18.časť

94 5 0
                                    

Po dlhej dobe tu je ďalšia časť. Netuším ako budem pridávať pretože doma nám padla WiFi a cez comp sa to zachvíľu vymaže takže naozaj netuším. A táto časť mešká tak dlho z dôvodu,že som bola v Chorvátsku na dovolenke. ďakujem všetkým verním čitateľom. Ľúbim vás. 

,,Asi viem kde tí dvaja sú." Túto vetu som si v hlave musela prehrať niekoľko ráz kým mi došla možnosť,že najdeme Zayna a Eleanor. Harry sa ozval ako prvý,....Tak hovor kde si ich zavel ty monštrum!"....,,Tak takéto pomenovanie si vyprosím,keď som sa prebral zo "spánku",objavil som sa uprostred lesa v chalupe." Nehovorí náhodou o tej chtrči čo sa jej všetci vyhýbajú lebo tam straší? Vážne si nemohol vybrať lepšie miesto. ,,Dobre my tam pôjdeme teraz a teba zamkneme v nejakej izbe aby si nám neublížil ešte viac!"...páni keď už aj Liam je nahnevaný je to čo povedať. Čo to tu trepem šak aj ja sa ledva ovládam aby som mu jednu nestrelila. 

 ***************V lese pred chatrčou***********

,,Dobre všetci takže ako vždy, Ja s Harry, Liam s Louisom a Niall-ty si býval vlastne so Zaynom."...,,To neva Juls pôjdem s Liamom a Louisom."....Dobre teda. Ja s Harrym sme sa vydali ku zadnému vchodu zatiaľ čo oni vošli cez ten predný. Len čo som otvorila dvere a chcela vkročiť dnu Harry ma zatiahol za pás späť a tým zabránil aby na mňa padla cihla. Prečo mi to pripomína to u Alici doma. Som chrbtom tesne opretá o jeho hrudník. Cítim každý nadých a výdych. Uvedomujem si ako rýchlo mu bije srdce. Presne tak ako aj mne. Pomaly som sa otočila a zahľadela mu do tých jeho nádherných očí. Mlčal, nič nehovoril. Asi nechcel pokaziť túto chvíľu. Začal sa nakláňať až pritiskol jeho mäkké pery na tie moje. V bruchu mi vybuchlo snáď celé hejno motýľov. Ale tento bozk sa v niečom líšil. Bol jemný a zároveň plný túžby. Nepodobal sa vôbec tomu bozku v pivnici. Užívala som si to. No aj táto krásna chvíľa musela skončiť. Odtiahla som sa. ,,Musíme ísť a zachrániť ich." Chystala som sa k odchodu keď si ma opäť otočil späť k sebe a čelom sa oprel o to moje. ,,Prosím povedz mi....ako to medzi nami je?"mal ešte väčší chraplák ako normálne a ja som mala opäť chuť sa prisať na jeho pery. No ovládla som sa. ,,Ako chceš aby to medzi nami bolo, Harry?"...,,Chcem vravieť každému, že si len a len moja, chcem ťa bozkávať na verejnosti a kašlať na každého nech si myslia čo chcú, chcem počuť ako vyslovíš tie dvwe najkrajšie slová na svete a chcem aby som ťa mohol volať "mojou priateľkou"......,,v tom prípade ma tak volaj". A dala som mu rýchli bozk na pery. Jasné,že som chcela viac ale dôležiatejšia je teraz záchrana El a Zayna. Vošla som do tmavej miestnosti s Harrym v závese. Zasvietila som lampičkou a prechádzala pohľadom po miestnosti. Až som sa zastavila na niečom. čo to dopekla je?! Podišla som bližšie a od šoku mi vypadla baterka na zem. ,,Julia, že to nie je to čo si myslím?"....,,Ale je Harry, našli sme mŕtvolu."

1. Tamtatadá máte tu znova moment Harryho a Julie, dúfam, že ste radi,že tí dvaja sú spolu.

2. No a čo myslíte čie telo objavili naši zaľúbenci???

I hope you like it. Coment a votes poprosím :*

Jackova choroba(story about Harry Styles)Where stories live. Discover now