22.časť

89 5 0
                                    

Tak nech sa páči nová časť. Trochu neskôr lebo som bola u babky na pár dní. :D 

pohľad Juls:

Prebudila som sa vedľa Liama. To bolo celkovo dobré znamenie. Nič mu nie je a žije. Aj on sa začal pomaly prebúdzať. Postavil sa na nohy a vidal sa ku dverám. ,,Som trochu hladný,myslíš že tu je jesť?"......,,Tak na toto ti neodpoviem lebo netuším."......iba mykol plecami na znak aby som to nechala tak a vydali sme sa na chodbu. ,,Kde sme vlastne neboli,však včera sme stále chodili v kruhoch.".....,,Dole na prízemí sme boli s chalanmi a my dvaja sme prešli tretie a asi štvrté poschodie."......,,Kto by povedal,že tá chatrč je taká veľká?".....,,Ja s Harrym sme boli v pivnici ale to len na chvíľu......,,No vidíš takže nám zostáva druhé a pivnica. Inak sme museli prejsť už snáď všetko." Vidali sme sa dole schodmi v úplnej tichosti. Každý sme zablúdili do svojej mysle. Premýšlam, čo ak ich nenájdeme alebo čo ak sa im niečo stane. Niečo také by som neprežila. Sú niečo ako moja rodina a len vďaka mne sú v tejto situácii. Ani som si neuvedomila,že plačem pokým mi Liam neutrel slzu z líca. ,,No tak sweety neplač, my ich nájdeme.".....pravdupovediac nemala som najmenšiu chuť to s ním ďalej rozoberať a tak som pokračovala v ceste. Vošla som do prvej izby s Liamom v závese. Dvere sa hneď ako sme prekročili prah zavreli. Zmocnil sa ma strach a tak som sa pokúšal dvere otvoriť. Neišlo to a tak som kľúčkou začala mykať ešte prudšie no nakoniec som ju urvala. Začula som smiech. Bol Jackov ale odkiaľ prišiel. Pobrala som sa ku druhej stene a pritlačila ucho o stenu. Znova som ho začula. Odtiahľa som sa a zamyslela som sa keď v tom ma oslepilo menšie svetlo. Otočila som sa za ním. Bolo to presne tam kde som mala predtým ucho. Prešla som tade rukou a špina išla dole. Namiesto nej sa objavilo sklo. Také akoé môžete vydieť vo vypočúvacích miestnosťiach. Začala som utierať celú stenu a keď Liam pochopil o čo mi ide pridal sa ku mne. Zachvíľu bola celá stena čistá a my sme sa mohli pozerať na chodbu v predsieni. Ako sme sa sem krucinál dostali. Dvere sa zrazu otvorili a dnu vkročili dve dievčatá. Liam sa prestrašene pozrel na brunetu. ,,Nie,nie,nie Soph čo tu dokel robíš?"......môj pohľad zablúdil k blondínke. Perrie, tá mrcha s ktorou sa chcel Zayn u nás oženiť a ako bonus je to tá istá štetka s ktorou ma podviedol pred dvoma rokmi v Bulharsku. Takže jemu to ešte aj vydržalo zatiaľ čo ja som tajne dúfala,že sa ku mne vráti. Viem,že mám Harryho ale toto proste zabolí. Našťastie nie som "asi" taká mrcha aby som chcela nech ich Jack zabije. Otočila som sa na Liama ktorý kričal nie, ziapal Sophiino meno a snažil sa vyvaliť tie dvere. Lenže nič. Baby nezaregistrovali žiadny pohyb a dvere sa tiež nepohli ani o milimeter. A my sme museli sledovať ako sa z druhej strany miestnosti k ním blíži vysmiaty Jack.

Nech sa páči I hope you like it. Votes a koment poteší.

Jackova choroba(story about Harry Styles)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang