💖 10 💖(unicode)

365 18 0
                                    


ကျွန်​တော်​hyungနဲ့ရည်းစားစဖြစ်​ကတည်းက....
ကျွန်​တော်​hyungသည်​...ကျွန်​တော်​နဲ့သာလာအိပ်​တော့သည်​.
ဘယ်​လေက်​တောင်​ချစ်​ဖို့​ကောင်းလဲဆိုတာသာကြည့်​တော့...
​ခေါ်စရာ​တောင်​မလိုပဲလာအိပ်​တာဗျာ...

ခုလည်းကြည့်​...ကျွန်​တော့်​ရင်​ခွင်​ထဲတိုးပြီး..​ခွေး​ပေါက်​လေးတစ်​ကောင်​လိုအိပ်​နေ​လေရဲ့..
ညက​ပြော​တော့..ဂျူတီရှိလို့..သူ​စော​စောထမှာတဲ့...
ineeကအိပ်​...သူကတိတ်​တိတ်​လေးထပြီးသွားမယ်​ဆိုပဲ..

ခု​တော့..တိတ်​တိတ်​လေးထမယ့်​သူကမနိုး​သေးဘူး...
ဆက်​အိပ်​ခိုင်းထားတဲ့သူကနိုး​နေ​ပြီ...
မြတ်​နိုးလွန်းလို့..​ဖောင်း​ဖောင်း​လေးဖြစ်​နေတဲ့ပါး​လေးကို...
နမ်းလိုက်​တော့..မျက်​စိက​တော့မဖွင့်​သေး..နိုး​တော့မယ်​ထင်​ပါရဲ့...

"hyungပိစိ..ထ​တော့​လေ..ဂျူတီရှိတယ်​ဆို...9နာရီ​တောင်​ထိုး​နေပြီ​လေ."

"ဘာ!! ဟာ​နောက်​ကျ​နေပြီ..အစည်း​ဝေးရှိပါတယ်​ဆိုမှ..ဟာကွာ!!
ဟမ်​!!ineeeစုတ်​ခုမှ..7နာရီပဲရှိ​သေးတာကိုကွာ..ညစ်​ပတ်​လိုက်​တာ..
ပြန်​အိပ်​ဦးမှာ..အင်း​.... "

ဝုန်း!! ဆိုပြီးဆက်​ကနဲ့​ကောက်​ထိုင်​..မျက်​စိမဖွင့်​ပဲအသည်းအသန်​ထ​အော်​နေတာ....

*အီး..စတာလွန်​သွားတယ်​ထင်​ပါ့...*

ချက်​ချင်း​ရေချိုးခန်းထဲ​ပြေးဝင်​မယ့်​ပုံနဲ့...နာရီကြည့်​လိုက်​တော့..7နာရီမှန်းလည်းသိ​ရော..ပွစိပွစိ​ပြောပြီး...ရင်​ခွင်​ထဲတိုးပြီးပြန်​အိပ်​နေ​လေရဲ့..

​ပြောတယ်​!! သူကအကြီး..ကိုယ်​ကအငယ်​ပါဆို​နေ....

"hyungပိစိ!! 5မိနစ်​ပဲ​နော်​..​ရေချိုးတာကလည်းကြာဦးမှာနဲ့..အစည်းအ​ဝေး​နောက်​ကျ​နေမယ်​..."

"အွင်းပါ..ineeရာ..ကိုကိုသိပါတယ်​..5မိနစ်​ပဲ..ok "

လည်​ညိုးနဲ့..လက်​မ​လေးကို.ဝိုင်း..okဆိုပြီး..ပြန်​အိပ်​နေပြန်​ပြီ..
ဆရာဝန်​ပြီသပါ့..အအိပ်​မက်​ပုံက~~

"မုန့်​လည်းစားသွားရမှာ​နော်​..မစားပဲသွားရင်​..​ဆေးရုံမသွားခိုင်းပဲ​နေမှာ​နော်​..
သိတယ်​နော်​...ineee​ကြောင်း...တကယ်​လုပ်​တာကို.."

Sweet is My Love (Completed )Where stories live. Discover now