💖 12 💖(unicode)

313 13 0
                                    

"hyungပြင်​ဆင်​ပြီးပြီလား??​လေယာဉ်​ချိန်​နီး​နေပြီ​နော်​~~ "

"အင်းပါ..ineeeရဲ့..hyungပြီးပါပြီ..ineee!!..မြန်​မြန်​အင်္ကျီဝတ်​ရေချိုးထားတာကကြာ​နေပြီ...ခုထိမဝတ်​ရ​သေးဘူးလား?? "

နှစ်​ယောက်​သား..ဂျပန်​ခရီးစဉ်​ရှိတာမို့...ပြင်​နေတာ...သူကသာ ကိုယ့်​ကိုပြီးပြီလား​မေးတာ..သူကခုထိဘာမှမပြီး​သေး..အထုပ်​အပိုး​တောင်​..
မားက..နှစ်​ယောက်​လုံးတွက်​ပြင်​ဆင်​ပေးသွားလို့...

"hyung..ကြယ်​သီးတပ်​ပေး...ineeeက..ငြိမ်​ငြိမ်​နေမယ်​လေ~ "

​သြော်​!!အံ့သြပါ့...ကြယ်​သီးတပ်​ပေးရ​အောင်​သူက က​လေးလား???
မဖြစ်​တော့..ဒီပုံဆို...ဂျပန်​ရောက်​မယ့်​လမ်းမမြင်​~~
ဆိုးတယ်​~~~ တစ်​နေ့တစ်​ခြားကို..ဆိုးဆိုးလာတာ!!!

"​ပေး~~တပ်​ပေးမယ်​..တကတည်း..မြန်​မြန်​မလုပ်​..အင့်​!! "

​ကောင်းကြ​သေးလား?? ကျွန်​တော်​နှုတ်​ခမ်းကိုအပိုင်​သိမ်းသွားတာ~~

"ဟီး!!စကား​တွေများများ​ပြော​တော့...ပင်​ပန်းတယ်​မလား!! မပင်​ပန်း​အောင်​..အား​ဆေး​ကျွေးတာ..ချိုတယ်​မလား?? အာ့!! အာ့!! နာတယ်​..အာ့!! "

စကားများလို့ပဲရှိရ​သေး...နမ်းချင်​ရင်​..အသိမ​ပေးပဲနမ်းတတ်​နေတဲ့..က​လေးစုတ်​က..အဲ့တာ​ကြောင့်​..စိတ်​တိုတိုနဲ့..ရင်​ဘက်​ကို​ဖြောင်း​ဖြောင်းနဲ့ရိုက်​ပေးလိုက်​တယ်​....

"ဟမ်​!! မှတ်​ပြီလား??​နောက်​တစ်​ခါလာနမ်းရင်​..နှုတ်​ခမ်​ကိုကပ်​ကြေးနဲ့ညှပ်​ပစ်​မယ်​..ဘာမှတ်​!! "

မရ​တော့ဘူး~~ တအားကိုစိတ်​တိုလာပါပြီ​နော်​~~~

"hyungကလည်း..ကပ်​ကြေးနဲ့ညှပ်​တော့..ineeနာသွားမှာ​ပေါ့..ချစ်​တယ်​ဆို..မလုပ်​ရဘူ​နော်​..လိမ္မာတယ်​..မွ!! "

ဒီ​လောက်​ထု​နေတာ​တောင်​...နဖူးကိုမရရ​အောင်​နမ်းသွား​သေးတယ်​~~

"ကဲ!!! လာကြပါ​တော့...သွားမယ့်​သူ​တွေကမပြီးနိုင်​ဘူး...လိုက်​ပို့မယ်​သူ​တွေကအဆင်​သင့်​ဖြစ်​နေပြီ~~ "

အထုပ်​တွေ​ဘေး..မတ်​တပ်​ရပ်​နေတဲ့..Maနဲ့Pa....
​စောင့်​တဲ့သူက​စောင့်​နေတာ..ကိုယ်​တွေကရန်​ဖြစ်​လို့​ကောင်းတုန်း!!

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now