💖 6 💖(unicode)

474 29 0
                                    

ကျွန်​တော့်​hyungပိစိအိပ်​နေသည်​မှာ...ခဏလို့ပဲ​ပြောပြီး...
ခုမိုး​တောင်​ချုပ်​နေပြီ....သူ​လေးတစ်​ချက်​တောင်​လှုပ်​၍နိုးမလာပါ...
ကြည့်​ရတာ... ကျွန်​တော့်​ရင်​ခွင်​ကို​တော်​တော်​ကြိုက်​ပုံပင်​~~~

ကျွန်​တော်​လည်း..hyung မျက်​နှာ​လေးကြည့်​ရတာကိုပိုလို့​တောင်​ကြိုက်​သည်​...

"Hyungထ​တော့..​မိုးချုပ်​နေပြီ...သွားမယ်​ဆို..မထဘူးလား.."

ခုချိန်​ထိအင်း...မလုပ်​...အဲမလုပ်​အိပ်​နေေ​သးသည်​....

"Ok...မထရင်​..မသွား​တော့ဘူး..ဆက်​အိပ်​...ကျွန်​တော်​တစ်​ယောက်​ထဲပဲသွား​တော့မယ်​နော်​..."

"ဟာ...babeစုတ်​လေးရဲ့...လိုက်​မှာ​ပေါ့...လူကြီးကိုလာ​နောက်​နေတာလား..ဟမ်​!!!  "

"ဟား...hyungမထလို့...​ပြောတာ​လေ....ဘာလို့ရန်​ရှာ​နေတာတုန်း.."

"လာမ​ပြောနဲ့...သွားမယ်​ထ!! "

ချက်​ချင်းကိုဖြစ်​သွားပြန်​ပြီ hyungရယ်​

ပြင်​ဆင်းပြီး​တော့နှစ်​ယောက်​သား...​အောက်​ထပ်​ဆင်းလာ​တော့...
Maက .....

"​ကဲ...ဘယ်​သွားကြမလို့လဲ..သားတို့..."

"Ma..သားတို့ night outထွက်မလို့...ပြန်​လာရင်​မုန့်​ဝယ်​လာခဲ့မယ်​နော်​..."

ineeeတစ်​ယော်​Maကိုချွဲ​နေတာ...သူ့မှာရယ်​သာရယ်​နိုင်​တော့တယ်​...

"မုန့်​ဝယ်​ကျွေးရ​အောင်​...ငါတို့က က​လေးလားကွ..သားငယ်​ရဲ့ "

"ဟာ..Paကလည်း...​စေတနာနဲ့လည်း...ဝယ်​ကျွေးရ​သေးတယ်​...မစားနဲ့​ကျွေးမကျွေးဘူုး...ဟွန့်​..."

Paကစ​နေတာကို..နှုတ်​ခမ်းကဆူပြီး...​ကောက်​နေ​သေး...
Hak...ကျွန်​တော့်​babeက က​လေးပါဆို...

Paက​တော့...တဟားဟားနဲ့ ပွဲကျ​နေ​လေရဲ့....

"ဟုတ်​ပါပြီ!! Paသားငယ်​လေးက စား​စေချင်​ရင်​...Paတို့ကစားပေးရမှာ​ပေါ...
သွား​ကြ​တော့..​နောက်​မကျခင်​...အရမ်းကြီးမ​နောက်​ကျ​နေနဲ့​နော်​...."

Pa​ပြော​တော့လည်း...နှစ်​ယောက်​သားစပ်​ဖြဲဖြဲ​ခေါင်းတငြိမ့်​ငြိမ့်​နဲ့ပင်​~~
သူတို့သိသည်​...သူတို့ညဘက်​ထွက်​ရင်​..ဘယ်​သောအခါမှ​စော​စောပြန်​မလာတတ်​တာသူတို့အကျင့်​....

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now