💖 8 💖(unicode)

421 24 0
                                    

"hyung..pa နဲ့ maကဘယ်​တော့ပြန်​ရောက်​မှာလဲ ဟင်​!! "

ကျွန်​တော်​နဲ့ hyungက ဒီ​နေ့အလုပ်​နားကြ​တော့..sofa​ပေါ်..နှစ်​ယောက်​သားထိုင်​နေကြတာ..ထိုင်​နေတာက..ကျွန်​တော်​...
​ပေါင်​ပေါ်​ခေါင်းတင်​ပြီး..လှဲ​နေတာက..hyung..

အဲ့Hyung​ပေါက်​စ..ခုတ​လော..သူပဲ..အငယ်​လုပ်​နေတယ်​!!!
ကိုယ်​က..အငယ်​လုပ်​ရတယ်​ကိုမရှိဘူး...ဟွန့်​..မီ​ဝေါ့ချင်​ပေမဲ့..
ချစ်​နေ​တော့လည်း..မမီ​ဝေါ့ရက်​.....
ချစ်​တယ်​~~အဲ့စကား​လေးကို..hyungကိုမြန်​မြန်​ပြောချင်​နေမိပြီ...

"သိ​သေးဘူး​လေ..​ဘေဘီရဲ့..ကိုကို့..ကိုလည်း​ပြောမှမသွားတာ...ဘာလို့တုန်း..ineeeရဲ့..."

"ဟုတ်​ပါဘူး..Hyungရ..ဒီတိုင်း​မေးတာပါ..ဒါနဲ့.hyungအလုပ်​နားတုန်း​လေး..အပြင်​သွားရ​အောင်​..ဘယ်​သွာချင်​လဲ.."

ကျွန်​တော်​မေး​တော့..ပါးစပ်​လေးက..ပွစိပွစိနဲ့..ဘယ်​တွေးများသွားချင်​နေလို့.အဲ့​လောက်​တောင်​..​တွေး​နေရလဲမသိ!!!

"ဟာ!!!ဟုတ်​ပြီ...အဲ့ကိုသွားမယ်​ကွ!! "

"ဖြည်းဖြည်း​အော်​ပါ..hyungရ...လန့်​သွားတာပဲ..ဘယ်​ကိုသွားချင်​တာလဲ​ပြော..ဘယ်​နေရာဖြစ်​ဖြစ်​လိုက်​ပို့မယ်​..."

"hyungတို့..ငယ်​ငယ်​ကတတ်​ခဲ့တဲ့​ကျောင်း​လေ~~သွားချင်​တယ်​..အဲ့ကိုလိုက်​ပို့.​ပေး​နော်​...ချစ်​တယ်​လေ..ineeeရဲ့.."

စကားက..​ရှေ့သွား​နောက်​မလွတ်​ပြော​နေပြန်​ပြီ hyungက​တော့...

"ဟုတ်​ပြီ..သွားကြမယ်​..hyungစဉ်းစားမိလားဟင်​...hyungက.အငယ်​လား?? ကျွန်​တော်​ကအငယ်​လား..မသဲကွဲလို့.."

"ဟာ!!တုန်းပါ့.Kim jonginရယ်​..မင်းကအငယ်​..သူကအကြီး​ပေမဲ့..ငါထင်​တာသူ့ထက်​စာ..မင်းကပိုကြီးလားလို့..😕"

"Kim Jongdaeစုတ်​..​ပေါက်​ကရ​ပြောမယ်​ဆို..ခုကတည်းက..လာရာလမ်းတိုင်းပြန်​နော်​..​"

ဘယ်​က​နေ..ဘယ်​လို​ရောက်​လာလဲမသိတယ့်​..Dae hyung...
မလာရ​သေးဘူး..ရန်​ကဖြစ်​နေပြီ...စိတ်​ကုန်​တယ်​...ဒီမကြီးမငယ်​က​လေးနှစ်​ယောက်​ကို...​ဘေးက xiu hyungကလည်း..​ပြောကိုမ​ပြောဘူး..ပြုံး​နေတယ်​....
​တော်​သေး​တယ်​..baek hyungမပါလို့....

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now