💖 14 💖 Special Part

428 19 0
                                    

"ineee..hyungကို..တကယ်​ကြီးလိုက်​မပို့ဘူးလား..ဟမ်​!! "

ဒီ​နေ့အ​ရေးကြီးကိစ္စ​လေးလုပ်​စရာရှိလို့..​ဆေးရုံလိုက်​မပို့ဘူး​ပြောတာကို...အမှန်​တကယ်​ကိုရစ်​နေရှာ​သော...baby hyung ပိစိ​လေး...

"တကယ်​မအားလို့ပါ...hyungရယ်​...ည​နေကြineeeလာကြိုမယ်​လေ​နော်​...နိုင်​ငံခြားဧည့်သည်တွေလာမှာမို့..လေဆိပ်သွားဖို့ရှိလို့ပါhyungရယ်...နော်..နော်... လိမ္မာပါတယ်​hyungရယ်​...."

မျက်​စောင်းကလည်းထိုး​သေး...နှုတ်​ခမ်းကလည်း​ဆူထားပြီး...အကြိတ်​အနယ်​ကို​ကောက်​နေ​ကြောင်းပြတာ...
ည​နေကြ..​ပျော်​သွား​စေရမယ်​လို့..အာမခံပါတယ်​hyungရယ်​....

"ပြီးတာပဲ..ည​နေကြလာမကြိုဘူးလို့..​ပြောသံကြားတာနဲ့..မင်းနဲ့ငါ..လက်​မထပ်​တော့ဘူး..ဒါပဲ!! "

အဟမ်း!!​တော်​တော်​ကို​ဒေါပွသွားတာပါ​နော်​..မင်းနဲ့ငါဆိုပဲ..
ည​နေကြအပြီအပြင်​ချော့ပါ့မယ်​...hyungရယ်​....

hyungကားထွက်​သွားပြီဆိုမှ...ချစ်​သူငယ်​ချင်း​တွေဆီဆက်​ရ​တော့တယ်​...

"ဟယ်​လို..sehun​ဆေးရုံကိုသာလာခဲ့​တော့​နော်​...ငါ​စောင့်​နေမယ်​!! "

ဒီ​နေ့ကထူးထူးခြားခြား​နေ့​လေးမို့...hyung​ပျော်​စေချင်​တဲ့ရည်​ရွယ်​ချက်​လေးတစ်​ခုလုပ်​ချင်​တာမို့..
စိတ်​ဆိုးခံပြီး....အတင်းနှင်​လွှတ်​ရတာပါ​နော်​.....

"ဟယ်​လို..appa baek!!hyungဒီ​နေ့...operrationဝင်​ရမှာ​သေချာပါတယ်​နော်​..."

"ဟ!!​သေချာပါတယ်​ဟ!! တစ်​နေ့လည်​လုံးပဲ..."

"appa baekကူညီမယ်​ပြောထားတာကိုသိပါတယ်​နော်​...papaကိုလည်း​ပြောလိုက်​ဦး!! "

"အင်းပါ...appaတို့​သေချာထိန်းထားမယ်​...​အောင်​မြင်​ပါ​စေ..my son! "

"ချစ်​တယ်​...appa​ရေ..."

appa baekဆီphဆက်​ပြီးတာနဲ့..​ဆေးရုံကိုအ​ရောက်​ပြေးရ​တော့တယ်​..

"Sehun​ရောက်​ပြီလား...ငါမှာတာပါတယ်​မလား??

အ​လောတကြီး..​ပြေးလာတဲ့ sehun နဲ့ luhan...

"​အေးပါတယ်​...luဆီမှာ..."

luhanလက်​ထဲက..နှင်းဆီပန်း​အ၀ါရောင်​လေး​တွေကိုကြည့်​ပြီး..သူပြုံးမိတယ်​..
Hyungဒီ​နေ့တကယ်​ပျော်​မှာပါဆို.....

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now