💖 14 💖 Special Part

2.8K 226 14
                                    

"ineee..hyungကို..တကယ္​ႀကီးလိုက္​မပို႔ဘူးလား..ဟမ္​!! "

ဒီ​ေန႔အ​ေရးႀကီးကိစၥ​ေလးလုပ္​စရာရွိလို႔..​ေဆးရံုလိုက္​မပို႔ဘူး​ေျပာတာကို...အမွန္​တကယ္​ကိုရစ္​​ေနရွာ​ေသာ...baby hyung ပိစိ​ေလး...

"တကယ္​မအားလို႔ပါ...hyungရယ္​...ည​ေနၾကineeeလာႀကိဳမယ္​​ေလ​ေနာ္​...နိုင္​ငံျခားဧည့္သည္ေတြလာမွာမို႔..ေလဆိပ္သြားဖို႔႐ွိလို႔ပါhyungရယ္...ေနာ္..ေနာ္... လိမၼာပါတယ္​ hyungရယ္​...."

မ်က္​​ေစာင္​းကလည္​းထိုး​ေသး...နႈတ္​ခမ္​းကလည္​း​ဆူထားၿပီး...အႀကိတ္​အနယ္​ကို​ေကာက္​​ေန​ေၾကာင္​းျပတာ...
ည​ေနၾက..​ေပ်ာ္​သြား​ေစရမယ္​လို႔..အာမခံပါတယ္​ hyungရယ္​....

"ၿပီးတာပဲ..ည​ေနၾကလာမႀကိဳဘူးလို႔..​ေျပာသံၾကားတာန႔ဲ..မင္​းနဲ႔ငါ..လက္​မထပ္​​ေတာ့ဘူး..ဒါပဲ!! "

အဟမ္​း!! ​ေတာ္​​ေတာ္​ကို​ေဒါပြသြားတာပါ​ေနာ္​..မင္​းနဲ႔ငါဆိုပဲ..
ည​ေနၾကအၿပီအျပင္​​ေခ်ာ့ပါ့မယ္​...hyungရယ္​....

hyungကားထြက္​သြားၿပီဆိုမွ...ခ်စ္​သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြဆီဆက္​ရ​ေတာ့တယ္​...

"ဟယ္​လို..sehun​ေဆးရံုကိုသာလာခဲ့​ေတာ့​ေနာ္​...ငါ​ေစာင္​့​ေနမယ္​!! "

ဒီ​ေန႔ကထူးထူးျခားျခား​ေန႔​ေလးမို႔...hyung​ေပ်ာ္​​ေစခ်င္​တဲ့ရည္​႐ြယ္​ခ်က္​​ေလးတစ္​ခုလုပ္​ခ်င္​တာမို႔..
စိတ္​ဆိုးခံၿပီး....အတင္​းနွင္​လႊတ္​ရတာပါ​ေနာ္​.....

"ဟယ္​လို..appa baek!!hyungဒီ​ေန႔...operrationဝင္​ရမွာ​ေသခ်ာပါတယ္​​ေနာ္​..."

"ဟ!! ​ေသခ်ာပါတယ္​ဟ!! တစ္​​ေန႔လည္​လံုးပဲ..."

"appa baekကူညီမယ္​​ေျပာထားတာကိုသိပါတယ္​​ေနာ္​...papaကိုလည္​း​ေျပာလိုက္​ဦး!! "

"အင္​းပါ...appaတို႔​ေသခ်ာထိန္​းထားမယ္​...​ေအာင္​ျမင္​ပါ​ေစ..my son! "

"ခ်စ္​တယ္​...appa​ေရ..."

appa baekဆီphဆက္​ၿပီးတာနဲ႔..​ေဆးရံုကိုအ​ေရာက္​​ေျပးရ​ေတာ့တယ္​..

"Sehun​ေရာက္​ၿပီလား...ငါမွာတာပါတယ္​မလား??

အ​ေလာတႀကီး..​ေျပးလာတ့ဲ sehun နဲ႔ luhan...

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now