5.časť

152 8 2
                                    

Dneska som sa rozhodla pridať ešt jednu časť. Celkom som sa nudila a čo vy viete možno dám aj šiestu. Mám celkom dobrú naladu. A konečne ste mi dali votes za čo vám veľmi ďakujem. Táto časť je napísana pre CarolineKrascenic ďakujem ti.

Došli sme do kuchyne, kde sa následne ležérne oprel o kuchynskú linku. ,,Tak čo sa deje, že tak soptíš?"...,,Si robíš prdel, dočerta predsa si ich zavol a pritom vieš v akej sme situácii." Pozrel na mňa, a na tváry mu svietil drzý úškrn. Dokelu kto to je a čo urobil s mojim bratom? ,,Dobre vieš, že tu nemôžu zostať!"....,,Hlupučká Juls, práveže oni tu musia zostať, nebudeš taká mrcha a nevyhodíš ich uprostred noci. Či predsa len budeš?" Pozrel na mňa zo zdvihnutým obočím. Uprostred noci? Pozrela som von oknom a vážne, slnko začalo pomaly zapadať, čo znamenalo, že sa zatvárajú brány od mesta. (Máme brány ktoré nikoho odtiaľto nepustia po 9hodine večer. Má to tu divné pravidlá, to priznávam ale toto je prvý krát čo sú mi proti srtsti). ,,Máš úplnu pravdu nebudem mrcha a nevyhodím ich." Spokojný s mojou odpoveďou sa odrazil od linky pripravený odísť, no ja som ešte neskončila. ,,ich nie...vyhadzujem teba. "Zaskočený zastal v polovici kroku a s ublíženým výrazom na tváry sa na mňa otočil. ,,Toto ti dnes nepomôže, zbalíš sa a jednu noc prespíš u Alici." Alica je Jackova frajerka. Vie o tej jeho chorobe, spal už pár krát u nej a nemálo raz ona u nás. Nesúhlasím s tým vzťahom ale tak dneska sa šikne.,, July predsa nemôžem ísť spať ku nej, čo ak jej ublížim alebo sa niečo stane, chúďa malé a čo ak"....počkať toto nemyslí vážne, nehorázne ma dneska štve, čo to s ním dokelu je..,,Drž hubu Jack, spal si u nej už dosť krát nato aby vedela čo robiť a ona je chúďa za to, že si ju možno tri,štyri krát udrel, preboha spamätaj sa, mňa mlátiš každý deň a nikdy si mi nepovedal, že som chúďa." ,,Ja viem Juls mal som si ťa viac vážiť ale chcem stráviť čas s mojim bratrancom."...On je taký tupý či čo. ,,Tak inak, buď okamžite odídeš ty alebo hneď zajtra sa zbalím a už ma vživote neuvidíš." Pristúpila som k nemu tak blízko, že musel cítiť môj dych a šľahla som na neho hnusný pohľad aby to vyzeralo uveriteľne. V skutočnosti by som ho nedokázala predsa opustiť ale nevyhnutné situácie si žiadajú nevyhnutné riešenia. ,,To by si snáď neurobila!?"...,,Chceš sa vsadiť?" Porazene zložil plecia a išiel si hore pobaliť. Zatiaľ čo ja som sa vrátila do obývačky. ,,Ste tichšie ako Teta Iva keď si odhryzla z jazyka, čo sa stalo?..Počkajte nechajte ma hádať, vy ste načúvali za dverami?" Šľahla som po nich najviac zlovestný pohľad aký som zvládla, pretože som bola blízko pred výbuchom do smiechu, všetci sedeli so sklonenými hlavama na sedačke a báli sa nadviazať očný kontakt, bolo to roztomilé. Ako prvý sa odhodlal Liam.,, Prepáč vieme, že sme nemali ale"...,,To je v pohode Liam choďte si hore vybaliť, odpočínúť si a potom sa porozprávame o dôvode prečo ste prišli".Vďačne sa na mňa pozrel a neváhal ani sekundu. Rýchlo sa zdvihol a vybehol hore schodmi spolu s ním aj ostatný. Asi sa báli, že si to rozmyslím. No dneska im nič nehrozí takže jednu noc tu môžu zostať. Kým oni boli hore ja som si uvarila kávu a sadla ku stolu a čakala kedy Jack odíde. Viete u nás musíte tprejsť cez kuchyňu aby ste sa dostali von. Začula som buchot takže som čakala, že došiel no namiesto neho spoza dverý vykukla hnusná nagelovaná hlava. Dokelu čo chce. ,,Máš nejaký dôvod prečo si prišiel?"....Zhlboka sa nadýchol a zavrel oči ako to robieval vždy keď sa chystal urobiť niečo čoho sa bál. Je celkom fajn, že aspoň niečo sa na ňom nezmenilo, som zvedavá či sa ostatný zmenili za tie dva roky a ako. ,,Prišiel som sa porozprávať."...Odchlipla som si z kávy a hodila na neho na môj vkus až moc milý pohľaď. ,,Meškaš dva roky Zayn"...Nie nepovedala som to hnusne, skôr skleslo a smutne. Bol to iba taký oznam. Nemám proste silu sa tu s každým hádať.

A ešte na ta fotka by mala byť fotka Alici.

Jackova choroba(story about Harry Styles)Место, где живут истории. Откройте их для себя