💖 3 💖 (unicode)

540 46 0
                                    

Kyungsoo point of view...

"​ဟော!! သား​Kyung​လေးတောင်​ဆင်းလာပြီ....
မလာ​သေးရင်​omma ကလာ​ခေါ်​တော့မလို့..."

ဟီး...အိပ်​တာ ကြသွားတယ်​ထင်​ပါ့...အခု​တောငိ ineeက လက်​ပေါ်မှာ....ပုခုံး​ပေါ်​ခေါင်းမှီပြီး... အိပ်​နေတာ.... ဆင်​အော်​ရင်​တောင်​နိးမယ်​မထင်​....

"ဟုတ်​တယ်​မား... သားတို့ အိပ်​ပျော်​သွားလို့... ခု​တောင်​ကြည့်​ငပျင်း​လေးလုပ်​နေတာကို..."

မား.. ကို ပြလိုက်​တော့....

"​အေး​လေကွယ်​ထမင်းစားချိန်​ကြီးကို... အိပ်​နေတယ်​... နှိုးလိုက်​တော့...သား... ညကြ သားကို​မွှေ​နေဦးမယ်​..."

ပါး...​ပြောလည်း​ပြောစရာပင်​.. အချိန်​မ​တော်​တွေအိပ်​..ညကြရင်​မွှေပြီ... inee ဗိုက်​က ချာ​နေတာတို့...  ရှုးရှူး က​ပေါက်​ချင်​တာတို့ မရိုးနိုင်​အောင်​မွှေပါတယ်​....

ခု​တော့ ရတဲ့ နည်း​လေးနဲ့ နှိုးကြည့်​ရမှာပင်​....

"​ဘေဘီ​လေး... ထ​တော့​လေ... ကိုကို က မန်​မန်​ကျွေးမယ်​လေ...
  မစားဘူးဆိုရင်​.. ကိုကိုက​ခွေးကြီးကို​ကျွေးပလိုက်​ရမလား..ဟင်​"

ဘယ်​ဟာကိုပဲ ဖြစ်​ဖြစ်​ခွေးကြီးလို့သာ​ပြောရင်​ဘူးခံ ငြင်းတတ်​တာ..အဲ့က​လေးအကျင့်​ပင်​....

"ဟင့်​...​ခွေးကြီးက ချား​တော့ inee မန်​မန်​မချားရဘဲ​နေမှာ​ပေါ့လို့..အီး...ဝါး.... မား....တိုတို...က​ineee ကိုချစ်​ပဲ...​ခွေးကြီးး..ကို ချစ်​တယ်​တဲ့..အီး....ဝါး..."

​ပြောကာမှ ပြဲ​နေ​အောင်​ငို​တော့တာပင်​....

"ဒါဆို..မား..သား​လေးက မန်​မန်​စားမလား....
​ခွေးကြီးကို မ​ကျွေးရင်​..."

မား... ကဝင်​ပြော​တော့မှ...

"အွင်း... ineeeက ချားမှာ...​ခွေးကြီး ကိုမ​ကျွေးနဲ့.. ineeကို​ကျွေး​နော်​..."

ကြည့်​...​ပြော​နေတာ မျက်​နှာငယ်​လေးနဲ့... အဲ့တာ​ကြောင့်​မို့..သူ့ကိုဆို တစ်​အိမ်​လုံးက ချစ်​ကြတာပင်​...
ဘာပဲ လုပ်​လုပ်​... ချစ်​စရာ​ကောင်း​နေတာကို....

စား​သောက်​ပြီး​တော့ အိပ်​ရာဝင်​မယ်​လုပ်​တော့...ပြဿနာကတစ်​ကယ်​ပင်​...စလာပါပြီ...

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now