💖 9 💖(unicode)

355 19 0
                                    

Hyungက..ချစ်​ကြောင်းဝန်​ခံ​နေ​ပေမဲ့...
အတိုင်းမသိ..တကယ်​ပင်​ပျော်​ပေမဲ့လည်း..
ရင်​ဘက်​ထဲမှာ..​ဗြောင်းဆန်​နေလွန်းလို့...
ဘာ​ပြောလို့..​ပြောရမှန်းမသိ​အောင်​...
အတိုင်းမသိကို..ဝမ်းသာလွန်းလို့..
​ကျောက်​ရုပ်​ကြီးအတိုင်းပင်​...

"inee..ကိုကို့ ကို..မချစ်​လို့လား??..စကား​တောင်​ပြန်​မ​ပြောဘူးဆို​တော့..
ကိုကို့ဖွင့်​ပြောလိုက်​လုိ့..စိတ်​ဆိုးသွားတာလား..?? "

ကိုယ်​ကျောက်​ရုပ်​ဖြစ်​နေတာကို..သူကမသိရှာပဲ..
တစ်​ယောက်​တည်း​တွေးပူ​နေပြန်​ပြီ~~
hyungရာ.အဲ့​လောက်​ထိ​တောင်​..ချစ်​ရလား..??

"စိတ်​ဆိုးတယ်​..hyung.."

​လေသံ​ဖျော့​ဖျော့​လေးနဲ့..​ပြောလိုက်​တာပါ...
တအားကြီး..မာန်​တင်း​နေတဲ့..ပုံစံမဟုတ်​ဘူး​ပေါ့...

"တကယ်​ကြီး..စိတ်​ဆိုးသွားတာလား...​တောင်းပန်​ပါတယ်​..hyungတကယ်​တောင်းပန်​ပါတယ်​...မလိုအပ်​တာ​တွေ..​ပြောမိတယ်​ထင်​ပါ့...​တောင်းပန်​တယ်​နော်​..."

ချက်​ချင်းကို..​ခေါင်း​လေးငုံ..​လေသံတိုးတိုး​လေးနဲ့...
​ပြောပြီး​တော့ကို..​လှည့်​ထွက်​သွားတာ....
အသည်းကလည်း..နုပါ့..hyungရယ်​..

"ဟာ!!..အ​ဖြေ​တောင်​မ​တောင်းပဲနဲ့..လှည့်​ထွက်​သွား​တော့မလို့လား..
သ​ဘော​ပေါ့ဗျာ..ဒီကချစ်​တယ်​လို့..​ပြောမလို့ဟာကို..ရပါတယ်​..နားမ​ထောင်​ချင်​လည်း..hyungကတကယ်​မှ..မချစ်​တာကို.."

ဘယ်​ရမလဲ..သူ့​လောက်​က​တော့..သာသာယာယာနိုင်​ပြီးသား...
အသံကြားတာနဲ့ကို..ချက်​ချင်းလှည့်​လာပြီး....
ရင်​ခွင်​ထဲကို..တိုးဝင်​လာ​တော့တာပဲ...

"လန့်​သွားတာ!! တကယ်​ကြီးစိတ်​ဆိုးသွားတယ်​ထင်​တာ...
hyungအချစ်​တွေကို..လက်​မခံဘူးထင်​ခဲ့တာ..ဟင့်​.."

"​ပေါက်​ကရ​တွေ..​တွေးတတ်​လွန်းတာလည်း..hyungအပြင်​နှစ်​ယောက်​မရှိဘူး...စိတ်​ဆိုးတယ်​..
စိတ်​ဆိုးတာက..ကျွန်​တော်​အရင်​ပြောမယ့်​စကားကို..hyungကအရင်​ပြောသွားတာကို..ဟွန့်​..."

"​သိပါပု...ကိုကိုက..အရဲစွန့်​ပြီး​ပြောလိုက်​ရတာ..သူက​တော့..သူမ​ပြောလို့..​ကောက်​နေ​သေးတယ်​..ခုချိန်​ထိလည်း..ချစ်​တယ်​လို့လဲတစ်​လုံးမှမ​ပြောရ​သေးဘဲ.."

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now