19.časť

100 3 0
                                    

Takže tu máte ďalšiu časť za moje meškanie. I hope you like it.

pohľad Louis (ja viem,že ste sa tešili,že sa dozvietie čie telo to vlastne bolo no čou už :D ) 

Hneď ako sme prekročili prah dverí oblial ma studený pot. Ani trochu sa mi tu nepáči. Kokos nemohol ich uniesť napríklad na lúku plnú kvetiniek a poletujúcich motýľov?? No asi nie...lebo čo? Je to psycho decko. V dome bola tma jak v rohu. Ne len že je to debil ešte neplatí za elektriku! Obzrel som okolo seba. Na prízemí boli presne tri izby. Počkať čo to buchlo?! Kokos som až tak dosratý. Pozrel som sa na Liama okej aspoň,že ten nevyzerá o nič moc lepšie. Pri uchu mi zaznel zničoho nič írsky prízvuk. Ja ho zajebe, škret blbý. ,,Kam pôjdeme?".....dýchaj Louis. Načo ho budeš zabíjať keď je možnosť,že ho zabije Jack alebo ten kokot spadne zo schodov? ,,Sú tu tri dvere tak pomekaždý do jednej."....,,Ti preplo šak v každom horore hneď ako sa partia rozdelí ten najkrajší zmizne a prepáč ja nechem zmiznúť!!!" ...s Liamom sme hodili na Nialla pohľad WTF. Zakrútil som nad jeho stupiditou hlavu a pobral sa k prvý dverám. Stihol som sa ešte otčiť a uvidieť,že aj oni vchádzajú do tých zostávajúcich. Prechádzal som po miestnosti no nič zvláštne som nevidel a tak som sa pobral za Liamom. Ten už čakal pred dverami a kýval záporne hlavou. Otočili sme sa ku tretím dverám a uvideli Nialla ako cez celú miestnosť beží ku nám. na čele mal pramienok krvy a ešte stále kríval na tú dorezanú nohu. Rozbehol som sa za ním no dvere sa mi zavreli pred nosom. Počul som Nialla ako kričí o pomoc a ako sa ich snažý vyraziť. Dostal som oňho obrovský strach. Chcel som sa rozbehnúť a pokúsiť sa tie dvere vyraziť tiež no prerušil ma Niallov výkrik a zrazu ticho. Nepočul som nič žiadne kroky, žiadny buchot ani vzlyky. Po líci mi stiekla slza. ,,LOUIS!!!!" ....otočil som sa a uvidel Liama ako sa drží zárubne len aby sa nedostal do izby z ktorej predchvíľu vyšiel. Rozbehol som sa k nemu zaprel nohami o stenu a ťahal som z celej sily. Už som ho skoro mal keď skríkol. ,,Louis pozor!!" Obzrel som sa zaseba a ubidel Jacka. Bola to len chvíľa než sa mi zahmlilo pred očami a ja som odpadol. Nemám poňatia čo sa stalo s Niallom ani či je Liam vporiadku. Jediné čo viem je,že Harry a Juls sú naša jediná možnosť na záchranu. A ak nie....asi všetci umrieme.

Dúfam, že ste prekvapený lebo tu máte Louisov pohľad. Áno v poslednej dobre striedam pohľady ako na bežiacom páse lebo sa snažím aby to bolo aspoň trochu vzrušujúcejšie. Dúfam,že sa mi to aj darí :D Votes a koment poprosím :D :D  

Jackova choroba(story about Harry Styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora