktorých mám rada a mieriš zbraňou na niekoho koho ľúbim.".....,,Tak ti ho ľubíš?!" opatrne som prikývla. On na mňa hodil zabíjacký pohľad a udrel spodkom zbrane Harryho do hlavy. Ten padol na zem. Neviem či bol v bezvedomí no Jack ho mu uštedroval údery výhradne do hlavy a pritom hovoril pokojným hlasom.  ,,Ubližujem tvojej láske tak ako aj ty mojej a s tým nemôžeš nič urobiť."  Zodvihla som zbraň a namierila ju znova na Jacka. Ruky sa mi triasli a mala som prerývané dýchanie. Zavrela som oči a vystrelila. Guľka presvišťala vzduchom a skončila v Jackove hlave. svoju zbraň som odhodila a pribehla k Harrymu teraz bezvládnemu telu. Začala som ho hladiť po líci. Opatrne som mu odstránila kučery čo mu išli do očí a dala mu sladký bozk na pery. ,, Neopúšťaj ma Harry. Ja ťa milujem."

Jackova choroba(story about Harry Styles)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang