6.časť

132 7 1
                                    

Ani neviete aká som rada, že konečne zacalo tento príbeh čítať viac ľudí :3 preto tu máte ďalšiu časť ešte dneska :D a hviezdičky potešia no hlavne komentáre...možno chcem toho moc ale vážne by mi to dodalo chuť do písania :*

Asi čakal krik alebo,že Ho hneď pošlen dokelu. Takže keď som nevravela nič iné prisadol si ku stolu tak že sedel presne oproti. Musím uznať, že je ešte viac sexy ako predtým. JULY PRESTAŇ!! Si naň Ho nahnevaná, máš mu znepríjemňovať pobyt tu a nie nad ním slintať! ,,Viem, že som spravil v minulosti pár chýb a úprimne ma to mrzý. Neželám si nič iné ako druhú šancu." Druhá šanca ako vážne Zayn? Toto som nečakala, no ľudia sa menia. A možno už nie je taký natvrdlý egoista ako predtým. ,,Zayn, si iba človek a aj ten robí chyby, nebol to dokonalý vzťah ktorý sa pre nejaký dôvod rozpadol nemám ti to za zlé". Tak to bolo celkom prijateľné. A asi aj on je spokojný s tým čo som povedala. Vydýchol si a oprel sa o stoličku. ,, Nechcem rýpať ale vlastne dôvodom našeho rozchodu si bola ty, no som rád ,že je to vyriešené ". Akurát som pila kávu keď povedal hentú hlúposť. Od prekvapenia som sa začala dusiť. Chvíľu som kašľala no keď som sa upokojila hodila som po ňom vražedný pohľad. ,,Čo si to povedal?! Ja a dôvod nášho rozchodu?!" ....,,July nerob prekvapenú, obaja to vieme."...,, No nie Ja to neviem, čo také som urobila ?" či som kričala? To je slabé slovo. Ja som ziapala. Ja som nebola tá, čo podvádzala.Ja som ho milovala a on sa predo mnou olizoval s nejakou umelinou. ,, Nevedela si mi poskytnúť dostatok sexuálnej útechy". Hovorí to z takou ľahkosťou a pritom sa mi pozerá do očí akoby nič. Nie July nesmieš mu ukázať ako ťa jeho slová bolia. Si dáma tak sa tak aj zachovaj! Privrela som oči a v duchu rátala do 10, potom som otvorila oči a znova ich zabodla do tých jeho. Bože prečo musí mať také dokonale orieškové oči. Cítim ako začínam táť pod jeho stálim pohľadom. VZCHOP SA JULY! ,,Postav sa od stola a vypadni, mám po ruke dosť ostrých vecí, takže ti bezproblémovo useknem vtáka pokiaľ nezdvihneš kotvy." Syčala som naň Ho. vážne som syčala. No nevadí hlavné je, že to zabralo a on sa postavil. Keď už bol pri dverách ešte som zvolala za ním. ,,pokiaľ ti to nedošlo, žiadna druhá šanca nebude." Hneď ako zmyzol z dohladu, spustili sa mi slzy. Je to doba čo som naposledy plakala kôli láske. Ako môžem byť preboha taká hlúpa? Odrazu som pocítila niečiu ruku na mojom ramene. Zdvihla som uslzený pohľad na danú osobu a tam stál Jack. Pozeral sa na mňa z ľútosťou v očiach. ,,July zvládneš to tu bezo mňa?" .Namiesto odpovedi som iba prikývla na súhlas. No nevzdal to. ,, Keď chceš pred odchodom mu ešte niečo zlomím ;) ". ,,Nn-ie Ja-Ja-jack, pomstím s-sa mu sa-sa-ma." Hodil na mňa ešte povzbudzujúci úsmev a zmizol za dverami. Ja som bola taká vyčerpaná,že som sa radšej rozišla do postele. Po dlhej dobe si pospím normálne bez strachu.

Možno je trošku kratšia takže pardón. A vážne aspoň jeden komentík. :(((

Jackova choroba(story about Harry Styles)Where stories live. Discover now