💖 4 💖

3.6K 296 5
                                    

Kim jongin pointof view....

"Kim jongin!!! " ဒါပဲ လိုခ်င္​တဲ့အခ်က္​က အဲ့လိုျပ​ဲေန​ေအာင္​​ေအာ္​တာကို လိုခ်င္​တာ....

မား.. ကုိၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​​ေလးနဲ႔..

"Ineee..hyungကို ဘာသြားလုပ္​ထားလို႔ ​ေအာ္​​ေနရတာတုန္​း.."

"မား.. ခဏ​ေစာင္​့ ​ေတာ္​ၾကာ ငိုပါ ငိုလာ​ေတာ့မွာ..."

"ဟင္​.. ineee..."

"စိတ္​မပူပါန႔ဲ မားရယ္​​ေနာ္​..."

"အီး..ဟီး...းမား...​ေရ.. kim jongin ႀကီး.. သားကို ရုတ္​မာ​ေနတာ...အီး...ဟီး...."

​ေျပာတဲ့ အတိုင္​းပင္​... ငိုၿပီး.. ဆင္​းလာတာပင္​...

hyung က ခုဆို... ​ေဆး​ေကာ်ာင္​း​ေနာက္​ဆံုးနွစ္​ပင္​.. မ်ားမႀကာမွီဆို..ဆရာဝန္​ပင္​ .. ျဖစ္​​ေတာ့မွာကို ခုလိုငို​ေနျခင္​းပင္​...

ပါး..က သူ႔ကုမၼဏီမွာ ဝင္​လုပ္​ခိုင္​းတာကို... အတင္​းျငင္​းၿပီး​ေတာ့ကို....ဆရာဝန္​သာ လုပ္​မယ္​ဆို၍ လႊတ္​ထားျခင္​းပင္​...

Hyungက တခါတ​ေလ ၾက ကြၽန္​​ေတာ္​ထက္​​ေတာင္​ ဆိုး​တတ္​တယ္​....
သူက အႀကီးလား.. ကိုယ္​့က အငယ္​လား မနညး္​ပင္​ ခြဲယူရတယ္​..

ဘာ​ေၾကာင္​့ဆရာဝန္​လုပ္​လည္​း​ေမးရင္​ ..အ​ေျဖက အၿမဲတမ္​း.. တစ္​ခုတည္​း​ေသာ အ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​ဆိုတာနဲ႔တင္​.. ဘယ္​​ေသာအခါမွ ​ေမးလို႔မရ...​ေပ.....

"သား... ဘာလို႔ ငိုရတာတုန္​း..မား..ကို​ေျပာျပ​ေလ.."

"ဟင္​့ ...မား...သားဗီရိုထဲက ineee ရွပ္​အျဖဴကို သိတယ္​မလား...
အဲ့တာကို kim jongin က ျပန္​ယူသြားလို႔....အီး..ဟီး.... ဒီ​ေန႔ exam ရိွပါတယ္​ဆိုမွ.... အက်င္​့ကယုတ္​​ေနတာ..သိလား..မားရဲ႕.. အီး...."

"သားရယ္​ exam တြက္​စာမရ​ေသးလို႔လား...ရွပ္​အျဖဴနဲ႔က ဘာဆိုင္​လို႔တုန္​း..."

"မား... မသိပါဘူး... ျပန္​​ေပးဆို​ေန..kim jongin... ျပန္​မ​ေပးရင္​...ငါမသြားပဲ​ေနမွာ​ေနာ္​..."

"ဟာ.. hyung..."

ရွပ္​က ​ေတာ္​​ေတာ္​ပင္​ အ​ေရးပါပံု... သူသိပါတယ္​ ဘာလို႔အဲ့ ရွပ္​ ကိုအ​ေရးတယူျဖစ္​​ေနလဲ သိခ်င္​လို႔...​ေစာ​ေစာစီးစီးသြားၿပီး..ဗီရိုကို ​ေမႊ..အဲ့ ရွပ္​ကို ယူလာျခင္​းပင္​...

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now