A je tu ďalšia časť ľudia :3 Na fotke je Mia
Pohľad Juls:
Sedela som tam zo zakrvavenými päsťami od toho ako som sa snažila to sklo rozbiť. Nepomohlo to. Liam ešte stále skúša ale ja už nevládzem som vyčerpaná a netuším ako dlho ešte vydržim túto Jackovu zvrátenú hru. ,,ÁÁÁ, kurva nečo tu musí byť, musíme niečo urobiť!!!!" pochodoval po izbe ako zúrivý pes a ja som sa ho začala sakra báť. Potom čo sme uvideli ako idem Jack k nim a hrá divadielko ako sa všetci stratili lebo ich niekto uniesol, odišli hľadať ich. Obaja vieme,že to neskončí dobre. Otočila som sa na Liama a uvidela ako berie na ruky nejakú drevenú truhlicu a hádže ju do dverý ktoré sa následne rozleteli na niekoľko častí. Stála som v zlom uhle a tak sa mi jeden veľký a ostrý kus zabodol do brucha. Z bolesťami som sa zrútila k zemi a snažila sa zhlboka dýchať. Liam si ma nevšimol pretože hneď bežal smerom kade odchádzal Jack a spol. Zostala som tam sama. Neviem čo mám dopekla robiť. Musím niekoho najsť inak asi vykrvácam. Nie je tu nič čím by som si mohla krv zastaviť. Opatrne som sa postavila no rovnováhu som znova začala strácať a tak som sa oprela o stenu. Kráčala som po chodbe. Stále som si opakovala musíš ísť ďalej,nevzdávaj sa, nesmieš sa vzdať! Bola som na konci chodby kde sa cesta rozdeľovala do troch ciest. Vybrala som si tú napravo keď vtom ma niekto povalil na zem. Zacítila som päste ako mi udierajú do tváre, brucha a všade možne. Bola to menšia sila tak som usúdila,že je to dievča. ,,Prestan!!! To bolí!" údery zrazu prestali a ja som mala možnosť prezrieť si útočnika. Dlhé už mierne špinavé hnedé vlasy a vystrašený pohľad. To bola určite Sophia. Ale kde nechala Liama a Perrie? ,,Kde sú ostatný? Má ich Jack??".....záporne pokrútila hlavou a začala rozprávať nehjaké nezmysli. ,,Má ich ona, to dievča s čevenými vlasmi.".....prekvapene som na ňu pozrela....,,Nikto taký tu nie je.".....,,Ale je, ona bola s Jamesom alebo Jacobom."......,,Jackom"opravila som ju. ,,Poď musíme sa niekte skryť, ona ma naháňa." prikývla som a ona sa mi pokúsila pomôcť na nohy. Lenže mi zlyhali. Bolesť z rany v bruchu sa rozprúdila do celého tela a ja som začala strácať pojem o svete. Pred očami mi začalo černať. ,,Nie,neopováž sa odpadnúť, sústreď sa na môj hlas a ja ťi pomôžem."slabo som prikývla a počúvala ju. Pomaly ma niesla do nejakej miestnosti. Snažila sa zo mňa dostať ako sa volám ale nevládala som zo seba dostať ani hlások.Som si vedomá je,že zamkla nejaké dvere. Prezrela som si miestnosť. Boli sme v kuchyni. Začala prehrábavať skrinky a to je posledné čo si pamätám.
pohľad Jack:
Akurát som zamkol Liama keď do miestnoti vstúpila pohľadná rudovláska. Zbadal som v očiach ostatných mierny náznak nádeje. Ktorú im však veľmi rád uhasým. Pristúpil som k nej,že jej dám bozk keď zpoza chrbta hodila pred seba blondínku. Dievča bolo mierne dobyté. Rysovala sa jej škaredá modrina pod okom a mala dlhšiu reznú ranu na bruchu. Mia s ňou rozhodne nejednala v rukavičkách. Podišiel som k nej a vtiskol jej dlhý bozk na pery. ,,Toto je moje dievča." zákerne sa usmiala na ostatných. Prezrel som si ich aj ja. Liam sledoval Miu asi čakal či neprinesie aj Sophiu a po zistení,že ju nemá sa mu zreteľne uľavilo. ,,Neboj sa Liam, všetko má svoj čas." sprisahanecky som na neho žmurkol. Prebodol ma pohľadom. Ostatný sledovali Miu s otázkou v očiach. ,,Ľudia veľmi rád vám predstavujem moju snúbenku Miu." potom som pohľadom zavadil o Zayna. Ten sa snažil dostať k Perrie ktorá sa rozrevala ako malé decko. Končekmi prstov sa jej dotkol a ona sa pod jeho dotykom mykla. No keď ho zazrela pritackala sa po štvornožky k nemu. Zovrel ju v náruči a začal jej hovoriť chlácholivé slová. Bola celkom sranda ich sledovať. ,,Neboj sa zlato, ešte sú tu Sophia a Julia,dostaneme sa preč." Harrym pri spomienke na Juliu trhlo. Začal som sa smiať až som sa chytal za brucho. Ozvala sa Mia. ,,Tie dve nicky zachvíľu chytím. Sophiu som skoro mala len sa mi stratila na prvom poschodí." Liamovy niečo zablíslo v očiach a Harry sa na neho pozrel. ,,Tam som bol s Juliou."snažil sa zašepkať Harrymu no ja som ho veľmi dobre počul. ,,Na prvom poschodí su dve normálne miestnosti, vstup do pivnice a kuchyňa. Logicky musia byť v kuchyni, jediná ktorá sa dá zamknúť znútra." Mia prikývla a vydala sa preč.
Trochu dlhšia časť tak si ju užite. Dúfam,že zato dostanem nejaké komenti a votes.
KAMU SEDANG MEMBACA
Jackova choroba(story about Harry Styles)
Fiksi PenggemarTento príbeh je o Julii Reminson ktorá ma brata s vážnou chorobou ...je jediný človek na svete a nikto nevie ako sa lieči. Čo sa stane keď do jej života stúpi 5 známych chalanov a dozvedia sa o Jackovej chorobe ? Zostane s nimi alebo sa bude ďalej s...