💖 Ending 💖

3.7K 212 31
                                    

"သားတို႔...ျမန္ျမန္လုပ္ေလ...ဝတ္စံု သြားေရြးၾကမယ္ဆို..."

"ဟုတ္ကဲ့..မားေရ...လာခဲ့မယ္ေနာ္.."

ေအာက္က...ေအာ္ေနတဲ့..မားကို...အားနာေပမဲ့..ေဘးကေကာင္စုတ္ေလးကိုေတာ့သူစိတ္တိုေနပါတယ္...

"Inee ျမန္ျမန္လုပ္...မား..ေအာ္ေနၿပီေလ.."

"အာ...ဘာလဲ...hyungရာ..ဒါေလးlevelေအာင္ရင္..sehunကိုႏိုင္ၿပီဗ်...ခဏပဲ...ျမန္ျမန္လုပ္လိုက္မယ္.."

အလုပ္ႀကိဳးစားေနေတာ့လည္း...ေျပာမေနေတာ့ဘူး....ကိုယ္လက္ထပ္တာ..ကေလးကိုလက္ထပ္တာဆိုေတာ့...ဒီေလာက္ေတာ့ သူလိုက္ေလ်ာႏိုင္ပါတယ္...

ငယ္ငယ္ကတည္းက အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ ခ်စ္ရသလို...
ႀကီးလာေတာ့လည္း...မ်က္စိေအာက္က အေပ်ာက္မခံႏိုင္ေအာင္..ခ်စ္လာရတယ္မလား???

သူအဲ့တာေၾကာင့္...ဒီကေလးကို...ငံုထားမတတ္ခ်စ္သလို...
အရာရာကိုအလိုလိုက္ႏိုင္တဲ့အထိကိုလည္း...သူခ်စ္ပါတယ္...

"ဟုတ္ၿပီ...တစ္ပြဲပဲေနာ္...ၾကာေနရင္...မား..စိတ္ဆိုးမယ္ဆိုးတာသိတယ္ေနာ္.."

ဆံပင္ေလးဖြၿပီး...ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္နားဝင္ေအာင္ေျပာေတာ့...

"ဟုတ္ကဲ့ hyung...inneeက တစ္ပြဲပဲေဆာ့ေတာ့မွာ...hyungက..innee ေဘးလာထိုင္ေနာ္...."

သူ႔လက္ကိုပါဆြဲၿပီး...သူ႔ေဘးနားအတင္းထိုင္ခိုင္းေတာ့...ကေလးစုတ္ရဲ႕...ပုခံုးကိုသာ ေခါင္းေလးေစာင္းမွီေနလိုက္ေတာ့တယ္....
ဆူခံရေတာ့လည္း...ႏွစ္ေယာက္သားေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးပဲ...

"Yay...Yes..ႏိုင္ၿပီကြ..."

သူတစ္ပြဲ တစ္ပြဲနဲ႔...႐ွံုးတိုင္းေဆာ့ေနတာ...ခုေတာ့....ႏိုင္သြား႐ွာၿပီ!!!

ပုခံုးေပၚေခါင္းမွီအိပ္ေနတဲ့...hyungကိုၾကည့္မိေတာ့...သူအားနာသြားရျပန္!!

Wedding တြက္..ဝတ္စံု သြားေရြးမယ္ ေျပာထားတာကို...ေမ့ၿပီး..
Gameထဲစ်ာန္ဝင္သြားေတာ့....အခ်ိန္ေတြၾကာသြားမွန္းမသိလိုက္..

Hyungက ေဘးနားကေန အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္.....

သူ႔ပုခံုးေပၚတင္ထားတဲ့...hyung ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးေတြက...
ကိုက္ခ်င္စရာ...အူယားစရာ..ျပည့္ျပည့္ေဖာင္းေဖာငး္ေလးေတြ...

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now